2014-10-10, 00:04
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Det är nya tider nu. Yngre kvinnor ska det vara. Gärna med invandrarbakgrund.

Håkan Mild är ersättaren.
Citera
2014-10-10, 00:05
Medlem
bernters avatar
Tack och bock Ralf om du mot förmodan läser detta! Raffe var den stora profilen, stjärnan i det klassiska laget från VM 1974. En högt respekterad spelare internationellt och dessutom så vitt jag vet en hyvens person.
Citera
2014-10-10, 08:47
Medlem
Träffade honom några gånger när hans mor var sjuk. Ödmjuk trevlig och enkel, fin mot sin mamma.
Citera
2014-10-10, 09:22
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bernter
Tack och bock Ralf om du mot förmodan läser detta! Raffe var den stora profilen, stjärnan i det klassiska laget från VM 1974. En högt respekterad spelare internationellt och dessutom så vitt jag vet en hyvens person.
Dessutom är han den bäste fotbollsexperten som sportradion har haft. Det blir aldrig
lika roligt att lyssna på de viktiga matcherna när han inte är med.
Citera
2014-10-10, 10:08
Medlem
Ralf är en av dom trevligaste lirarna jag träffat. Han och Glenn Hysen har jag bara goda erfarenheter av. Jag har träffat båda ett flertal gånger och ett par gånger tom över en pilsner eller två. Det var dock ett tag sedan. Hoppas Ralf kommer tillbaka på ett eller annat sätt som kommentator.

Världsrekord
Citera
2014-10-10, 10:35
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waconda
Ralf är en av dom trevligaste lirarna jag träffat. Han och Glenn Hysen har jag bara goda erfarenheter av. Jag har träffat båda ett flertal gånger och ett par gånger tom över en pilsner eller två. Det var dock ett tag sedan. Hoppas Ralf kommer tillbaka på ett eller annat sätt som kommentator.

Världsrekord

Jag är övertygad om att han redan har fått erbjudande från någon av TV-kanalerna, som bisittare och kommentator. En sån kunnig man är det nog många som vill ha.
Citera
2014-10-10, 16:10
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Jag är övertygad om att han redan har fått erbjudande från någon av TV-kanalerna, som bisittare och kommentator. En sån kunnig man är det nog många som vill ha.

Förhoppningsvis.Radiosporten sparkar ut en legendar i förtid. Alla som minns SVT:s och TV4:s tragiskt dåliga expertpaneler under Brasilien-VM kan bara längta efter Ralf, 62.
Citera
2014-10-10, 18:48
Medlem
Trumpeters avatar
Förvånande. Förstår inte hur de tänker. Ralf kommer helt klart lämna ett stort tomrum efter sig.
Citera
2014-10-10, 19:50
Avslutad
Nån säger att han bajsar i postlådor...
(FB) Vem är idioten som springer omkring o bajsar i brevinkast/trappuppgångar i Åtvid?

Vet dock inte hur sant det är.
Citera
2014-11-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ralf Edström tror på hemvändare till IFK

Edström, en av landets vassaste fotbollsanalytiker, med ett förflutet i IFK Göteborg, gillar föreningens försök att landa utlandstrion:

– Det låter spännande med Hysén, Sana och Eriksson, tre kvalitetsspelare som lyfter vilket lag som helst.

http://www.expressen.se/gt/sport/ralf-edstrom-tror-pa-hemvandare-till-ifk/
Citera
2014-11-20, 16:34
Medlem
superkukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulla Krekar
Nån säger att han bajsar i postlådor...
(FB) Vem är idioten som springer omkring o bajsar i brevinkast/trappuppgångar i Åtvid?

Vet dock inte hur sant det är.

Haha, det vore ju för jävla roligt om Ralf Edström sprang runt och sket i brevlådor hos folk...
Citera
2015-02-01, 13:57
Medlem
Edström: Det är "Carpe diem" som gäller. Det skriver jag ofta på Twitter. Man måste försöka ta tillvara på varje dag, man vet aldrig vad som händer i livet.

Ralf snackar med GT om cancerbeskedet han fick för två år sen + lite annat.

http://www.expressen.se/gt/sport/ralf-edstrom-ta-tillvara-pa-varje-dag/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in