Citat:
Ursprungligen postat av
zemixon
Tack ME077 för att du är klarsynt och ser igenom vad somliga här inne håller på med.
Du "slog verkligen huvudet på spiken" i ditt inlägg.
"Somliga" här inne håller på att diskutera styckmördaren Kristoffer Johansons skuld till att ha bragt VB om livet. Vi är säkert många som undrar vad din agenda är med dina juvenila inlägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
zemixon
Det är inte rätt att en handfull seriösa skribenter som vill se sanningen och rättvisan ska behöva stå ut med ett gäng trångsynta, trotsiga och skumma typer..
Nu är det på det viset min lilla vän att det som är sanning för dig inte nödvändigtvis behöver vara sanning för andra. Det är något man med tiden i livets hårda skola får lära sig. Vilka anser du vara
trångsynta, trotsiga och skumma typer? Du inkluderar väl då Polis, Åklagare, Försvarsadvokater och två domstolar.
Påminner dig om att bl.a. Lalajlaj, Pastakrydda och jag med flera väntar på svar gällande alla indicier som visade hur oskyldig KJ är. Har du tid nu?
Citat:
Ursprungligen postat av
zemixon
Jag kan varmt rekommendera blockfunktionen...

Ja det är ju ett särdeles moget förslag då vi befinner oss på ett diskussionsforum där åldersgränsen är arton år.