2014-08-07, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det var trisst.. annars har de ju buffat rätt lite i sommar..
Man hade ju hoppats att det skulle leda till att folk som faktiskt kan måla skulle pryda tunnlarna lite..eller att de som inte kan måla men gör det ändå skulle få övning nog för att bli bra.
Men börjar de buffa nu så blir det väl bara grå jävla betong igen.
Aa, fast det va "bara" en throwup, men det är bättre än inget, och den var inte helkass heller så
Citera
2014-10-07, 23:21
Medlem
vilka är dom här "ADD"?
Citera
2014-10-08, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
vilka är dom här "ADD"?

Aldrig sett.

Något sevärt är en ny Shock på elskåpet vid Studenternas. Han har även gjort en DSK på sidan.
Riktigt tungt spot.
Annars verkar det vara Rewo som håller igång som värst. En del Osk dyker också upp.
Citera
2014-10-09, 05:05
Medlem
Stör mig på folk som spittar saker hejvilt! Sjukt onödigt.

Citat:
Ursprungligen postat av StorkenSture
Aldrig sett.

Något sevärt är en ny Shock på elskåpet vid Studenternas.
Annars verkar det vara Rewo som håller igång som värst. En del Osk dyker också upp.

vilket elskåp?
Rewo köttar på som vanligt. Osk har inte tutat på såååå hårt ändå i sommar? Kanske kommer mer nu när det blir målartider igen?
Citera
2014-10-10, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trasigcykel
Stör mig på folk som spittar saker hejvilt! Sjukt onödigt.

vilket elskåp?
Rewo köttar på som vanligt. Osk har inte tutat på såååå hårt ändå i sommar? Kanske kommer mer nu när det blir målartider igen?

Den bakom läktaren på studenternas på sidan mot fyrisån.
Citera
2014-10-10, 19:04
Medlem
Dekis har varit på bron och elhuset bakom Mikaelskyrkan
Citera
2014-10-11, 05:12
Medlem
NoDreads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinjuice19
Dekis har varit på bron och elhuset bakom Mikaelskyrkan
Hade varit otroligt tacksam för bilder
Citera
2014-11-08, 20:06
Medlem
Vem är den där rewo?

Han är ju kändis nu http://www.uppsalanyheter.se/nyheter/blaljus/item/4563-fonster-for-miljoner-forstorda-pa-bussar
Citera
2014-11-08, 20:14
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantern63
Vem är den där rewo?

Han är ju kändis nu http://www.uppsalanyheter.se/nyheter/blaljus/item/4563-fonster-for-miljoner-forstorda-pa-bussar

Började se skiten på bussrutor för en vecka sen.
Klart irriterande. Jag brukar inte vara den som stör mig på tags och tenderar att uppskattade allt från throw ups till feta burners.

Men att rista på rutorna ser förjävligt ut.. och att göra det på framrutan är ju bara korkat, klart som fan skiten kommer bytas ut.. så inte kommer tagen att få vara kvar liksom.
Citera
2014-11-09, 01:23
Medlem
Citat:
Vem är den där rewo?

Han är väl ungefär 10 gånger mer aktiv än den som är näst mest aktiv. Han har tags uppe i princip överallt i stan och alla ytterområden. Imponerande helt klart!
Han verkar rent besatt om jag ska vara ärlig.
Citera
2014-11-10, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Började se skiten på bussrutor för en vecka sen.
Klart irriterande. Jag brukar inte vara den som stör mig på tags och tenderar att uppskattade allt från throw ups till feta burners.

Men att rista på rutorna ser förjävligt ut.. och att göra det på framrutan är ju bara korkat, klart som fan skiten kommer bytas ut.. så inte kommer tagen att få vara kvar liksom.

Håller med, att rista på bussrutor verkar ju mer än lovligt fuckat. Han verkar ha något emot bussbolaget eftersom han tydligen har varit där under en längre tid och ristat. Vill fortfarande veta vem REWO är, killen verkar ju som sagt besatt.
Citera
2014-11-10, 23:24
Medlem
Citat:
Håller med, att rista på bussrutor verkar ju mer än lovligt fuckat. Han verkar ha något emot bussbolaget eftersom han tydligen har varit där under en längre tid och ristat. Vill fortfarande veta vem REWO är, killen verkar ju som sagt besatt.

Att rista är sjukt effektivt. Både kostnadsmässigt och resultatmässigt. Inte lättbuffat direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in