2014-10-08, 08:11
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colafantacolafanta
Alltså ursäkta mig, men Denosynlige, vad fan går du på?
Dina inlägg har spårat ur nåt så otroligt senaste tiden.
Du beter dig extremt jävla flöddrat, ta och chilla med pillerna va..

Poängen är att det är tydligare nu än någonsin vad Berny är för typ av person. Perhaps my point of view was coming on a bit strong. Å andra sidan är det henne jag tänker på när jag hör dessa låtar, that's all i'm sayin'
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-08 kl. 08:13. Anledning: Tillägg
Citera
2014-10-08, 09:13
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Poängen är att det är tydligare nu än någonsin vad Berny är för typ av person. Perhaps my point of view was coming on a bit strong. Å andra sidan är det henne jag tänker på när jag hör dessa låtar, that's all i'm sayin'

Försök minska dina vilda associations-inlägg så är det nog någon fler än jag som är tacksam här.
Citera
2014-10-08, 10:22
Medlem
Imeldas avatar
Hon har lagt upp en god morgonbild på sin facebook och några har kommenterat att hon är fin. Jag hoppas att han ska slänga ur sig ngt i stil med "Not yours" som hon gjorde häromdagen. För såklart är alla komplimanger en invit till sex och giftemål. I bernys värld.
Citera
2014-10-08, 10:32
Medlem
Antitrinitarians avatar
Hon skrev igår att hon ska klippa sig och färga håret idag. Undrar om det blir keso av det, eller om hon faktiskt lyckas fräscha upp svintot.
Citera
2014-10-08, 10:43
Medlem
motyls avatar
Det roliga är att trots hennes utspel om motsatsen, gärna en bifogad bild med dyslektisk engelska, så bryr hon sig om vad folk skriver här.

Man hade kunnat få B att göra vad som helst genom att poka henne tillräckligt länge. Nu ska hon fixa håret, jag sätter min högra arm på att hon aldrig hade gjort det om folk inte påtalat för henne 100 ggr att det ser för jävligt ut. I sina egna ögon är B perfekt. Och ett offer. Och en kukmagnet. Jobbigt att alla kukbärare vill ha henne. Den mest oattraktiva människan på jorden.
Citera
2014-10-08, 11:02
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Det roliga är att trots hennes utspel om motsatsen, gärna en bifogad bild med dyslektisk engelska, så bryr hon sig om vad folk skriver här.

Man hade kunnat få B att göra vad som helst genom att poka henne tillräckligt länge. Nu ska hon fixa håret, jag sätter min högra arm på att hon aldrig hade gjort det om folk inte påtalat för henne 100 ggr att det ser för jävligt ut. I sina egna ögon är B perfekt. Och ett offer. Och en kukmagnet. Jobbigt att alla kukbärare vill ha henne. Den mest oattraktiva människan på jorden.

Precis. Det är så jävla uppenbart att hon läser här, eftersom hon i princip svarar på inlägg. Igår nämnde jag att med ny partner kommer ny stil, det tog bara nån timme innan hon skrev ett inlägg där hon förklarade att hon byter stil för att hon vill lämna pundarlivet helt.

Hon verkar ha en så sjukt störd verklighetsuppfattning, vilket vi iofs redan visste. Men de sista veckorna har det blivit än tydligare, och jag undrar hur hon egentligen tar in saker. Om hon har nåt speciellt Berny-filter som omvandlar allt till positivt och Berny-beundran. Hon får så sanslöst mycket kritik och nedsättande kommentarer, men i Bernys värld blir det till att "många undrar" eller "många vänner har frågat..". Speciellt när alla undrade över Nilas blev det tydligt. Då är det ju inte så konstigt att hon tror att alla vill ha henne, en oskyldig komplimang blir ju ett frieri i hennes värld.
Citera
2014-10-08, 11:12
Medlem
Yerzs avatar
En ska som jag ofta undrar över är hur man orkar vara så enormt hatad och kritiserad som hon är och bara fortsätta lulla på med fler lögner och provocerande och ibland komma med något inlägg "ni kan inte nå mig med era ord!"
Hur kan man hålla på som hon gör och inte dagligen gå under av ren ångest över de helvete man lever i. Fast det kanske är en stor anledning till alla så kallade "återfall".
Vi som en gång ville vara precis som henne eller avundades henne vi växte upp, gick vidare med våra liv så att säga men stannar ändå kvar för att fortsätta kolla på tågolyckan som aldrig tar slut.
Citera
2014-10-08, 11:12
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hon skrev igår att hon ska klippa sig och färga håret idag. Undrar om det blir keso av det, eller om hon faktiskt lyckas fräscha upp svintot.

Oavsett om hon faktiskt gör något med håret eller inte så kan jag slå vad om att det kommer se lika närgånget ut som förr.

Eftersom hon nu är Svensson så gissar jag på att det blir någon form av brunt.

Förresten så tror jag att berny inte kan sluta blogga på grund av oss, skulle vi sluta skriva så skulle nog B gå under av tristess och ångest, försöka göra allting för att få tråden vid liv igen.

Ja berny du är min guiltypleasure, jag avgudar dig absolut inte, vill inte vara dig eller någonting sådant.

Det sticker inte i ögonen på dig ifall du nu skulle vara lycklig på riktigt, men man märker att du gör allt för att provocera fram en reaktion.
Senast redigerad av Gafflen 2014-10-08 kl. 11:18.
Citera
2014-10-08, 11:21
Medlem
Om hon nu försöker vara så Svensson som möjligt, gissar jag på en ombrefärgning. Det kommer isåfall inte bli den där snygga, fadade övergången, utan en mer avhuggen övergång, eftersom hon troligtvis går till random 100-kronorsfrisör på någon bakgata på värnhem.
Citera
2014-10-08, 11:23
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista
Om hon nu försöker vara så Svensson som möjligt, gissar jag på en ombrefärgning. Det kommer isåfall inte bli den där snygga, fadade övergången, utan en mer avhuggen övergång, eftersom hon troligtvis går till random 100-kronorsfrisör på någon bakgata på värnhem.

Om hon nu ens kommer färga sig där. Det finns en överhängande risk för hemmafärgning, efter en klippning på nåt halvsjaskigt ställe.
Citera
2014-10-08, 12:13
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veganista

Du menar nåt sånt här? http://cdn5.nwgimg.com/wp-content/uploads/2014/02/ombre-hairstyles-01-550x737.jpg

Annars tror jag slingor, "så det ser naturligt ut": http://www.scissorsart.com/wp-content/uploads/2012/07/Ashley_Tisdale_Hairstyles_4.gif
Citera
2014-10-08, 12:13
Medlem
Antitrinitarians avatar
Berny tror att allt ändras om hon ändrar ytan, det är det som är det största problemet. Hon har aldrig jobbat med sig själv på riktigt, aldrig ansträngt sig på allvar för att få en förändring i sitt liv eller mentalt. Bernys version är att ändra ytan, och tro att resten följer med. Ta en så simpel sak som det där jävla halsbandet hon köpte i somras eller våras, hon sa nåt i stil med "jag har köpt ett halsband med texten happy för i sommar ska jag vara lite lycklig."

Du blir inte lycklig för att det står på billigt bling, Berny. Du blir inte classy för att du köper billiga märkesskor på gathörnan. Du blir inte stabil, vuxen, lycklig, whatever för att du ändrar nånting i det yttre. Jag vet inte om hon verkligen inte fattar, eller om hon älskar att alltid ha saker att ändra på, att hoppa från persona till persona. Är det helt enkelt att hon inte vet nåt annat liv? Men ja, det är fruktansvärt sorgligt att vara 30+ och ha så lite koll på vem man egentligen är eller hur man fungerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in