2014-10-17, 14:51
Avslutad
En hårt arbetande politiker med järnvilja och som alltid lyckas behålla lugnet i alla debatter och trots allt hat och avsky från etablerade partier och deras anhang och svansar. Inte alls förvånad och unnar honom den vila och ro han så väl behöver. Det blir allt tydligare vilka det är som har mest intolerans, hat och brist på samvete. Samma människor som ständigt predikar allas lika värde, vi gillar olika osv har nu lyckats knäcka en person till gränsen att han inte orkar längre. Detta utmärker alltså den s.k. godhetskören. Nu måste väl alla som inte är blinda eller verklighetsförnekande se vilka det är som egentligen utgör de "onda" människorna.
Citera
Medlem
min-farsas avatar
Vad är problemet?
Rödgröna håller på att bränna ner Sverige i grunden. Alliansen är både impotent och oförstående till sina väljare. Jimmie kan åka utomlands och relaxa med familjen i väntan på nyval om ett halvår. Spelar ingen roll vem som tar hans plats under tiden. Finns snart inget annat alternativ för folket kvar än att rösta Sd.

Ps. Krya på dig Jimmie! Du har gjort det långt mycket bättre än vad man kan kräva av en människa.
Citera
Medlem
helveteskyrkas avatar
Jag tror någon annan "icke rasist" tar över..

Sjukskrivning för utbrändhet?? Är han sosse eller?
Citera
2014-10-17, 14:52
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAD
Räkna med minst sex månader upp till ett år eller längre om han verkligen gått i väggen.

Minst ett år vilket är för lite troligen två, tre - fyra år. Om diagnosen är korrekt dvs utmattningssyndrom så underskattas tiden för att komma tillbaka. Likaså förmågan att "komma tillbaka" överdrivs grovt. Det går ofta inte att komma tillbaka 100% eftersom dessa personer kan dragigt på sig en kronisk förmåga att inte klara hantera stress, symptom som kommer tillbaka vid framtida belastning är en stor risk.

Om diagnosen är äkta undrar jag om Åkesson kommer tillbaka överhuvudtaget, självfallet tror jag han kan komma tillbaka men inte verka till 100%.

Egentligen undrar jag om Åkesson drabbats av utmattningssyndrom, de personerna brukar inte orka upp ur sängen dvs 0% arbetsförmåga.
Citera
2014-10-17, 14:53
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropicals
Hade också gärna sett Bieler som ersättare. Hon verkar någorlunda påläst och känns ok i debatter. Sen hur hon skulle klara pressen vet jag inte, förhoppningsvis bra.
Hon är för ung. Det är egentligen Åkesson också. Man har helt enkelt för lite livserfarenhet i den åldern, har inte gått på de stärkande törnar och fått de erfarenheter som livet successivt ger. Ungdomskulten i Sverige är förkastlig och håller på att leda Sverige in i fördärvet.
Citera
2014-10-17, 14:53
Medlem
Ollonets avatar
Kom igen nu Jimmie,Djigins kahan, Alexander den store eller vår egen härförare Karl den XII hade aldrig vikit ner sig när landet håller på att vittra innefrån.
Citera
2014-10-17, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Undrar hur många hjärnceller våra övriga politiker har då med tanke på att JÅ kör över andra politiker jämt och ständigt i debatter osv?

Är du möjligtvis vänster? Kanske något mer klyschigt som miljöpartist?
i din värld kanske är han det. Nej Åkesson skall ut ur landet👺
Citera
2014-10-17, 14:55
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Jag tror någon annan "icke rasist" tar över..

Sjukskrivning för utbrändhet?? Är han sosse eller?

Som ALLA svenska politiker menar du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Hon är för ung. Det är egentligen Åkesson också. Man har helt enkelt för lite livserfarenhet i den åldern, har inte gått på de stärkande törnar och fått de erfarenheter som livet successivt ger. Ungdomskulten i Sverige är förkastlig och håller på att leda Sverige in i fördärvet.
Hon är kanske något år för ung. Annie Lööf, oavsett vad man tycker om hennes politik, är en bättre partiledare än Hägglund och Björklund. Hon är bäst i alliansen.
Citera
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummerhielm
Varför skulle vi trolla? Hon är det enda seriösa alternativet till Åkesson. Vältalig, charmig, kvinna och intelligent. Precis vad partiet behöver, ingen jävla Jomshof aka Lasermannen.
Problemet skulle väl bli att SD's sionism tydliggörs då.
Skulle bli skitjobbigt för alla parter. Folk skulle behöva sluta skrika nazist åt SD. Och lära sig innebörden av en sån krånglig sak som sionism.
Bättre att plocka fram nån vit man med ett Y-namn, gärna med en passande nazistrasistdialekt. Typ som Bert Karlsson. ..
Citera
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Minst ett år vilket är för lite troligen två, tre - fyra år. Om diagnosen är korrekt dvs utmattningssyndrom så underskattas tiden för att komma tillbaka. Likaså förmågan att "komma tillbaka" överdrivs grovt. Det går ofta inte att komma tillbaka 100% eftersom dessa personer kan dragigt på sig en kronisk förmåga att inte klara hantera stress, symptom som kommer tillbaka vid framtida belastning är en stor risk.

Om diagnosen är äkta undrar jag om Åkesson kommer tillbaka överhuvudtaget, självfallet tror jag han kan komma tillbaka men inte verka till 100%.

Egentligen undrar jag om Åkesson drabbats av utmattningssyndrom, de personerna brukar inte orka upp ur sängen dvs 0% arbetsförmåga.
Det kanske finns grader i utmattnings-helvetet? Kan ju vara någon form av depression också? Han säger ju själv att han inte "tycker framgången känns så rolig, som den borde". Eller något åt det hållet. Han kan inte glädja sig helt enkelt.
Citera
2014-10-17, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect10
Att ständigt kämpa i motvind och hela tiden bemöta anti-demokrater hade sänkt även den starkaste. All heder för att han försöker rädda något som inte vill bli räddat.
men hade SD haft 100% som vissa tror😂, så hade Jimmiegrisen varit diktatorisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in