Men hur manga overgivan hus finns det egentligen i Skane...? Tycks ju svamma over av fallfardiga objekt. (Dock en drom for UE:are sa jag ar lite avundsjuk pa er som bor i krokarna).
Har ar en stor gard dar boningshuset har anvants som ladugard de senaste 60 aren. Jippie for att renovera det huset.
Men hur manga overgivan hus finns det egentligen i Skane...? Tycks ju svamma over av fallfardiga objekt. (Dock en drom for UE:are sa jag ar lite avundsjuk pa er som bor i krokarna).
Har ar en stor gard dar boningshuset har anvants som ladugard de senaste 60 aren. Jippie for att renovera det huset.
Ibland funderar man på om folk verkligen borde ens försöka sälja privat. Eller vad sägs om sista bilden i denna annons, eller särskrivningar som "luft värme pump"
Ibland funderar man på om folk verkligen borde ens försöka sälja privat. Eller vad sägs om sista bilden i denna annons, eller särskrivningar som "luft värme pump"
Uhh får vibbar av totalt iq-befriade när jag ser sånt där. En burk i handen, lättklädd och lägger ut det på blocket i en husannons.......Varför ser jag ett kylskåp bakom henne, kan inte riktigt bedöma hur väggen bakom trappan ser ut om köket döljer sig där. Det nybyggda badrummet var ju megastort och med ytor som inte går att nyttja till något överhuvudtaget, ska vara om man ställer strykbrädan eller torkställningen där mitt på golvet och hur snyggt är det. Köket skulle ha bytt plats med badrummet.
Schysst med strandtomt och villa på Djurgården, men mindre kul att vara inklämd bland industri.
Sen verkar inte bryggan vara ens egen? Nämns inte och inga bilder finns på just den.
Tomten mot vattnet verkar generellt ganska diffus; varför ingen avgränsning?