2014-10-07, 18:28
Medlem
-Alice-s avatar
Fan vad gammal Michelle ser ut för att vara 20 år! Hur kan någon finna henne attraktiv? Hon ser sliten ut.
Citera
2014-10-07, 18:38
Medlem
Fallmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Alice-
Fan vad gammal Michelle ser ut för att vara 20 år! Hur kan någon finna henne attraktiv? Hon ser sliten ut.

Självkänslan gör det mesta i såna här program. Och utseende förståss, jag anser att hon har båda.

Hon är 1000x snyggare än både ylva och bajsankan tillsammans
Citera
2014-10-07, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Produktionen kanske medvetet har valt ut bi- killar/homos. Kristian har ju erkänt att han är bi.
Har Kristian gjort det?
Han gillar finger i rumpan har han väl sagt. Sen var det Amandus och den nya Freddie som sagt att de gillar båda könen? Eller är jag helt borta när jag kollar på detta programmet?
Citera
2014-10-07, 21:54
Medlem
needanewhearts avatar
Jasse är en sån person som folk alltid i olika sällskap tycker är "skön". Jag fattar inte riktigt varför, den typen av person är ofta inte speciellt sympatisk, emotionellt bortkopplad, men folk tycker ändå att den typen av tjej är "skön". Jag skulle personligen aldrig vilja umgås med henne, har som sagt träffat flertalet sådana brudar, och de är oftast mobbningstypen som verbalt spyr över de som inte dansar efter deras pipa, eller helt enkelt inte erkänner deras existens över huvud taget. Usch, hoppas hon åker snart. Ylva är ju bara extremt osäker och följer efter alla andra, hon verkade lite rolig i början, som en Maria Montazami i miniformat, men nu känns hon bara totalt identitetslös.
Citera
2014-10-07, 22:03
Medlem
Någon som vet när dagens avsnitt kommer upp på tv3play? Brukar väl vara uppe 22.00? Ser inte!
Citera
2014-10-07, 22:03
Medlem
elliezs avatar
Kan inte hitta avsnittet, nån som har lust att länka?
Citera
2014-10-07, 22:13
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Produktionen kanske medvetet har valt ut bi- killar/homos. Kristian har ju erkänt att han är bi.

Känns väldigt underligt om Kristian är bi, vart har han erkänt det?
Citera
2014-10-07, 22:20
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Va fan, kolla på Eric och Michelle när de ligger i soffan. De är fan skitlika! Kolla ögonpartiet! De skulle kunna vara syskon!
Citera
2014-10-07, 22:28
Bannlyst
Haha, bajsankan: "hoppas det inte är Sean banan för honom har jag hånglat med"

Coolt, verkligen!
Citera
2014-10-07, 22:31
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Va fan, kolla på Eric och Michelle när de ligger i soffan. De är fan skitlika! Kolla ögonpartiet! De skulle kunna vara syskon!

Han har dessutom en tvillingsyster som påminner om henne..
Citera
2014-10-07, 22:32
Medlem
fredrochas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Folk tycker Calle är grym för hur han behandlar Saga? Allt han säger är detta:

"Saga måste ju fatta att jag typ inte bryr mig om henne" Jag tror fan han har upprepat den där meningen i olika skepnader i typ 2 veckor nu.

Sen gillar jag Calle av andra anledningar: han har integritet. Han gör vad han vill och vad han tycker är rätt. Han hade inget emot att vara på Jockes sida eller att riskera åka ut genom att säga rakt ut vad han tyckte om Saga. Han skiter helt i Ylva och Jasses gäng.

Han spelar ju inte alls spelet. Istället är han ju faktiskt uppriktig. Han hade ju kunnat fejka med Saga men det skiter han i.

Smail var ju skönast i senaste avsnittet:

"Evelina är jävligt smart. Hon är den smartaste tjejen här inne."
*1 min senare* "Alltså hur jävla blåst är inte Michelle".

Sen verkar Evelina vara på väg in i gruppen. Uppvisade alfa-tendenser när hon satt och beskyllde Saga inför Ylva. Det är nog för att Jocke och Jasmine är ute.

Fan, äru fläng eller?

Möjligen att han har sagt det 5 gånger. Men det är ju samma klipp som visas upp gång på gång, inte att han säger det gång på gång!
Citera
2014-10-07, 22:45
Medlem
Den härlig trubadursången var troligtvis det bästa som hänt i årets säsong som är urusel förövrigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in