2014-10-07, 22:54
Awaiting Email Confirmation
Nu är jag tjej, vet inte om det bara var killar som fick svara. Men jag har ställt upp på sex med min kille några gånger fast jag inte vart sugen, mest för att göra han glad, så att han inte ska tro att jag inte tänder på honom och för att jag inte vill att han ska bli arg, det blev han en gång när jag sa nej och då ställde jag också upp.
Men visst, det är inte så upphetsande och skönt för oss tjejer som ställer upp fast vi egentligen inte vill
Citera
2014-10-07, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsgirl94
Nu är jag tjej, vet inte om det bara var killar som fick svara. Men jag har ställt upp på sex med min kille några gånger fast jag inte vart sugen, mest för att göra han glad, så att han inte ska tro att jag inte tänder på honom och för att jag inte vill att han ska bli arg, det blev han en gång när jag sa nej och då ställde jag också upp.
Men visst, det är inte så upphetsande och skönt för oss tjejer som ställer upp fast vi egentligen inte vill
Blir han arg för att du inte vill ha sex så är han olämplig som partner.
Citera
2014-10-07, 22:56
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av rendez-vous
Blir han arg för att du inte vill ha sex så är han olämplig som partner.

det hände en gång, tycker inte att han är olämplig som partner för det.
Citera
2014-10-07, 23:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmsgirl94
det hände en gång, tycker inte att han är olämplig som partner för det.
Det tycker jag. Du kanske bör ta en tankeställare till varför han är ihop med dig och huruvida han respekterar dig?
Citera
2014-10-08, 01:18
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Avsugning eller runkning känns ännu värre, hypotetiskt då, eftersom jag inte ägnar mig åt att ha sex mot min vilja. När det gäller vaginalsex så kan det iofs göra ont, men det kräver ju inget annat engagemang av mig än att sära på benen och titta på taket/kudden. Jag kan alltså koppla bort mentalt åtminstone. Ska man runka eller suga av någon måste man ju engagera sig och vara aktiv, det känns värre, och även mer skumt av killen att vilja att nån som inte vill göra det ska stoppa hans kuk i munnen.

Det här begriper jag inte till 100% riktigt. Även om du (andra tjejer får också svara såklart) - hypotetiskt ofc! - nu inte är skitsugen från början, är det helt omöjligt att du blir det under tiden? Syftar alltså inte på nåt segt gammalt våldtäktsargument utan att man helt enkelt blir kåt av att vara nära/på/under/i en annan person (som är (ruskigt) kåt (på en))?

Ex vis (again hypotetiskt - har ingen flickvän)

Flickvän: Åhh jag e så kåt så jag kan inte sova, kan du inte knulla mej riktigt trött
CXT: Alltså inte jättesugen... (fast troligen lite mer sugen än för 30 sek sen)
Flickvän: Menåååh jag somnar ju alltid så gott efter att du har satt på mej...
CXT: Alltså jag ska upp om sex timmar... (överslagsräknar sömntimmar och uppskattar knulltid)
Flickvän: Ja men bara pulla mej litegrann då, jag lovar att komma så fort jag kan...
CXT: *Himlar med ögonen* Menåååh...

Skulle säga att det är ca 90% chans att detta kommer övergå i ett fullbordat samlag, minst vaginalt och troligtvis > 20 min in och ut iaf.
Sen har jag nog aldrig varit i ett förhållande där det gått riktig slentrian i sexlivet, vilket har ganska lite att göra med att jag är en om inte född så iaf lärd och bliven om inte sexgud så åtm nån sorts fittslickningsärkeängel men desto mer att göra med att en övervägande majoritet av mina förhållanden har varat under ett år. Räknar då att man faktiskt är ihop och inte div kk-rebounds eftersom det är fusk (nykärlek light fast man kan redan alla banorna, lönndörrarna, var ammon finns och exakt vart på sistabossen man ska skjuta).

Citat:
Nej om det framgick till mig att killen inte ville gå ner skulle jag absolut inte vilja att han gjorde det. Den tanken är riktigt, riktigt, motbjudande. Men jag tror aldrig att jag varit med om att en kille gått ner direkt efter att han kommit i mig, hade nån försökt så hade jag nog försökt hindra honom och han hade fått övertyga mig om att han verkligen ville det. Jag vill inte ha sex med män som inte vill ha sex med mig, men tydligen känner många män annorlunda kring det.

Fast tycker du får skilja på att inte vilja någonsin och att inte bara vilja just för stunden. Visst finns det grejer som bara är gött att göra när man är extremt jävla kåt, men det är ju (för mej iaf) lite skevare och.mer dirrty skit än att sua lite vanlig jävla klitoris isf.
Sen har jag iofs varit med om tjejer som tycker det är sjukt jävls intimt att bli slickade, men det har oftast handlat om att dom har nåt fjantigt (enligt mej och alla andra killar) komplex över hur deras fitta ser ut el likn, men det brukar enkelt lösas med pur entusiasm blandat med försvarlig mängd ömsesidig kåthet.

Sen tycker jag inte det är en jättebig deal om jag skulle råka få pyttelite av min egen säd i munnen, är.det dessutom i fittan så är ju själva anatomin och tekniken - iaf min - så beskaffad att det blir liksom inte direkt som att dricka sagge ur ett glas, jag ligger ju inte och suger ut säden ur fittan direkt liksom. Plus att vem fan smakar skillnad på vafan det är i den där jävla knullgeggan som bildas efter ett tag ändå?

Hur som, att slicka en tjej är inte en av dom där grejerna jag måste vara sjuuukt kåt för att ge mej på, inte pulla heller för den delen. Så jag ser det inte som en jättestor grej att ställa upp på nej. Inte mercyknull heller iofs, men det kan bli lite jobbigare ifall man inte kommer igång ordentligt och kuken ska börja trilskas och det ska börja donas med avsugningar hit och onanishower dit och man kollar på klockan och inser att det blir nog inga fem timmar heller, börjar överväga sjukning, för nu har man ju investerat såpass i skiten att man aldrig kommer kunna somna om man inte kommer...

Men jag har egentligen två frågor som jag är extra nyfiken på:
1. Är det helt omöjligt att du blir kåt under resans gång även om du inte var det från början?
2. Skulle du säga att du gillar sex? För det låter lite som att du har nån sorts obekvämhet kring grejen i allmänhet, och/eller (och detta kan du bara hoppa över att svara på om du känner för det) nåt slags jobbig bagage.

Angående det sista så tror jag att vi killar liksom inte ser det där att tjejen inte vill JUST DÅ som nånting permanent, alltså även om hon tycker vi är ett äckel så kanske man tänker (om det är en väldigt snygg tjej som man är kär i) att ja hon kanske hatar mej nu men om jag bara...och så funderar man på olika sätt man skulle kunna charma henne på, genom att styra upp sitt liv, eller va lite kaxigare och mer framåt, börja träna på riktigt etc etc.
Sen i praktiken blir det väl iofs oftast att man hamnar med nån man.är lite mer kompatibel med. Givetvis är det också så att attraktion är attraktivt, så givetvis blir vi kåtare om ni också är kåta, eller ja om ni visar det iaf. Fast så tror jag det är för både tjejer och killar, kanske t o m mer för tjejer.

Men detta har vi nog redan pratat om, plus attom det ska bli några sex timmar sovna innan man ska upp till det hypotetiska jobbet så är det hög tid att kravla upp på hålet och pumpa den hypotetiska bruden full med hypotetisk avkomma.
Citera
2014-10-08, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
1. Är det helt omöjligt att du blir kåt under resans gång även om du inte var det från början?

Verkligen inte omöjligt för mig, de gånger jag ställt upp har det ofta slutat med att jag njutit lika mycket som vanligt.
De få gånger jag inte njutit så har jag inte sett det som en big deal, är inte så att jag får ont av det.
Skulle det någon gång hända att jag inte skulle njuta och började få ont, då får munnen ta över. Problem löst.

När det gäller det omvända, om en kille skulle ha sex med mig fast han egentligen inte vill. Har så vitt jag vet aldrig hänt, närmsta jag kommit var när jag ville men han hade en stressig period i livet och kunde för första gången inte få upp kuken, så sex blev en omöjlighet. Så fick vänta med njutning tills han också var redo.
Och kan tänka mig att om en kille egentligen inte vill så får han inte upp den?
Citera
2014-10-08, 07:48
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Det här begriper jag inte till 100% riktigt. Även om du (andra tjejer får också svara såklart) - hypotetiskt ofc! - nu inte är skitsugen från början, är det helt omöjligt att du blir det under tiden? Syftar alltså inte på nåt segt gammalt våldtäktsargument utan att man helt enkelt blir kåt av att vara nära/på/under/i en annan person (som är (ruskigt) kåt (på en))?

Ex vis (again hypotetiskt - har ingen flickvän)

Flickvän: Åhh jag e så kåt så jag kan inte sova, kan du inte knulla mej riktigt trött
CXT: Alltså inte jättesugen... (fast troligen lite mer sugen än för 30 sek sen)
Flickvän: Menåååh jag somnar ju alltid så gott efter att du har satt på mej...
CXT: Alltså jag ska upp om sex timmar... (överslagsräknar sömntimmar och uppskattar knulltid)
Flickvän: Ja men bara pulla mej litegrann då, jag lovar att komma så fort jag kan...
CXT: *Himlar med ögonen* Menåååh...

Skulle säga att det är ca 90% chans att detta kommer övergå i ett fullbordat samlag, minst vaginalt och troligtvis > 20 min in och ut iaf.
Sen har jag nog aldrig varit i ett förhållande där det gått riktig slentrian i sexlivet, vilket har ganska lite att göra med att jag är en om inte född så iaf lärd och bliven om inte sexgud så åtm nån sorts fittslickningsärkeängel men desto mer att göra med att en övervägande majoritet av mina förhållanden har varat under ett år. Räknar då att man faktiskt är ihop och inte div kk-rebounds eftersom det är fusk (nykärlek light fast man kan redan alla banorna, lönndörrarna, var ammon finns och exakt vart på sistabossen man ska skjuta).

Fast tycker du får skilja på att inte vilja någonsin och att inte bara vilja just för stunden. Visst finns det grejer som bara är gött att göra när man är extremt jävla kåt, men det är ju (för mej iaf) lite skevare och.mer dirrty skit än att sua lite vanlig jävla klitoris isf.
Sen har jag iofs varit med om tjejer som tycker det är sjukt jävls intimt att bli slickade, men det har oftast handlat om att dom har nåt fjantigt (enligt mej och alla andra killar) komplex över hur deras fitta ser ut el likn, men det brukar enkelt lösas med pur entusiasm blandat med försvarlig mängd ömsesidig kåthet.

Sen tycker jag inte det är en jättebig deal om jag skulle råka få pyttelite av min egen säd i munnen, är.det dessutom i fittan så är ju själva anatomin och tekniken - iaf min - så beskaffad att det blir liksom inte direkt som att dricka sagge ur ett glas, jag ligger ju inte och suger ut säden ur fittan direkt liksom. Plus att vem fan smakar skillnad på vafan det är i den där jävla knullgeggan som bildas efter ett tag ändå?

Hur som, att slicka en tjej är inte en av dom där grejerna jag måste vara sjuuukt kåt för att ge mej på, inte pulla heller för den delen. Så jag ser det inte som en jättestor grej att ställa upp på nej. Inte mercyknull heller iofs, men det kan bli lite jobbigare ifall man inte kommer igång ordentligt och kuken ska börja trilskas och det ska börja donas med avsugningar hit och onanishower dit och man kollar på klockan och inser att det blir nog inga fem timmar heller, börjar överväga sjukning, för nu har man ju investerat såpass i skiten att man aldrig kommer kunna somna om man inte kommer...

Men jag har egentligen två frågor som jag är extra nyfiken på:
2. Skulle du säga att du gillar sex? För det låter lite som att du har nån sorts obekvämhet kring grejen i allmänhet, och/eller (och detta kan du bara hoppa över att svara på om du känner för det) nåt slags jobbig bagage.

Angående det sista så tror jag att vi killar liksom inte ser det där att tjejen inte vill JUST DÅ som nånting permanent, alltså även om hon tycker vi är ett äckel så kanske man tänker (om det är en väldigt snygg tjej som man är kär i) att ja hon kanske hatar mej nu men om jag bara...och så funderar man på olika sätt man skulle kunna charma henne på, genom att styra upp sitt liv, eller va lite kaxigare och mer framåt, börja träna på riktigt etc etc.
Sen i praktiken blir det väl iofs oftast att man hamnar med nån man.är lite mer kompatibel med. Givetvis är det också så att attraktion är attraktivt, så givetvis blir vi kåtare om ni också är kåta, eller ja om ni visar det iaf. Fast så tror jag det är för både tjejer och killar, kanske t o m mer för tjejer.

Men detta har vi nog redan pratat om, plus attom det ska bli några sex timmar sovna innan man ska upp till det hypotetiska jobbet så är det hög tid att kravla upp på hålet och pumpa den hypotetiska bruden full med hypotetisk avkomma.

Fast det du beskriver skulle inte jag kalla för att "ställa upp på sex fast man inte vill". Det skulle jag snarare kalla att bli förförd, om än inte lika romantiskt som på hollywoodfilm kanske. Du beskriver ju tydligt hur du ändå blir lite sugen av tjejens argument, snarare än att du känner att "Fan nu blir jag tvungen att göra som hon säger för annars kommer hon straffa mig i dagar för det"

Självklart kan jag bli övertygad om att ha sex fast det inte var något jag själv gick och tänkte på för tillfället. Men då har jag ju också blivit övertygad om att det väl ändå kan tänkas bli rätt nice för mig med. Och ja, då njuter jag ju förstås, men då har jag inte heller inställningen vid samlagets början att "det här är bara något jag står ut med för att göra X nöjd" utan då har jag ju ändrat mig till att vara smått sugen iaf.

Med ställa upp sex fast man inte vill menar jag att man fortfarande när man börjar knulla känner att man inte alls vill och bara gör det för att slippa dom jobbiga konsekvenserna från tjataren. Och nej, då tror jag inte att det blir skönt oavsett hur den fysiska stimulansen är, för det känns fel att nån man tycker om tycker att det känns okej att man ligger där och får ont och tittar i taket för att han vill doppa.

Och för mig personligen är det ingen skillnad på om killen bara inte vill för tillfället eller aldrig vill ha mig, att använda en kille som inte vill som min dildo känns inte upphetsande ändå. Är ett ganska viktigt inslag i sexet för mig att killen faktiskt är kåt på mig och vill ha sex med mig. Det är väl upp till dig om du skulle vilja ljuga och säga att du gillar att gå ner då fast du egentligen bara "ställer upp", visste jag att du bara gjorde det för min skull och inte tyckte om det själv skulle jag vägra, men det går att ljuga för mig givetvis...

Vad gäller fråga 2 så är det ju min uppfattning att jag gillar sex just FÖR att jag har sex för att njuta själv och för att jag tycker om det och inte använder min kropp eller sexualitet främst för att göra andra glada och till lags. Jag ser det nog snarare som att allt för många kvinnor gör just det, använder sex för att stärka förhållandet och för att hålla sin kille nöjd och inte för att själva egentligen njuta av det. Pajar sexlusten för mig iaf. Skulle inte säga att jag har något bagage. Snarare tycker jag väl att det faktum att jag har sex med mig själv o killar ganska ofta trots att jag aldrig ställer upp på sex när jag inte själv är sugen på att ha det visar att jag gillar sex rätt mycket...
Citera
2014-10-08, 12:13
Medlem
Citat:
Förresten tjejer (tja killar också antar jag); känns det lika jävligt som ts och flertalet andra vill ge sken av, ifall det inte handlar om kuken i fittan utan tex ett hj eller ett bj? För egentligen borde det ju vara exakt lika förtryckande.

Sen som jämförelse kan vi ju dra alla de gånger man råkat komma för tidigt och man märker att tjejen inte är helt nöjd med att det ska sluta bara sådär, då är det ju bara att bita i den sura blygden tills grabben är redo för en ny runda, även om jqg personligen tycker att sällan känns särskilt gött eller aptitligt att ge sej ner i geggvecket direkt efteråt (oavsett var jag lagt mina barn nånstans), eller för den delen att göra nåt som har med sex att göra öht, annat än kramas om det räknas.
Känner ni tjejer er äcklade av att jag i detta läget "ställer upp" fastän vad jag helst vill göra är att mecka en fet joint, lyssna på musik och äta ben & jerrys, högst eventuellt från din navel?

Om ni ej håller med så kräver jag att ni förklarar exakt varför

"Ställer upp" är det ju inte precis om man har sex och den ene parten avslutar tidigare. Ställer uppe är det ju om den ena parten inte vill från början. Lite olika situation tycker jag. Det är fruktansvärt frustrerande att han kommer först och sedan skiter i mig...då kan jag säga hade inte jag" ställt upp" fler gånger. Kan vara sådant som gör att många tjejer tappar lusten för killarna är för egotrippade och bara tänker på sig själva.
Jag förväntar mig att han tillfredställer mig tills jag kommer också, jag hade gjort samma sak för honom. Tror inte du vill ha ett surt fruntimmer på halsen
Citera
2014-10-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Det är lätt att sitta på sin höga häst och moralisera i ämnet när man är hona med lägre sexdrift och dessutom kan ligga i stort sett när som helst även om man är både oattraktiv och överviktig. Det är knappast våldtäkt vi diskuterar här.

Så överviktiga och i dina ögon oattraktiva människor har inte rätt till ett sexliv då menar du? Smaken är väl olika och alla har väl olika preferenser?! Det är väl tur att alla inte har samma smak så blir det någon till alla.

Ibland kan en del män bara bli så jävla självgoda och tro att dom har rätt att sätta en mall på hur vi kvinnor ska se ut och vara. Man kanske ska se sig i en spegel själv först innan man klagar på alla andras utseende..
Citera
2014-10-08, 14:01
Medlem
CXTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Fast det du beskriver skulle inte jag kalla för att "ställa upp på sex fast man inte vill". Det skulle jag snarare kalla att bli förförd, om än inte lika romantiskt som på hollywoodfilm kanske. Du beskriver ju tydligt hur du ändå blir lite sugen av tjejens argument, snarare än att du känner att "Fan nu blir jag tvungen att göra som hon säger för annars kommer hon straffa mig i dagar för det"

Jaha så om en tjej tjatar sej till sex av en kille så räknas det som förföra...

Men du har rätt i att jag inte ser det som en så jävla big deal, ibland kan det nästan va en komplimang. Fast det har väl att göra med att jag är kille och du är tjej. Du verkar ju se det som tortyr nästan

Citat:
Och för mig personligen är det ingen skillnad på om killen bara inte vill för tillfället eller aldrig vill ha mig, att använda en kille som inte vill som min dildo känns inte upphetsande ändå. Är ett ganska viktigt inslag i sexet för mig att killen faktiskt är kåt på mig och vill ha sex med mig. Det är väl upp till dig om du skulle vilja ljuga och säga att du gillar att gå ner då fast du egentligen bara "ställer upp", visste jag att du bara gjorde det för min skull och inte tyckte om det själv skulle jag vägra, men det går att ljuga för mig givetvis...

Ja det där med ömsesidighet är nog egentligen ganska viktigt för majoriteten av alla killar också. Sen tar ju drifterna överhanden ibland hos somliga.
Men jag tror ändå att mycket av tjatet ändå har en tanke från killens sida i botten om att hon kommer att gilla det om hon bara gav det en chans ist för att alltid vara så jävla "tråkig".
I såna situationer ligger det ju nästan garanterat nåt annat problem under, typ depression eller i värsta fall bara inkompatibel sexlust, men man kanske inte ser det eller vet hur man ska lösa det.

Sen det här med att ställa upp på grejer man inte gillar, det är ju liksom en fråga om rimlighet från bådas sida. Om min tjej bara kan komma i doggy men jag tycker det är lite äckligt att kolla ner i hennes rövhål (again Hypotetiskt med Stort H ) är det då rimligt att vi aldrig kör doggy och hon aldrig får komma, eller är det rimligt att jag tar mej i kragen?

Citat:
Vad gäller fråga 2 så är det ju min uppfattning att jag gillar sex just FÖR att jag har sex för att njuta själv och för att jag tycker om det och inte använder min kropp eller sexualitet främst för att göra andra glada och till lags. Jag ser det nog snarare som att allt för många kvinnor gör just det, använder sex för att stärka förhållandet och för att hålla sin kille nöjd och inte för att själva egentligen njuta av det. Pajar sexlusten för mig iaf. Skulle inte säga att jag har något bagage. Snarare tycker jag väl att det faktum att jag har sex med mig själv o killar ganska ofta trots att jag aldrig ställer upp på sex när jag inte själv är sugen på att ha det visar att jag gillar sex rätt mycket...]

Ok bara undrade då du låter lite som en sån tjej som berättar för killar att inga tjejer njuter av analsex nånsin, dvs har vissa moraliska förutsättningar kring vad sex dels måste vara, dels absolut inte får vara för att vara okej, oavsett vad de inblandade sjävla tycker.
Håller givetvis med om att det är b med förhållanden där den ena parten känner sej tvingad, men om det nu inte är så att man bara råkar ligga på helt olika nivåer sexualdriftsmässigt så kanske inte hela problemet ligger hos den som hela tiden vill, utan även hos den som _aldrig_ vill?
Är det verkligen killens fel att tjejen aldrig vill? Brukar ju vara populärt att skylla på att "lusten måste få ta tid" iofs.
Snackar nu om förhållanden obv

Men som sagt, tror att alla killar egentligen vill ha sex med en våt och villig tjej. Och att man genom tjat hoppas kunna få henne att knulla bort lite av sina komplex eller vad det nu är som gör att hon snear. Typ.

Citat:
Ursprungligen postat av Eskapad
"Ställer upp" är det ju inte precis om man har sex och den ene parten avslutar tidigare. Ställer uppe är det ju om den ena parten inte vill från början. Lite olika situation tycker jag. Det är fruktansvärt frustrerande att han kommer först och sedan skiter i mig...då kan jag säga hade inte jag" ställt upp" fler gånger. Kan vara sådant som gör att många tjejer tappar lusten för killarna är för egotrippade och bara tänker på sig själva.
Jag förväntar mig att han tillfredställer mig tills jag kommer också, jag hade gjort samma sak för honom. Tror inte du vill ha ett surt fruntimmer på halsen

Du var ju duktig på att läsa, jag skrev ju att om jag råkar komma innan tjejen är nöjd så är det ju INTE bara att vända sej på sidan och däcka även om det är exakt det jag helst skulle vilja göra

Sura fruntimmer tror f ö att dom är mycket jobbigare att ha å göra med än vad dom i själva verket är
Citera
2014-10-08, 14:07
Medlem
fjungen33s avatar
"Om man tänker sig att tjejen helt enkelt lägger sig på rygg, särar på benen, glor upp i taket och tänker på annat medan hon väntar på att ni ska bli klara, skulle ni kunna genomföra ett samlag då? Skulle det kännas bra efteråt i så fall"?

Inte en chans i världen att jag hade stannat och kört på, tagit på mig kläderna och gått hem så kan hon ligga där och glo i taket.
Citera
2014-10-08, 14:07
Medlem
Diamondgrits avatar
Jag har tänkt på denna tråden i flera dagar men inte kommit fram till vad TS menar. Om tjejen egentligen inte vill så kommer hon ju att hindra mig. Om tjejen däremot "egentligen inte vill men ok då" så vill hon ju, egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in