2014-09-15, 16:05
Medlem
hej jag känner att jag behöver få svar på detta jag har tillgång till 6-7 iu från E-Pharma.
tänkte köra på det i minst 6 månader iaf och det jag villle få svar på är hur effektiv är fettreduceringen med tillväxt? måste jag deffa och ligga underskott eller kan jag äta vad jag vill fast clean då att säga?
Citera
2014-09-15, 16:52
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Tjo!

Jag har nu gjort rätt omfattande research kring somatropin i allmänhet och Norditropin Simplexx i synnerhet, inför kommande vinterkur bestående av Norditropin och test e (ev. mast mot slutet).
Vad jag vill säga är att jag har upptäckt att vi inte riktigt har en post som reder ut det här med dosering, timing, hjälpmedel/tilläggsprepp, användningsområden osv för hGH på brädan, så jag tänkte att jag skulle försöka sammanfatta allt i en guide på svenska. Men innan jag lägger dessa timmar på detta tänkte jag bara dubbelkolla att vi inte redan har en sådan på FB som jag har missat, samt att det finns ett intresse för detta?

Intresset är givetvis stort och det är aldrig fel med en uppdatering. Du bör även be någon korrekturläsa din post innan du postar den, då kan man rätta till ev faktafel, felstavningar mm. Föreslår tex " mod sedan" eller någon annan vettig skribent. Bra tillväxt är mycket effektivt, jag kör riktig svensk apoteksvara och är mycket nöjd.

Citat:
Ursprungligen postat av slowjam
hej jag känner att jag behöver få svar på detta jag har tillgång till 6-7 iu från E-Pharma.
tänkte köra på det i minst 6 månader iaf och det jag villle få svar på är hur effektiv är fettreduceringen med tillväxt? måste jag deffa och ligga underskott eller kan jag äta vad jag vill fast clean då att säga?

Beror på vad du är ute efter för resultat. Ska du deffa är det självklart att du ska ligga på underskott. Preparatet gör inte jobbet. Det ger en fin skjuts bara, om en effektiv sådan. Även här är det viktigt att varan håller hög kvalité. Har ingen aning om ditt UG-preparat är något att hänga i julgranen eller inte.

/ Leif
Citera
2014-09-15, 20:45
Medlem
tack för ditt svar jag är ute efter att bulka. just nu har jag inte värst mycket fett men ligger ändå på kanske 10% bf. men nu är mitt mål att bli massiv och jag kommer att äta tillräckligt och lite till tänkte jag men ändå ska allt ätas rent så jag vill inte lägga på mig onödigt med fett. samtidigt som jag bara vill att allt fett ska försvinna vill bli hård som en sten, och om jag nu ligger på ett överskott låt oss säga 500-1000 kcal över samtidigt som jag kör på 800 mg eq och 800mg testo cyp ew och 50 mg dbol ed borde det gynna mig eller ska jag skita i tillväxten ? det är ändå massa pengar man kommer kasta i sjön istället. men är så sjukt intresserad av vad 6 iu kan göra det är just därför.
Citera
2014-09-16, 01:53
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjam
tack för ditt svar jag är ute efter att bulka. just nu har jag inte värst mycket fett men ligger ändå på kanske 10% bf. men nu är mitt mål att bli massiv och jag kommer att äta tillräckligt och lite till tänkte jag men ändå ska allt ätas rent så jag vill inte lägga på mig onödigt med fett. samtidigt som jag bara vill att allt fett ska försvinna vill bli hård som en sten, och om jag nu ligger på ett överskott låt oss säga 500-1000 kcal över samtidigt som jag kör på 800 mg eq och 800mg testo cyp ew och 50 mg dbol ed borde det gynna mig eller ska jag skita i tillväxten ? det är ändå massa pengar man kommer kasta i sjön istället. men är så sjukt intresserad av vad 6 iu kan göra det är just därför.

Jag skulle föreslå att du inte översteg 4 iu ad ed och eventuellt även rampa upp från 2 första veckan, 3 andra veckan, 2 på morgon å 2 på kväll under tredje veckan å 4 på eftermiddagen under resten av kuren (om du nu ligger på det du skrev redan).
Gällande effekt i kombination så är det precis så tillväxthormon används i byggkretsar. Tillväxthormon påverkar nyproduktion av dina muskelceller så du lägger på dig effektivt med massa när det kombineras med t.ex. det du beskrev.
Allt är naturligtvis förutsatt att du får tag på högklassiskt somatropin å inget lågvärdigt UG-skräp. Är det äkta vara så lär du ju bygga som en galning om kost sköts.
Citera
2014-09-16, 12:47
Medlem
Vilken dos ska kvinnor ligga på?

Mvh
Citera
2014-09-18, 20:25
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickie

Mvh

Hur långt är ett snöre?
Dos bestäms väl främst egentligen med mål med kuren samt storlek på kropp som underlag. (Naturligtvis spelar även kvalitet på somatropinet in; ju bättre desto mindre dos typ)

Spontant skulle jag dock säga att du bör hålla dig kring 3-4 iu.
Citera
2014-09-19, 16:12
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Hur långt är ett snöre?
Dos bestäms väl främst egentligen med mål med kuren samt storlek på kropp som underlag. (Naturligtvis spelar även kvalitet på somatropinet in; ju bättre desto mindre dos typ)

Spontant skulle jag dock säga att du bör hålla dig kring 3-4 iu.

Edit: Håll dig mellan 2-3 iu ska det vara. Får du recept på högkvalitativt tillväxt så kör 1-2 iu.
Citera
2014-10-08, 09:00
Medlem
tja.
va det någon som hade koll på hur många ml lr iu de blir per klick på nutropinaq pen 10? batterierna är slut :/

Mathias
Citera
2014-10-08, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickie

Mvh

8-12 iu 2 ggr om dagen.
Citera
2014-10-09, 08:38
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drugfree11
8-12 iu 2 ggr om dagen.

Men e du helt sallad eller? Tror du på riktigt att det är en vettig dos somatropin för en tjej eller fyller du f12 med falska råd och skitsnack med flit?

Oavsett vilket så är du ju fan helt jävla korkad. Normalt brukar man rekommendera en dos om 2-3 iu ed för tjejer, inga jävla 16-24 iu om dagen din knallkork..
Citera
2014-10-09, 12:48
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Men e du helt sallad eller? Tror du på riktigt att det är en vettig dos somatropin för en tjej eller fyller du f12 med falska råd och skitsnack med flit?

Oavsett vilket så är du ju fan helt jävla korkad. Normalt brukar man rekommendera en dos om 2-3 iu ed för tjejer, inga jävla 16-24 iu om dagen din knallkork..

2-3iu HG GH räcker gott och väl för en kvinna, och från 3iu och uppåt för oss herrar. Måste bara tillägga att GH är det bästa jag kört och jag kommer inte kliva av det i första taget.

/ Leif
Citera
2014-10-09, 23:29
Bannlyst
sandoz omnitrope har jag kommit över, står 20iu/ml så om jag räknar rätt om jag ska sätta 4iu om dagen blir det 0.2ml? bäst att sätta på morgon eller kväll om man ska välja? ska köra 4iu men ska trappa upp fårn 2. när jag är på 4 så kör jag 2 morgon och 2 kväll.

Peptider ? tänkte igf-lr3 och ghrp-6 några tankar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in