2014-10-12, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article19684258.ab

Vilken sågning av Modos frälsare.
Debn gubben verkar extremt less på livet.
Citera
2014-10-12, 21:20
Medlem
Strobeliciouss avatar
Gud förbannat så jävla dålig mediaspelaren på shl.se är. Laddar och buffrar hela jävla tiden, hade aldrig det problemet förra året.

Och nej, nätet mitt är det inget fel på, 100/100 fiber.
Citera
2014-10-12, 21:44
Medlem
Citat:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article19684258.ab

Fast Don Cherry håller ju alltid på sådär. Hyllar kanadensare och alla andra är fjollor liksom.
Citera
2014-10-12, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Gud förbannat så jävla dålig mediaspelaren på shl.se är. Laddar och buffrar hela jävla tiden, hade aldrig det problemet förra året.

Och nej, nätet mitt är det inget fel på, 100/100 fiber.

Håller med, och i appen för android går det inte att spela upp videos alls.
Citera
2014-10-12, 22:39
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alphatross
Fast Don Cherry håller ju alltid på sådär. Hyllar kanadensare och alla andra är fjollor liksom.

Cherry är en tomte. Vem tar honom på allvar? Tycker att Wikegård odlar Cherryfasoner. F ö har Cherrys Toronto öppnat serien i Leksandstil.
Citera
2014-10-12, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Cherry är en tomte. Vem tar honom på allvar? Tycker att Wikegård odlar Cherryfasoner. F ö har Cherrys Toronto öppnat serien i Leksandstil.

Ja, det blir som en spelad karaktär till slut och svårt att ta på allvar. Det är ju Don Cherry som är en tönt men ingen vill säga något för det skulle ju göra hårda gubben ledsen liksom. Wikegård tycker jag är okej däremot.
Citera
2014-10-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk
Jag skulle säga att prio 1 är en rutinerad back. Det är alldeles för mycket hönsgård bakåt och Färjestads många unga backar har det svårt.

Men samtidigt görs det ju inga mål heller så något måste hända framåt. Färjestad avslutar dock flest gånger per match så egentligen kommer de till lägen, bara att de avslutar för dåligt när de får chansen.

Kanske Nygren kommer snart

Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Ni kan få Frögren

Frögren förtjänar att spela i ett bättre lag än Leksand

Om man inte kan tända till och tvåla till plast laget från Jerusalem till veckan. Ja då fan förtjänar man bara en plats i kvalet till AS.
Citera
2014-10-12, 23:15
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:

"Förra året förutspådde jag att Maple Leafs inte skulle drafta någon kanadensare. Vet du hur många Maple Leafs draftade? Noll. Det enda andra laget som gjorde det var den andra förloraren, Washington, säger han till CBC."

Detta citat speglar väl hans personlighet ganska bra. Hatar allt som inte har något att göra med Kanada/USA.
Citera
2014-10-12, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
"Förra året förutspådde jag att Maple Leafs inte skulle drafta någon kanadensare. Vet du hur många Maple Leafs draftade? Noll. Det enda andra laget som gjorde det var den andra förloraren, Washington, säger han till CBC."

Detta citat speglar väl hans personlighet ganska bra. Hatar allt som inte har något att göra med Kanada/USA.
Hans toksågningska man nog bara skratta åt. Han är uppenbart enbart bitter för att Toronto går miste om en blivande stortalang.
Citera
2014-10-12, 23:20
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Hans toksågningska man nog bara skratta åt. Han är uppenbart enbart bitter för att Toronto går miste om en blivande stortalang.
Går miste?
Citera
2014-10-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
Går miste?
För att dom valde att inte satsa på honom då? Låter det mer korrekt?
Citera
2014-10-12, 23:24
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
För att dom valde att inte satsa på honom då? Låter det mer korrekt?
Vem menar du att dom inte satsade på? Ritchie eller Nylander?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in