2014-10-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Mjo, det är alltid relativt såklart beroende på hur man sköter sig. När jag körde en OT only kur så fick jag ingen platå alls. Du borde börja få ökningar snart igen, eller kanske om någon månad i värsta fall.
Ok tack för ett schystare svar hehe. Men om nu min egna produktion inte ska ha hämtat sig helt fullt , och det är orsaken till att jag inte ökat något. borde det inte visa sig på något mer sätt än bara platå i träningen? Dvs bollarna är likadana som innan, potensen är likadan, allt är som det var innan lixom.
Citera
2014-10-07, 22:46
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Alla har olika fördelningar på fettdepåer. Jag har 90% på mage och rygg så det blir ju ådrigt på vissa platser och mer fläsk på andra.

Jo men bilringar och lite underhudsfett ffs, möjligen om man har extremt dåliga inavlade gener i sådant fall.
Citera
2014-10-07, 23:35
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Hellu...

har tränat cirka ett år nu, har relativt stor rygg, stora axlar, men ligger efter på ben och armar pågrund av mitt genetiska arv, de ser helt stört ut... De syns dock att jag tränar.
cirka 20-25 år. 1.92-92 lång och väger mellan 98-100kg. Inte mycke underhudsfett dock finns de på mage o ansikte o lite bilringar har man väl.
Tränar mån, tis, ons, tors, fred, lörd och vila på sönd.

Har köpt dianabol 20mg 50 dagar... Avslutar med clomid på PCTn.

Är jag en idiot?

Ge mej ett starkt själ till varför inte ska gå på kuren...
Och om jag nu startar en kur, jag tränar runt 8 på kvällarna, hur ska jag dela upp dessa 20gm, ska jag allt runt 4tim innan träning?
Som ovan skrev, hur kan man ha bilringar och lågt fett samtidigt? Du är på ett dopingforum här är "lågt fett" under 10% bilringar då har man minst 18%.

OT: Du tränar mån-lör, kör du 3-split 2 gånger i veckan eller kör du en 6-split?
Gällande dina ben och armar och "genetiska arv" du är lång. Du måste lägga på mycket muskler för att se biffig ut om det nu är det du är ute efter.

Se över din kost, studera hur du skall träna för dina mål. (Gårinte att säga för få gånger att kosten är 80% även på AAS)
Lyssna på rätt personer, ta in rätt påståenden när du läser på internet.

Gör detta och fortsätta träna för ditt mål i ett år, sen kan du börja fundera på AAS, även om många anser att det är tidigt. Men bättre då än nu.

Dbol 20mg ed tycker jag låter som en riktigt dålig kur. Spara dom tills du har testo också. Läs på om dbols bieffekter, dom är ganksa påtagliga.

Clomid only som PCT är också inget någon här skulle reka. Ha tålamod, studera - kom tillbaka.

MVH
Citera
2014-10-08, 02:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3dDiablo
Som ovan skrev, hur kan man ha bilringar och lågt fett samtidigt? Du är på ett dopingforum här är "lågt fett" under 10% bilringar då har man minst 18%.

OT: Du tränar mån-lör, kör du 3-split 2 gånger i veckan eller kör du en 6-split?
Gällande dina ben och armar och "genetiska arv" du är lång. Du måste lägga på mycket muskler för att se biffig ut om det nu är det du är ute efter.

Se över din kost, studera hur du skall träna för dina mål. (Gårinte att säga för få gånger att kosten är 80% även på AAS)
Lyssna på rätt personer, ta in rätt påståenden när du läser på internet.

Gör detta och fortsätta träna för ditt mål i ett år, sen kan du börja fundera på AAS, även om många anser att det är tidigt. Men bättre då än nu.

Dbol 20mg ed tycker jag låter som en riktigt dålig kur. Spara dom tills du har testo också. Läs på om dbols bieffekter, dom är ganksa påtagliga.

Clomid only som PCT är också inget någon här skulle reka. Ha tålamod, studera - kom tillbaka.

MVH

Clomid only funkar på PCT, även om det finns bättre alternativ på upplägg inför PCT.

/ Leif
Citera
2014-10-08, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Hellu...

har tränat cirka ett år nu, har relativt stor rygg, stora axlar, men ligger efter på ben och armar pågrund av mitt genetiska arv, de ser helt stört ut... De syns dock att jag tränar.
cirka 20-25 år. 1.92-92 lång och väger mellan 98-100kg. Inte mycke underhudsfett dock finns de på mage o ansikte o lite bilringar har man väl.
Tränar mån, tis, ons, tors, fred, lörd och vila på sönd.

Har köpt dianabol 20mg 50 dagar... Avslutar med clomid på PCTn.

Är jag en idiot?

Ge mej ett starkt själ till varför inte ska gå på kuren...
Och om jag nu startar en kur, jag tränar runt 8 på kvällarna, hur ska jag dela upp dessa 20gm, ska jag allt runt 4tim innan träning?

Du är underviktig och smalfet. Du har tränat ett år. Du har inte stor rygg eller stora axlar om du är 192/100kg.

Du är en idiot.

Träna ren och ät rätt i 4-5 år till sen kan du överväga doping.
Citera
2014-10-08, 11:24
Medlem
mactopens avatar
Snabb fråga

Första sticker va i söndags föra veckan, andra sticket har jag planerat nu nästa söndag. Idag är jag försyld, ska jag ändå köra på eller vänta tills förkylningen e över?

Testo E 250, ingen feber.

Tack redan för alla svar
Citera
2014-10-08, 11:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen
Snabb fråga

Första sticker va i söndags föra veckan, andra sticket har jag planerat nu nästa söndag. Idag är jag försyld, ska jag ändå köra på eller vänta tills förkylningen e över?

Testo E 250, ingen feber.

Tack redan för alla svar
kör på.
Citera
2014-10-08, 13:45
Medlem
Citera
2014-10-08, 17:23
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Clomid only funkar på PCT, även om det finns bättre alternativ på upplägg inför PCT.

/ Leif
Ja. Att det funkar bättre ensamt än inget, men inte den bästa PCT:en.
Som jag skrev, men med andra ord.
Citera
2014-10-08, 20:23
Medlem
En liten fråga innan man drar igång det hela.
Kan man köra en kur på Winstro-orala only eller behöver man komplettera med testo?
Självklart med PCT till det.
Citera
2014-10-08, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traningispassion
En liten fråga innan man drar igång det hela.
Kan man köra en kur på Winstro-orala only eller behöver man komplettera med testo?
Självklart med PCT till det.

Det går att köra winnar för sig själv!

Mvh
Citera
2014-10-09, 07:19
Medlem
HeadOfBoos avatar
Ledsen kompis, du har tagit en genväg närmare din maxpotential, och varje ökning kommer nu långsammare och långsammare. Du kommer aldrig att öka lika fort igen. Jag ökade 11 kilo första året jag tränade, ren. Den tiden kommer aldrig igen, om jag inte går ner till skelett-form igen först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in