Citat:
Ursprungligen postat av
Mussolinify
Jag är tjej och har sett hela klippet och tycker VERKLIGEN att BB har agerat fel!
John hetsar, Philip vet inte riktigt vad han vill (liite sugen, men vill inte såra Jenny) och så har vi Caroline, som faktiskt VILL suga Philles kuk! Det ser man ju på hela henne, anledningen till att hon säger "nej nej nej" en gång (enligt min uppfattning) är väl för att hon tycker att det är pinsamt á la "nej-men-det-kan-jag-väl-inte-göra!"
Hon är ju redo att göra det flera gånger under klippet, det är ju Phille som inte riktigt vill! Och John är full och hetsar. Ja?
Precis! Om hon nu var i en, från hennes ögon sett, pressad och utsatt situation. Varför sätter hon inte ner foten rejält och säger ifrån? Istället säger något tvetydligt nej, samtidigt som hon småfnissar.
Jag påstår dock inte att Johns (och stundtals Philles) betéende var fel, men hatar verkligen hur alla feminister helt åsidosätter Carolines agerande.
Vad vet jag, det kanske är så tjejers försvarsmekanism fungerar i en "våldtäktssituation"...
Förövrigt så verkar Caroline väldigt sugen i slutet av 12min-klippet. Hon släpper inte blicken från Philip, medans det ser ut som han själv skulle vilja sjunka genom jorden. :P