2014-09-30, 18:06
Medlem
UrbanJungles avatar
Ni som sett filmen Unknown med Liam Neeson i huvurollen kan inte ha missat alla tags från oz som syns i bakgrunden i var och varannan scen. Nästan snudd på att det måste vara medvetet gjort av produktionen att just hans tags får synas i filmen.
Citera
2014-10-01, 17:22
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanJungle
Ni som sett filmen Unknown med Liam Neeson i huvurollen kan inte ha missat alla tags från oz som syns i bakgrunden i var och varannan scen. Nästan snudd på att det måste vara medvetet gjort av produktionen att just hans tags får synas i filmen.

Haha, precis samma tanke slog mig när jag såg filmen för något år sedan. Lite komiskt måste jag säga.
Citera
2014-10-01, 18:32
Medlem
falafelnummeretts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanJungle

Varit i Hamburg? Säger inte att det inte är medvetet gjort av bolaget bakom filmen men OZ syns överallt AFK!
Citera
2014-10-04, 11:41
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
har sett tups och tags av han 13 å 14 men någon riktig comeback är nog att glömma.

btw, har sett bilder när han han piecat ovan på tuben asså taket och jag undrar, är han ensam med att ha gjort detta?

Fher gjorde första tak målningen 2001. Väldigt kul nytänkande! Som följdes av ett gäng nya kring 2003.
Sen snodde sad och oicsen iden och gjorde ett helt tak på en gammal vagn 2007?

Jag har aldrig sett något tak från utlandet och absolut inte från tråkiga Sverige. Innan 2001.
Citera
2014-10-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TJudge
Fher gjorde första tak målningen 2001. Väldigt kul nytänkande! Som följdes av ett gäng nya kring 2003.
Sen snodde sad och oicsen iden och gjorde ett helt tak på en gammal vagn 2007?

Jag har aldrig sett något tak från utlandet och absolut inte från tråkiga Sverige. Innan 2001.

Kan man göra en målning under tåget?
Citera
2014-10-04, 19:09
Medlem
Wotoloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatan2

Det är klart! Rullar panels under tågen hela tiden, det är därför man aldrig ser något i stan. Nya flugan vettu.
Citera
2014-10-04, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skatan2

det är coolare o köra på taket på pendeln! det är lugnt med kablarna också, det är bara folk som säger att det är el för att skrämma klottrare!! upp o kör ba

~~MVH Tomas på gsc!!
Citera
2014-10-06, 15:36
Medlem
VonBongs avatar
Boris is back

https://www.youtube.com/watch?v=DbKShYhNU1U
Citera
2014-10-06, 18:28
Medlem
fajvans avatar
Även om jag tycker boris är skön som fan har jag aldrig fattat vem han är, en groupie till 1up? Han stal några cans nån gång av dom o sen dess får vara med etc på olika missions?
Citera
2014-10-06, 19:06
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajvan
Även om jag tycker boris är skön som fan har jag aldrig fattat vem han är, en groupie till 1up? Han stal några cans nån gång av dom o sen dess får vara med etc på olika missions?

Det var antagligen uppgjort! Han är väl en skön typ och får vara med just därför.
Citera
2014-10-07, 02:59
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajvan

Boris har varit med 1UP längre än det klippet.
Citera
2014-10-08, 20:16
Medlem
Vad hände egentligen med som Dock man såg en hel del av för ett par år sedan? Försvann eller kanske går under annat namn? Gillade dennes målningar.
Nu har jag haft dålig koll senaste tiden i för sig, kanske bara missat honom/henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in