2014-10-12, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Vem menar du att dom inte satsade på? Ritchie eller Nylander?
Han gjorde ju trots allt bra ifrån sig på campen så Cherry tycker ju uppenbarligen att han borde borde fått chansen i A-laget. Men som modoit så kan jag bocka och buga för att han får chans att utvecklas ytterligare hos oss.
Citera
2014-10-13, 00:06
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Han gjorde ju trots allt bra ifrån sig på campen så Cherry tycker ju uppenbarligen att han borde borde fått chansen i A-laget. Men som modoit så kan jag bocka och buga för att han får chans att utvecklas ytterligare hos oss.
Cherry tycker inte han borde ha fått chansen i Maple Leafs. Cherry är av den åsikt att han aldrig skulle ha draftats från första början. Cherrys drömscenario skulle vara att NHL bestod av enbart nordamerikaner.
Citera
2014-10-13, 00:25
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Hans toksågningska man nog bara skratta åt. Han är uppenbart enbart bitter för att Toronto går miste om en blivande stortalang.
Vad menar du?
Citera
2014-10-13, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Cherry tycker inte han borde ha fått chansen i Maple Leafs. Cherry är av den åsikt att han aldrig skulle ha draftats från första början. Cherrys drömscenario skulle vara att NHL bestod av enbart Good Ol' Canadian Boys.

Fixade den åt dig, varsågod!
Citera
2014-10-13, 12:02
Avslutad
Ritola till Leksand.
Citera
2014-10-13, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Ritola till Leksand.
Seriöst?
Citera
2014-10-13, 12:13
Medlem
€rics avatar
Citat:
Seriöst?
Svårt och gå in på någon av föreningars hemsida för att verifiera?
Citera
2014-10-13, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av €ric
Svårt och gå in på någon av föreningars hemsida för att verifiera?
Lät som ett skämt först men såg det på Aftonbladet nu. Vilken jävla svikare.
Citera
2014-10-13, 12:22
Medlem
von_Ss avatar
Känns bra. Vi måste få igång några fler spelare än finnarna. Ryna har sett rätt bra ut på slutet, men Brunnström, Bergenström, Himelfarb är lika rekord-iskalla som vanligt.
Citera
2014-10-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Känns bra. Vi måste få igång några fler spelare än finnarna. Ryna har sett rätt bra ut på slutet, men Brunnström, Bergenström, Himelfarb är lika rekord-iskalla som vanligt.
Ni får in en väldigt skicklig spelare. Tyvärr är han lite för puckkåt och föredrar att dribbla istället för att skjuta lite för ofta men han kan säkert bli en tillgång för er.

Måste säga att jag är lite chockad. Han har visserligen inte haft någon bra inledning och på så sätt är det väl rätt väntat att han lämnar oss. Men samtidigt har han tidigare flaggat för att stanna i Modo karriären ut tidigare. Men, men om detta är bäst för bägge parter så är det så. Tror värvningen av Nylander har ett samband här.
Senast redigerad av Azdz 2014-10-13 kl. 12:32.
Citera
2014-10-13, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Gud förbannat så jävla dålig mediaspelaren på shl.se är. Laddar och buffrar hela jävla tiden, hade aldrig det problemet förra året.

Och nej, nätet mitt är det inget fel på, 100/100 fiber.

Håller med till viss del. Min laptop klarar inte ens fullskärm, Fast med en bättre dator kan jag ha full HD och fullskärm på utan problem.
Citera
2014-10-13, 12:38
Medlem
Karol.s avatar
Helt underbart att Ritola lämnar, äntligen, nu bör vi få löneutrymme för en back eller två.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in