2014-10-16, 22:09
Medlem
tcfmogs avatar
Tror på 3 matcher och knullförbud för Forsberg.
Citera
2014-10-16, 22:10
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Tror på 3 matcher och knullförbud för Forsberg.
Undrar vad som svider hårdast i så fall?
Citera
2014-10-16, 22:10
Medlem
Karol.s avatar
Cumiskey är överskattad, han kan inte spela försvarsspel.
Citera
2014-10-16, 22:18
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hueaa
Ska bli väldigt intressant att se vad Johan Forsberg får för straff efter detta, självklart avstängning men hur många matcher tror ni?

Klart att det är intressant. Lika dålig som feministen var på att dölja att han knullade runt bland flickstackarna var han på att dölja värsta armbågstacklingen hittills i SHL.

Borde bli mycket kännbart.
Citera
2014-10-16, 22:28
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Klart att det är intressant. Lika dålig som feministen var på att dölja att han knullade runt bland flickstackarna var han på att dölja värsta armbågstacklingen hittills i SHL.

Borde bli mycket kännbart.
Värsta hittills, hur mycket hockey har du sett egentligen? Eller köper du Aftonbladets rubrikjournalistik helt okritiskt?
Ful armbåge men att yra om att JF gör det enbart för att skada (Wikegård) känns som en konstig slutsats, gissar att NW blir extra känslig när kära Djurgården drabbas.
Senast redigerad av J.R. 2014-10-16 kl. 22:30.
Citera
2014-10-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Värsta hittills, hur mycket hockey har du sett egentligen? Eller köper du Aftonbladets rubrikjournalistik helt okritiskt?
Ful armbåge men att yra om att JF gör det enbart för att skada (Wikegård) känns som en konstig slutsats, gissar att NW blir extra känslig när kära Djurgården drabbas.

Tyckte faktiskt den var riktigt risig.. Kändes nästan som att han siktade och det blir nog ett par matcher. Ganska många. orkar inte spekulera i hur många.
Citera
2014-10-16, 22:37
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.

Vilket tragiskt svammel. Vad har jag med Wikegård att göra? Den frustrerade feministen gör sig skyldig till den fulaste armbågstacklingen hittills i SHL. Alla utom svagsinta lulesupporters ser det.
Citera
2014-10-16, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sayli
Tyckte faktiskt den var riktigt risig.. Kändes nästan som att han siktade och det blir nog ett par matcher. Ganska många. orkar inte spekulera i hur många.
Har inte sett situationen än men varken wikegård eller wennerholm var nådiga i sin kritik mot Johan Forsberg så det är nog bara dom mest enögda lulesupportrarna som säger motsatsen.

Edit: Nu har jag sett situationen och jag måste säga att det är en riktig jävla idiotgrej som inte hör hemma i en hockeyarena. Han är inte ens ute efter pucken. Förstår inte ens hur J.R. kan försvara detta.
Senast redigerad av Azdz 2014-10-16 kl. 22:47.
Citera
2014-10-16, 22:45
Medlem
Embas avatar
GIF på tacklingen?
Citera
2014-10-16, 22:47
Medlem
Däremot funderar jag på om djurgårdarna kommer få några filmningsvarningar efter matchen Luleå hade svårt att ta emot pucken, djurgårdare hade svårt att stå på skridskorna. Men detta hålls väl undangömt i kulisserna, annars hade det blivit fart på hockeyklackerna runt om. Däremot tyckte jag luleåklackens "filmare" stundvis blev löjligt, enligt mig kom den i fel lägen istället för rätt lägen.
Och det bortdömda målet när per Ledin blir inknuffad med ett par cc i ryggen och pucken går via en Dif-spelare in ogillar jag också. Men men, vi ger och vi tar. Det kommer igen. Hellre DIF än Leksand.
Citera
2014-10-16, 22:47
Medlem
perry2s avatar
Det är en ful armbågstackling, särskilt för att vara poet...

Wennerholm har nu skrivit "ett fall framåt Leksand" och om "Forbergs hjärnsläpp". Hur mycket ser karlen innan han tycker till?
Är Wennerholm en seriös journalist?
Nej
Citera
2014-10-16, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Det är en ful armbågstackling, särskilt för att vara poet...

Wennerholm har nu skrivit "ett fall framåt Leksand" och om "Forbergs hjärnsläpp". Hur mycket ser karlen innan han tycker till?
Är Wennerholm en seriös journalist?
Nej
Han skrev något i slutrapporten om att Leksand spelade bra men att Frölunda dominerade matchen. Den ekvationen går ju inte ihop någonstans Men tacklingen som Forsberg utför har han ju faktiskt helt rätt i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in