2014-10-09, 16:50
  #1669
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Jag älskar Jens Bergenström.

Tror på en jämn match som någon vinner med 3-2. Är Jämtin med?

Det är inte för inte han fått äran att pryda min avatar. Jag är förälskad i Jens sedan lång tid tillbaka.
Första målet vinner känner jag.
Citera
2014-10-09, 16:54
  #1670
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzaneclown
Jämtin saknas, tillsamman med Nilson, Petrasek, Fiala och Simon Karlsson.
Men nej! Jag som hade sett fram emot Mårtensson vs Jämtin!

Kan Leksand spela som man gjorde sista två perioderna mot Örebro blir det nog en jämn match. Örebro och HV är rätt lika lag, båda har sin styrka framåt.
__________________
Senast redigerad av m4tt145 2014-10-09 kl. 16:56.
Citera
2014-10-09, 17:03
  #1671
Medlem
Inzaneclowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Men nej! Jag som hade sett fram emot Mårtensson vs Jämtin!

Kan Leksand spela som man gjorde sista två perioderna mot Örebro blir det nog en jämn match. Örebro och HV är rätt lika lag, båda har sin styrka framåt.

Japp, det här kommer bli en jämn tillställning och matchen kommer nog att avgöras på övertid. Tror och hoppas att HV:s dåliga bortasvit tar slut ikväll.
Citera
2014-10-09, 17:32
  #1672
Medlem
Modo ställer Ullmark i kassen. Lika med förlust med andra ord. Vågar dom inte ställa Reideborn bara för att det är Djurgården vi möter?
Citera
2014-10-09, 17:45
  #1673
Medlem
Karol.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Modo ställer Ullmark i kassen. Lika med förlust med andra ord. Vågar dom inte ställa Reideborn bara för att det är Djurgården vi möter?
Det är ju inte Ullmarks fel att vi förlorat.
Citera
2014-10-09, 17:52
  #1674
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karol.
Det är ju inte Ullmarks fel att vi förlorat.
Njae, var inte direkt så jag menade heller. Stod förresten en artikel i Sportblaskan om hans dåliga statistik och lyckades vinkla artikeln som att han var orsaken till vår dåliga form. Han må ha släppt in en del billiga mål och släppt ovanligt många returer som blivit mål, men lite löjligt av sportbladet att vinkla det som om han skulle vara syndabocken. Tycker han har haft för dålig hjälp av utespelarna kort och gott.
Citera
2014-10-09, 18:03
  #1675
Medlem
Stegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Modo ställer Ullmark i kassen. Lika med förlust med andra ord. Vågar dom inte ställa Reideborn bara för att det är Djurgården vi möter?
Hur kommer det sig att du som har stenkoll på modo och hockey överlag överskattade Ullmark så mycket inför säsongen att du sa att han var solklart bäst i serien?
Citera
2014-10-09, 18:09
  #1676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stegen
Hur kommer det sig att du som har stenkoll på modo och hockey överlag överskattade Ullmark så mycket inför säsongen att du sa att han var solklart bäst i serien?
tja han hade ju bäst räddningsprocent av alla målvakter i SHL förra säsongen och därför har han en enorm press på sig att vara lika stabil enligt många för att vi ska slippa kvalspel. Nu skyller jag inte media på hans aningen tröga säsongsstart men det är ju det här "andra året". Nu vet jag att han kommer igen men det är synd att han hängs ut som syndabock i media bara för att han har sämst räddningsstatistik. Det betyder ju inte att han är dålig för det.
Citera
2014-10-09, 20:25
  #1677
Medlem
m4tt145s avatar
Är väl rätt nöjd med en poäng. HV är farliga framåt. Leksand behöver dock en forward som kan producera i 5v5 spelet.

Och jag tycker verkligen inte om försvaret. Bäcklin är ansvarig för försvaret. Ut.
Citera
2014-10-09, 20:29
  #1678
Medlem
wemas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Är väl rätt nöjd med en poäng. HV är farliga framåt. Leksand behöver dock en forward som kan producera i 5v5 spelet.

Och jag tycker verkligen inte om försvaret. Bäcklin är ansvarig för försvaret. Ut.

Själv drar jag knästrumporna över huvudet. Jag ville se 3 friska pinnar ikväll, inget annat.
Citera
2014-10-09, 20:33
  #1679
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wema
Själv drar jag knästrumporna över huvudet. Jag ville se 3 friska pinnar ikväll, inget annat.
Självklart ville jag det också, men med det försvaret så är det svårt.
Citera
2014-10-09, 20:41
  #1680
Medlem
tcfmogs avatar
Dåligt att tappa 3-0 även om målen Örebro fick var flaxmål. Får trösta mig med serieledning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in