Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Jag påstår inte att kroppen förvarats inomhus, men eftersom kroppen inte är djurangripen så finns det anledning att dra den slutsatsen.
FUP.
Nej.
Hur är det fastslaget? Försöker du skapa en trådsanning?
Det har aldrig föresvävat dig att kroppen förmodligen varit emballerad innan utplacering samt att det finns värn där kroppen kan ha förvarats och undersökning av just ett värn kan ge vid hand att kroppen kan förvarats där, hundarna indikerade detta.
Du utgår från att hans kända tillhåll är lgh och stugan vilka har undersökts, dock har man inte på samma sätt undersökt f-hemmet fast jag tror inte man hittar något där heller. Men han har många möjligheter genom sin goda kunskap om försvarsanläggningar och då i första hand yttre befästningar, i många fall kunskap bättre än tidigare fortväblar vill jag påstå.
Det skulle ta månader att söka igenom allt detta men om man använder "sunt förnuft" så kan man nog avgränsa söken i dylika typ av befästningar till segment 66, 67 och 68 samt utanför sökringen i nordöstlig riktning (sid 21 i FUP), områden där KJ är mycket hemmastadd. Jag tror inte han gått över ån efter vatten utan rört sig i för honom egen bakgård.
Du försöker skapa olika trådsanningar men stöter på patrull.
Det är fastslaget vid två rättegångar, TR och HR så det är inget jag hittar på och jag antar att du läst domarna. Hittar ingenstans där att det finns någon planterare.