2014-10-06, 21:16
Medlem
IIIDraculs avatar
Skulle aldrig kunna göra det med en tjej som inte själv vill. Män som skulle det är gravt störda.
Citera
2014-10-06, 21:28
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Skulle hon göra det för husfridens skull?
Hänt mig en gång.

Ja t.ex, för att hon vet att du blir arg/sur annars, eller för att hon vet att du bara kommer att fortsätta tjata och inte orkar med det.
Citera
2014-10-06, 22:02
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Ja t.ex, för att hon vet att du blir arg/sur annars, eller för att hon vet att du bara kommer att fortsätta tjata och inte orkar med det.

män är ju rovdjur, vi ska knulla i mängder o leva liven, inte till för att följa efter en kvinna som en svans och bara vänta på sex när hon vill vilket dom "normala" tjejerna aldrig vill mot de som är nymfomaner
Citera
2014-10-06, 22:30
Medlem
Så länge dom inte säger NEJ så räknar jag det som ett JA!
Citera
2014-10-07, 11:18
Medlem
Bret-Harts avatar
Om inte tjejen vill ställa upp så finns det ingen anledning att ställa upp själv heller
Citera
2014-10-07, 15:51
Medlem
Resurrecteds avatar
Jag har varit med om vid flertalet tillfällen med olika flickvänner att dom kunnat tänka sig att ställa upp på sex trots att dom inte varit sugen just då. Samtliga tillfällen som det framgått att dom enbart tänkt göra det för min skull så har det fungerat som ett antiklimax och jag har tappat intresset och det har således inte blivit något sex. Är det kris så löser jag det på/för egen hand istället.
Citera
2014-10-07, 16:02
Medlem
CXTs avatar
Det hände väl några gånger när jag var yngre, idag skulle jag aldrig få för mej. Nej det är inte alls lika gött som när tjejen är verkligen kåt och på

Sen har det faktiskt hänt att jag har ställt upp och langat av risgrynsgröten fastän jag inte varit alls så himla sugen till att börja med.
Dock tror jag det är en stor skillnad mellan killar och tjejer där, tror att man som kille har lättare för att glömma bort att man inte ville från början.
Senast redigerad av CXT 2014-10-07 kl. 16:08.
Citera
2014-10-07, 16:07
Bannlyst
skulle inte göra det med tjej som inte är sugen , har fått erbjudandet några ggr av tjej men backat ur varje gång och tappat sugen helt , kan vänta tills bägge vill
Citera
2014-10-07, 16:08
Medlem
Sittkissares avatar
Nej jag vill inte ha sex med min fästmö ifall inte hon är på humör. Vi knullar inte, vi älskar med varandra, så då skall båda vara på det humöret.
Citera
2014-10-07, 16:23
Medlem
CXTs avatar
Förresten tjejer (tja killar också antar jag); känns det lika jävligt som ts och flertalet andra vill ge sken av, ifall det inte handlar om kuken i fittan utan tex ett hj eller ett bj? För egentligen borde det ju vara exakt lika förtryckande.

Sen som jämförelse kan vi ju dra alla de gånger man råkat komma för tidigt och man märker att tjejen inte är helt nöjd med att det ska sluta bara sådär, då är det ju bara att bita i den sura blygden tills grabben är redo för en ny runda, även om jqg personligen tycker att sällan känns särskilt gött eller aptitligt att ge sej ner i geggvecket direkt efteråt (oavsett var jag lagt mina barn nånstans), eller för den delen att göra nåt som har med sex att göra öht, annat än kramas om det räknas.
Känner ni tjejer er äcklade av att jag i detta läget "ställer upp" fastän vad jag helst vill göra är att mecka en fet joint, lyssna på musik och äta ben & jerrys, högst eventuellt från din navel?

Om ni ej håller med så kräver jag att ni förklarar exakt varför
Citera
2014-10-07, 18:53
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
Förresten tjejer (tja killar också antar jag); känns det lika jävligt som ts och flertalet andra vill ge sken av, ifall det inte handlar om kuken i fittan utan tex ett hj eller ett bj? För egentligen borde det ju vara exakt lika förtryckande.

Sen som jämförelse kan vi ju dra alla de gånger man råkat komma för tidigt och man märker att tjejen inte är helt nöjd med att det ska sluta bara sådär, då är det ju bara att bita i den sura blygden tills grabben är redo för en ny runda, även om jqg personligen tycker att sällan känns särskilt gött eller aptitligt att ge sej ner i geggvecket direkt efteråt (oavsett var jag lagt mina barn nånstans), eller för den delen att göra nåt som har med sex att göra öht, annat än kramas om det räknas.
Känner ni tjejer er äcklade av att jag i detta läget "ställer upp" fastän vad jag helst vill göra är att mecka en fet joint, lyssna på musik och äta ben & jerrys, högst eventuellt från din navel?

Om ni ej håller med så kräver jag att ni förklarar exakt varför

Avsugning eller runkning känns ännu värre, hypotetiskt då, eftersom jag inte ägnar mig åt att ha sex mot min vilja. När det gäller vaginalsex så kan det iofs göra ont, men det kräver ju inget annat engagemang av mig än att sära på benen och titta på taket/kudden. Jag kan alltså koppla bort mentalt åtminstone. Ska man runka eller suga av någon måste man ju engagera sig och vara aktiv, det känns värre, och även mer skumt av killen att vilja att nån som inte vill göra det ska stoppa hans kuk i munnen.

Nej om det framgick till mig att killen inte ville gå ner skulle jag absolut inte vilja att han gjorde det. Den tanken är riktigt, riktigt, motbjudande. Men jag tror aldrig att jag varit med om att en kille gått ner direkt efter att han kommit i mig, hade nån försökt så hade jag nog försökt hindra honom och han hade fått övertyga mig om att han verkligen ville det. Jag vill inte ha sex med män som inte vill ha sex med mig, men tydligen känner många män annorlunda kring det.
Citera
2014-10-07, 19:32
Medlem
Landsknechts avatar
Det är lätt att sitta på sin höga häst och moralisera i ämnet när man är hona med lägre sexdrift och dessutom kan ligga i stort sett när som helst även om man är både oattraktiv och överviktig. Det är knappast våldtäkt vi diskuterar här.
Senast redigerad av Landsknecht 2014-10-07 kl. 19:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in