Citat:
Ursprungligen postat av
SinnerByBirth
Hellu...
har tränat cirka ett år nu, har relativt stor rygg, stora axlar, men ligger efter på ben och armar pågrund av mitt genetiska arv, de ser helt stört ut... De syns dock att jag tränar.
cirka 20-25 år. 1.92-92 lång och väger mellan 98-100kg. Inte mycke underhudsfett dock finns de på mage o ansikte o lite bilringar har man väl.
Tränar mån, tis, ons, tors, fred, lörd och vila på sönd.
Har köpt dianabol 20mg 50 dagar... Avslutar med clomid på PCTn.
Är jag en idiot?
Ge mej ett starkt själ till varför inte ska gå på kuren...
Och om jag nu startar en kur, jag tränar runt 8 på kvällarna, hur ska jag dela upp dessa 20gm, ska jag allt runt 4tim innan träning?
Som ovan skrev, hur kan man ha bilringar och lågt fett samtidigt? Du är på ett dopingforum här är "lågt fett" under 10% bilringar då har man minst 18%.
OT: Du tränar mån-lör, kör du 3-split 2 gånger i veckan eller kör du en 6-split?
Gällande dina ben och armar och "genetiska arv" du är lång. Du måste lägga på mycket muskler för att se biffig ut om det nu är det du är ute efter.
Se över din kost, studera hur du skall träna för dina mål. (Gårinte att säga för få gånger att kosten är 80% även på AAS)
Lyssna på rätt personer, ta in rätt påståenden när du läser på internet.
Gör detta och fortsätta träna för ditt mål i ett år, sen kan du börja fundera på AAS, även om många anser att det är tidigt. Men bättre då än nu.
Dbol 20mg ed tycker jag låter som en riktigt dålig kur. Spara dom tills du har testo också. Läs på om dbols bieffekter, dom är ganksa påtagliga.
Clomid only som PCT är också inget någon här skulle reka. Ha tålamod, studera - kom tillbaka.
MVH