2014-10-07, 16:17
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Och i länken till senaste blogginlägget på Facebook har en bild på Janne hamnat. När man länkar kan man ju välja mellan de olika bilder som finns på sidan. Undrar om det var medvetet?

Epic fail.
Citera
2014-10-07, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
...case closed.

Tack. Som jag har nämnt tidigare så känner jag någon som känner A's ex.
Citera
2014-10-07, 16:21
Medlem
Även därför jag kan säga att jag vet en del om A.
Citera
2014-10-07, 16:23
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Tack. Som jag har nämnt tidigare så känner jag någon som känner A's ex.

En "kompis kompis" alltså? Och misstanken att du är det gravida exet gör dig alltsåså upprörd attdu måste skriva i versaler? HAHAHA!

Riiiight.
Citera
2014-10-07, 16:35
Medlem
Citat:
En "kompis kompis" alltså? Och misstanken att du är det gravida exet gör dig alltsåså upprörd attdu måste skriva i versaler? HAHAHA!

Riiiight.

Precis en kompis kompis.

Ja jag skrev det så för att ni ska förstå att det inte är A's ex.

En del av det jag skrivit här inne är ifrån exet för att sanningen skall vara rätt.
Citera
2014-10-07, 16:39
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:

Riiiight.

Men spelar det verkligen nån roll om Pitbull86 är en av Andreas baby mamas, hans brorsa, hans mamma, hans kollega eller en vän till ett ex? Det kanske är Andreas själv, vad fan vet vi, hen vill av begripliga skäl inte outa sin relation till Andreas alltför mycket så släpp det bara.

Att sen Pitbull86 uppenbarligen har en väldigt bestämd åsikt om sakernas varande får väl stå för hen, alla som är anonyma här bör tas med en nypa salt utan att för den sakens skull drivas ut i ljuset mot deras vilja.

So sayeth the doktorshatt.
Citera
2014-10-07, 17:05
Medlem
Gafflens avatar
Citat:

Riiiight.

Jag kan faktiskt intyga på att Pitbull inte är en av mammorna själv.

Men om B nu gått ner i vikt som hon påstår är det nog för att hon verkar äta mat, vilket hon aldrig brukar göra.
I B's värld finns ju bara Ben&Jerry's och cherry coke
Senast redigerad av Gafflen 2014-10-07 kl. 17:11.
Citera
2014-10-07, 17:09
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Jo det är väldig många som har det så.
Jo hon är normal det är inget fel på henne.

Ni borde sluta att skriva om exet och snacka mer om Berny och Andreas.

Många rednecks kanske? Alla lever inte som Cletus Spuckler. Forstår att du har personlig anknytning till personen ifråga, men alla i kretsen kring B. blir indirekt relevanta i skvallertråden. Och tyvärr, det är inte normalt att ha barn med två bröder.
Citera
2014-10-07, 17:10
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag kan faktiskt intyga på att Pitbull inte är en av mammorna själv.

Jag bryr mig inte om vem Pitbull är, men tydligt är att hela den där bekantskapskretsen inte är normal. Om man anser att det är normalt att ha barn med två bröder, och att det är VANLIGT så lever man i en väldigt udda värld. Och jag antar att Berny passar in i den udda världen..
Citera
2014-10-07, 17:18
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag bryr mig inte om vem Pitbull är, men tydligt är att hela den där bekantskapskretsen inte är normal. Om man anser att det är normalt att ha barn med två bröder, och att det är VANLIGT så lever man i en väldigt udda värld. Och jag antar att Berny passar in i den udda världen..

Jag har aldrig träffat någon som skaffat barn med två bröder så jag finner det något besynnerligt som ni gör det.

B kommer att se så *host * vacker *host * ut när hon kommer i höga klackar, brun jacka och ett tajt linne.
Helst av allt så ska ju brösten även hänga fritt för eXtra finess.

Btw så älskar jag kommentarerna som stripella fått på sin bild på instagram med halsbandet.
Citera
2014-10-07, 17:23
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Jag har aldrig träffat någon som skaffat barn med två bröder så jag finner det något besynnerligt som ni gör det.

B kommer att se så *host * vacker *host * ut när hon kommer i höga klackar, brun jacka och ett tajt linne.
Helst av allt så ska ju brösten även hänga fritt för eXtra finess.

Btw så älskar jag kommentarerna som stripella fått på sin bild på instagram med halsbandet.

Ja, vad är hennes grej med att inte använda BH? Har man hängtuttar så använder man BH...Hon är så skabbig att oavsett vad hon tar på sig kommer hon att se ut som ett vrak.
Citera
2014-10-07, 17:38
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Ja, vad är hennes grej med att inte använda BH? Har man hängtuttar så använder man BH...Hon är så skabbig att oavsett vad hon tar på sig kommer hon att se ut som ett vrak.

Fattar det inte heller. Ok när man är hemma och softar. Men när man är ute och framförallt när man rör sig tycker jag inte att det är skönt utan. Det är inte av prydhet utan obekvämhet som jag tar på den, och då hänger dom inte ens särskilt mycket. Kan DET vara gåtans lösning, varför hon är Sveriges (kanske världens) mest eftertraktade kvinna som alla "kukbärare" vill ha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in