2014-10-11, 14:54
Medlem
Prettylittledittys avatar
Hejsan, igår var jag och min sambo och hämtade hem våran kattunge. Vi har hela tiden trott att det varit en hona men är nu osäkra. Har läst om det en del på internet men inte kommit fram till mer än att hanar har längre mellanrum mellan anus och kön, och vad är då längre mellanrum?

Vi tycks känna två små kulor vid könet och har även testat att trycka runt könet för att eventuellt se om det kommer fram någon penis. Men ingen penis syns.
Räcker det med att känna två väldigt små kulor runt könet för att veta att det är en hane eller behöver detta stärkas mer?

Så snälla ni som har katter / är katt intresserad, hjälp oss!
Citera
2014-10-11, 15:15
Medlem
altesvedens avatar
Är katten 3 färgad är det en hona till 100%
Citera
2014-10-11, 15:17
Bannlyst
Haha, det kommer ni upptäcka om ett antal månader om inte annat.
Hoppas det är en hona.
Citera
2014-10-11, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exedome
Jag är en katt och kan intyga att det är en liten pojke du har.
Här kommer en bild med, för synens skull

http://imgur.com/Byi23yd

Citat:
Ursprungligen postat av altesveden
Är katten 3 färgad är det en hona till 100%
Den är enbart tvåfärgad, svart och vit.
Citera
2014-10-11, 15:20
Medlem
altesvedens avatar
Hane.
Citera
2014-10-11, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittleditty
Här kommer en bild med, för synens skull

http://imgur.com/Byi23yd
Det där ser ju ut som en vagina.
Citera
2014-10-11, 15:23
Bannlyst
Hane.
Citera
2014-10-11, 15:24
Medlem
Kan verkligen inte fastställa om detta är en hane eller hona. Känner dock två väldigt små kulor runt könet, men det är inte lätt att känna dom, kan detta vara körtlar på en hona istället?

Fick tips om att trycka lite runt könet för att se om de kommer fram någon penis, men det gör det inte?
Citera
2014-10-11, 15:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittleditty
Kan verkligen inte fastställa om detta är en hane eller hona. Känner dock två väldigt små kulor runt könet, men det är inte lätt att känna dom, kan detta vara körtlar på en hona istället?

Fick tips om att trycka lite runt könet för att se om de kommer fram någon penis, men det gör det inte?

Men är det en sexuell dragning du har detta så tycker jag du ska lämna bort kattungen.

Det ÄR en hane.
Citera
2014-10-11, 15:30
Medlem
altesvedens avatar
Har haft katter i över 40 år, detta är en hane till 100%. Ps. låt bli hans penis.
Citera
2014-10-11, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IPlayCSToGetaGF
Men är det en sexuell dragning du har detta så tycker jag du ska lämna bort kattungen.

Det ÄR en hane.
Tänkte mest så att man kunde namnge katten samt kanske kul att veta vilket kön det är? Vadå förhastade slutsatser...
Citera
2014-10-11, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av altesveden
Har haft katter i över 40 år, detta är en hane till 100%. Ps. låt bli hans penis.
Okej, tack för svar. Har inte rört penisen på något sätt, bara läst att man kunde trycka lite lätt runt om och att den skulle komma fram och synas...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in