2014-10-17, 11:35
Medlem
slänger in en gröning åt www.muskelgodis.com , har kört deras dbol ett tag nu och de funkar jävligt bra. Såg på HB att dom fått in OT nu med, sett att någon frågat om det. dock verkar inte hemsidan uppdaterad.
2014-10-17, 12:57
Medlem
HEJ
fick mina verktyg igår från shoppen som har sin email adress på galnemannens hemsida!
Tänkte så att alla vet att det fixade sig tillslut(tog tyvär en liten tid på 15dagar ngt,men de fixade till problemt till slut iaf)

Så ännu en gröning för v******inrikes även **.service så att alla vet hur det har gått för de som undrat!

Så tummen upp,sitter nu dock o inväntar att de skall få in gula i lager igen som ja tycker funkar perfekt till vatten lösliga saker som t.ex pregnylen osv!

Madmans sustanon ihop med diastanon350mg 1ml av varje känns att det börjat funka nu o deras nordic pharma dianabol 10or har funkat oxå så tummen upp(vill dock rekomendera att mixa diastanon350mg/ml ihop med en annan olja,i mitt fall sustanonen som de har i 2ml vials så känns det ej alls efter att jag huggit det i låret el röva!(va lite svidande att använda endast diamond pharmas 350mg/ml mix teston endast,men ihop med annan olja så fungerade det helt utan ngn form av smärta el ngt alls mer än nål sticket dock!

Så tummen upp för alltihop!
mvh+lycka till med allt kurande o prepp användande(nu är man lyckligtvis igång igen efter problem med axeln som man haft problem med till o från sista årena,så gissar på att man e tvingad att ta det aningen lugnare på äldre dar,men har dock kurat on off sedan 90-talet så börjar väl lida av ålders krämpor på gamla dar,ha,ha,ha,ha!)
Nerobol5
2014-10-17, 13:12
Medlem
Hej!
letar efter test.suspension(helst apoteks tillverkade amps från ngt av de vanliga o mest pålitliga av dem),men även ug labben som är kända för å hålla hyffsat bra kvalitet är okay(kollat igenom nk,madman,swestore osv utan resultat,undrar om det finns på ngn av de shopparna som skrivs om på forumet?

Hittade gamla ampuller med infar indien tillverkade sustanon från ryssland ser ut som det står cytahoc på dem,är ett antal år efter exp date!undrar om det är riskabelt att använda dem??hittade även ngn karta med akrahin ryssar o naposim från 90-talet hemma hos mina föräldrar när de flyttade i mitt gamla rum,så e ju lite gammla utgångna prepp dock,när det gäller de orala tror ja ej att det är ngn fara alls,men när det gäller i.m injektion så är man lite fundersam!!

NK shoppen hade man kontakt med och fick ärligt svar för de som frågat om dem,va ärliga när det gällde gamla saker som prepp folk klagat på att de va dåliga att de haft saker i lager som tyvär varit det o ej ngt de vetat om innan de fått svar o blivit kontaktade utav köparna,även uppriktiga vid alla andra frågor jag hade till dem angående deras ampuller testex ang priset då jag aldrig ens i spanien fick dem för det priset,men kanske är billigare att tillverka dem osv el ngt än det va under 90-talets slut,deras anahexia gick personen på själv som jag hade kontakt med då jag undrade om de va ngt el ngn som visste om de va bra o svaret va att personen själv använde dem o de fungerade helt okay!

Så skall nog kolla upp shoppen NK nu framöver då det finns vissa saker där som jag ej hittat ngn annanstans,så får återkomma den dagen jag vet av egen erfarenhet om de sakerna jag behöver framöver gör jobbet eller ej!

Så lycka till till dem som använder dem+hör gärna av er på forumet till alla som kör med dem
så vore kanon med lite info från de som kör o kurar med prepp från N.kompaniet!

MVH
2014-10-20, 15:41
Medlem
qdqdqs avatar
Rödar AB tills vidare!
2014-10-20, 23:58
Medlem
Slänger in en gröning åt www.apoteksboden.com , fick mina grejjor idag så dom e gröna i min bok =) Dom har fått in en massa orala nu med såg jag så de får fan bli en till beställning direkt!
2014-10-21, 14:57
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Rödar AB tills vidare!

Jag häver rödningen och grönar AB, å innan någon bräker ur sig att man inte ska röda folk hur som helst så hade jag väldigt god anledning att göra det, men nu har de gjort rätt för sig till sist, så rätt ska vara rätt!
2014-10-22, 07:53
Medlem
Tirips avatar
www.globalsupplies.org
brutalt utbud
2014-10-22, 09:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tirip
www.globalsupplies.org
brutalt utbud

Är dessa herrar gröna? Deras priser är ju sjukt låga på vissa produkter.
2014-10-22, 13:42
Medlem
InsaneWarriors avatar
Slänger in en gröning åt muskelgodis.com från användaren CynicAl här på FB.

Hans egna ord:

"Tja!
Ville bara tacka för tipset, de va kanon
Du får gärna gröna dom åt mig.. har inte 200 poster så jag får inte posta på den sektionen "

Jag själv kan lägga in ett gott ord åt apoteksboden som än en gång levererade som dom skulle utan problem.
2014-10-22, 18:40
Medlem
Rebelxs avatar
Någon som vet om Generic Pharmas Orala Turinabol är bra?
Såg att de har det på AB nu.
2014-10-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebelx
Någon som vet om Generic Pharmas Orala Turinabol är bra?
Såg att de har det på AB nu.

Har en vän som är mitt uppe i tävlingsförberedelserna inför Lucia och han kör dessa och är riktigt nöjd. Han har kört ett flertal olika OT tidigare så han vet hur de ska funka.
2014-10-23, 11:53
Medlem
nån som vet om NK är gröna?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in