2014-10-12, 00:03
Medlem
Mussolinifys avatar
Jag är tjej och har sett hela klippet och tycker VERKLIGEN att BB har agerat fel!

John hetsar, Philip vet inte riktigt vad han vill (liite sugen, men vill inte såra Jenny) och så har vi Caroline, som faktiskt VILL suga Philles kuk! Det ser man ju på hela henne, anledningen till att hon säger "nej nej nej" en gång (enligt min uppfattning) är väl för att hon tycker att det är pinsamt á la "nej-men-det-kan-jag-väl-inte-göra!"

Hon är ju redo att göra det flera gånger under klippet, det är ju Phille som inte riktigt vill! Och John är full och hetsar. Ja?

Våldtäkt? PINSAMT! Skulle någon ut så är det väl John eftersom han hetsade så jävligt, men Phille (hur mycket jag än ogillar honom) förtjänade väl för fasiken inte att åka ut?
Ryggradslös som inte stoppar, kanske det, men aspackad, JA. Man hör ju på både John och Phille hur packade dom är, dom har ju hamnat i "retard-mode". Och där har vi väl alla varit?

Nä, snacka om att göra en höna av en fjäder, men det får stå för mig.
Tack och hej.
Citera
2014-10-12, 00:43
Medlem
Tittar man på BB Australia US UK är detta verkligen WT. Och ett stort fel av ledningen för BB Sverige- de stoppar inget tydligen-uräckligt av dem
Citera
2014-10-12, 00:56
Medlem
Efter att ha sett efterspelet i dagens avsnitt så förstår man varför rättsväsendet måste gå hårt åt "offret" i våldtäktsfall. Caroline spelar patetiskt offer för att få sympatier och lite fokus som hon inte lyckas få på annat vis. Falsk litet svin är hon och det sitter garanterat folk i fängelse p.g.a såna som henne. Hon blir kär i alla killarna man kan inte få någon av dem, hon lyckas inte få någon uppmärksamhet, då gäller det att spela offer och få ut Philip så hon slipper se honom med Jenny.

Denna episoden borde lära oss att vi ska skänka en tanke till alla som sitter oskyldigt dömda för våldtäkt i svenska fängelser p.g.a idioter som Caroline som med sitt sociala handikapp inte borde få gå på fester som hon uppenbarligen inte klarar av.
Citera
2014-10-12, 01:00
Medlem
Unniis avatar
Jag är tjej å såg klippet men de va svårt å höra allt
John är ju ett svin. Men tycker faktiskt att de e Caroline som står på tur till att hetsa. det är ju Philip som inte vill. Han ville inte ens pussa henne.
John öppnade ju dörren mot slutet, hon kunde ju sprungit ut då om hon nu kände sig kränkt. Och hon borde också ha stått en bit ifrån å kroppsspråket borde visat mer om hon nu va rädd eller så.
Å i slutet när dom andra kommer in, hon står ju kvar. De inte som att hon sprang fram till npn av tjejerna å blev "räddad", hon stod bara där som om inget hade hänt, annars skulle hon ju sprungit ut snabbt som fasen så fort hon hade chansen.
Nä..usch, hatar när tjejer alltid blir "offer" när dom själva "utsätter" dig för det. Å om hon nu inte ville hade hon försökt ta sig därifrpn eller vänt sig mot kameran å bett om hjälp.

Om nån är offer här så är det Philip. Han sa hela tiden att han inte ville. När J hetsar honom till aty ta emot oralsex å OM han hade gett med sig å C hade gjort det, hade inte det varit så nära våldtäkt det går mot en kille från en tjej?
Citera
2014-10-12, 01:00
Bannlyst
John och Philip pratar ut om det som hände.
Citera
2014-10-12, 01:06
Medlem
Våldtekt? Nei, men det var en upassende oppførsel.
Citera
2014-10-12, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mussolinify
Jag är tjej och har sett hela klippet och tycker VERKLIGEN att BB har agerat fel!

John hetsar, Philip vet inte riktigt vad han vill (liite sugen, men vill inte såra Jenny) och så har vi Caroline, som faktiskt VILL suga Philles kuk! Det ser man ju på hela henne, anledningen till att hon säger "nej nej nej" en gång (enligt min uppfattning) är väl för att hon tycker att det är pinsamt á la "nej-men-det-kan-jag-väl-inte-göra!"

Hon är ju redo att göra det flera gånger under klippet, det är ju Phille som inte riktigt vill! Och John är full och hetsar. Ja?

Precis! Om hon nu var i en, från hennes ögon sett, pressad och utsatt situation. Varför sätter hon inte ner foten rejält och säger ifrån? Istället säger något tvetydligt nej, samtidigt som hon småfnissar.
Jag påstår dock inte att Johns (och stundtals Philles) betéende var fel, men hatar verkligen hur alla feminister helt åsidosätter Carolines agerande.
Vad vet jag, det kanske är så tjejers försvarsmekanism fungerar i en "våldtäktssituation"...

Förövrigt så verkar Caroline väldigt sugen i slutet av 12min-klippet. Hon släpper inte blicken från Philip, medans det ser ut som han själv skulle vilja sjunka genom jorden. :P
Citera
2014-10-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DCEriksson
Precis! Om hon nu var i en, från hennes ögon sett, pressad och utsatt situation. Varför sätter hon inte ner foten rejält och säger ifrån? Istället säger något tvetydligt nej, samtidigt som hon småfnissar.
Jag påstår dock inte att Johns (och stundtals Philles) betéende var fel, men hatar verkligen hur alla feminister helt åsidosätter Carolines agerande.
Vad vet jag, det kanske är så tjejers försvarsmekanism fungerar i en "våldtäktssituation"...

Förövrigt så verkar Caroline väldigt sugen i slutet av 12min-klippet. Hon släpper inte blicken från Philip, medans det ser ut som han själv skulle vilja sjunka genom jorden. :P

Klippet er sensurerad så du vet inte alt som skjedde.
Citera
2014-10-12, 01:13
Medlem
Detta är ett jävligt intressant fall. Av uppenbara skäl brukar inte denna typen av händelser finnas på film. Nu kan vi se hur en tjej spelar offer och påstår i efterhand att hon fick välja mellan att suga av honom eller att kyssa honom. Hon förvränger och förstärker situationen när hon dagen efter pratar med Erland. Man kan lätt dra paralleller till våldtäktsfall och hur det helt enkelt inte går att lita på vad en tjej säger i dessa situationer.
Citera
2014-10-12, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Detta är ett jävligt intressant fall. Av uppenbara skäl brukar inte denna typen av händelser finnas på film. Nu kan vi se hur en tjej spelar offer och påstår i efterhand att hon fick välja mellan att suga av honom eller att kyssa honom. Hon förvränger och förstärker situationen när hon dagen efter pratar med Erland. Man kan lätt dra paralleller till våldtäktsfall och hur det helt enkelt inte går att lita på vad en tjej säger i dessa situationer.

Har du sett de 2 minuterna som er sensurerad?
Citera
2014-10-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3x3
Har du sett de 2 minuterna som er sensurerad?

Jag behöver inte se dem för att förstå att hon förvränger situationen och spelar offer när hon pratar med Erland.
Citera
2014-10-12, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManyMen
Jag behöver inte se dem för att förstå att hon förvränger situationen och spelar offer när hon pratar med Erland.

Du forstår vel at de 2 minuttene er sensurerad fordi något hendte akkurat der.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in