2014-10-08, 12:16
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
NEEEJ jag kom på det! *nöjd med mig själv*

Rose Garden! Gärna sushibuffé, den som legat framme i sex timmar och alla ungar pillat misstänksamt på. Därefter deklarerar B att hon ääääälskar sushi. Och för att uppleva den stunden igen köper hon en tio-bitars på ICA.

Nä, nu mår jag faktiskt lite illa.

Hahaha!

Fast hon har ju redan gjort sushigrejen kom jag på. Hon och Striperella beställde sextonbitars som de åt i psykakutens väntrum samtidigt som de instagrammade. Alltså Börny. Min bästa dokusåpa.
Citera
2014-10-08, 12:18
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Hahaha!

Fast hon har ju redan gjort sushigrejen kom jag på. Hon och Striperella beställde sextonbitars som de åt i psykakutens väntrum samtidigt som de instagrammade. Alltså Börny. Min bästa dokusåpa.

Just det. Fyfan nu blev jag lite arg istället. Oavsett om de var där bara för att hämta mediciner eller whatever så vill jag örfila dem båda med en disktrasa eftersom det var så otroligt respektlöst att göra så i ett rum där folk som sitter mår väldigt dåligt. Flamsa runt med sin jävla take away-sushi och ta en massa bilder.
Citera
2014-10-08, 12:18
Medlem
Antitrinitarians avatar
En fråga till pitbullen: Har Andreas för vana att köpa saker till och betala för sina flickvänner? Jag menar utöver sporadiska presenter och blommor. Om man kollar på hans bilder på Facebook ser det ut som att han både köpt smink och betalat för nagelförlängningar för exet. Det är troligen i såfall en stor anledning till att Berny är så upp över öronen kär i honom och hon ska ändra sig så mycket utseendemässigt, han betalar. Vilket betyder att hon mer eller mindre fortfarande horar.
Citera
2014-10-08, 13:52
Medlem
Kardnialvokals avatar
Ni tar död på mig med era restaurang-spekulationer. Ni är sannolikt helt spot on dessutom. "It's funny cuz it's true", som man säger. Ibland tänker jag mig att Berny är ett enda stort konstprojekt, ett livstidsverk. Särskilt när hon skriver saker som att hon gått ner i vikt på grund av allt akrobatiskt, gymnastiskt sex som de har dygnet runt i kontinentalsängen.
Citera
2014-10-08, 14:08
Medlem
Jaha, nu har en taxichaufför tafsat på Berny och hon körde en bläckpenna i kuken på honom.
Det är konstigt att allting ska hända henne...
Citera
2014-10-08, 14:09
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Jaha, nu har en taxichaufför tafsat på Berny och hon körde en bläckpenna i kuken på honom.

Det här tror jag är mytomani. Rakt av.
Citera
2014-10-08, 14:10
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:

Hahaha! Tafsade = hjälpte henne med säkerhetsbältet eller nåt liknande.
Citera
2014-10-08, 14:21
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hon måste ju ha något skönt att ligga och trycka i. Man skulle kunna ha en bild på henne i en ordbok som förklaring för ordet "soffpotatis"...därför är det ju extra lämpligt att hon har en collie som behöver väldigt mycket motion...

Berny Pålsson
för 22 minuter sedan
Vem i malmö vill börja gymma med mig?

So much lol.
Citera
2014-10-08, 14:22
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Det här tror jag är mytomani. Rakt av.

Det hade för fan stått i tidningen annars.
Citera
2014-10-08, 14:24
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Berny Pålsson
för 22 minuter sedan
Vem i malmö vill börja gymma med mig?

So much lol.

Börny på ett gym är lika troligt som att Dracula skulle bevista en vitlöksfestival.
Citera
2014-10-08, 14:28
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:

Tur att hon visade honom att hon inte är färsk.
Citera
2014-10-08, 14:30
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Det hade för fan stått i tidningen annars.

Tror inte en sekund på henne. Och om det mot förmodan hade varit sant hade en normal person anmält chauffören till både taxibolaget och polisen. Inte uppdaterat facebook.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in