Citat:
Ursprungligen postat av
Azdz
Enkel matematik: Vinner Djurgården mot oss och tar 3 poäng så går dom om oss och gör sedan Färjestad samma sak så är vi plötsligt under strecket, och det vill jag ju självfallet inte.
Färjestad går väl upp ovanför strecket vid vinst i vilket fall? Eller menar du att det skulle fungera som tändvätska för Färjestad att ha möjligheten att peta ner just MODO under strecket? I så fall tror jag att du tar ditt lag på lite för stort allvar, få relationer är så sömniga som den de flesta lag har till MODO.