2014-10-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Han är gräsligt ful, ser ju mer död än levande ut. Jag slår vad om att han missbrukar ngt, alternativt lider av ngn sjukdom. (Om det är det senare, förlåt för att jag är elak om utseendet. Jag brukar försöka låta bli sådant men jag kunde inte)

Ja jag förstår vad du menar.
A är inte lycklig i sitt med B därför ser han ut på detta vis.
A är annars en glad och trevlig person.
Citera
2014-10-07, 13:15
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Ja jag förstår vad du menar.
A är inte lycklig i sitt med B därför ser han ut på detta vis.
A är annars en glad och trevlig person.

Om han inte är lycklig, varför flyttar han ihop och förlovar sig med henne efter en kvart?
Citera
2014-10-07, 14:17
Medlem
Ingen som vet barnens mammors Facebook?
Citera
2014-10-07, 14:20
Medlem
Antitrinitarians avatar
Sådär ja. Ny partner = ny stil. Du är en parodi på dig själv, Berny.
Citera
2014-10-07, 14:29
Medlem
Fajerflajs avatar
Spenderar A alla pengar han har på Berny nu för att slippa underhåll, eller hur tänker han? Hade väl varit en bättre idé att lägga pengarna på sina barn, och saker till de om de nu skulle komma och bo med honom, vilket jag iof hoppas aldrig kommer att hända så länge han dejtar Berny.

Och länk till mammornas fb känns lite väl mkt, de har väl inget med detta att göra, låt de vara ifred!
Citera
2014-10-07, 14:34
Medlem
motyls avatar
Skorna (speciellt stövlarna) och den BRUNA skinnjackan ser ut att vara köpta på polackmarknaden vid Möllan/Triangeln för 50:-.

Och om det mot all förmodan är äkta är B ett typexempel på att god smak kan man inte köpa sig till... för sina sjukpensionspengar... hrrm.

Tillägg: "Dessutom trappar jag nu ner på mina ritalin på eget bevåg och det fungerar utmärkt." Haha, sa ju det! En censurerad B.
Citera
2014-10-07, 14:36
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Skorna (speciellt stövlarna) och den BRUNA skinnjackan ser ut att vara köpta på polackmarknaden vid Möllan/Triangeln för 50:-.

Och om det mot all förmodan är äkta är B ett typexempel på att god smak kan man inte köpa sig till... för sina sjukpensionspengar... hrrm.

Tillägg: "Dessutom trappar jag nu ner på mina ritalin på eget bevåg och det fungerar utmärkt." Haha, sa ju det! En censurerad B.

Imponerande att hon inte fattar att det INTE är ett sundhetstecken att laborera med sina mediciner själv. Det är därför man har läkare.
Citera
2014-10-07, 14:38
Medlem
motyls avatar
Haha men åh, hennes uppdatering gör mig så irriterad. Hur hon rättfärdigar allt. Det är hennes tur nu, säger hon. Jag har aldrig stött på en människa som rättfärdigar mer än vad B gör. En vanlig person lever sitt liv utan att behöva rättfärdiga allting, kanske för att man inte utför så mycket bedrägerier som B gör utan har rent mjöl i påsen. Men allt som B har i sitt liv ÄR HON MINSANN VÄRD. När en människa säger så exakt hela tiden blir man ju lite misstänksam. Det har väl varit "hennes tur" relativt längre nu, med tanke på superlägenhet mitt i stan, hundvalpar i massor och städhjälp.
Citera
2014-10-07, 14:40
Medlem
Denosynliges avatar
Jahopp nu har det visat sig hur det låg till med bilen, som dom hyr, inte förvånad över hur hon förvränger sanningen som det passar henne.

Och klämt fram ett litet blogg inlägg har hon minsann gjort också med en bild på ett gäng skor över mattor. Också en bild på 3 jackor. Märks att hon försöker vara så svennig att hon tar i så hon håller på att spricka. Inge S&M krystade gömda juveler här minsann, nu äre Marc Jacobs som gäller, Adidas, Nike, "Uggs". Hallmark märkena som alla känner igen. 2007 skulle det förevigas på bild att Berny hade byxor på sig, nu bär hon enligt egen utsago baggy jeans ibland. Den utvecklingen skedde väl när hon var hemlös och det var lättare att snatta i baggy jeans än i kort lolita kjol och även om man såg söt ut i den så var den nog inte särskilt praktisk när man är hemlös liksom, däremot kan man knyckla lolita kjolen i en av fickorna så du har ombyte inför prostitutionen.
Citera
2014-10-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Om han inte är lycklig, varför flyttar han ihop och förlovar sig med henne efter en kvart?

A är inte Lycklig för att den gravida INTE vill ha tillbaka han, och han har ingenstans att ta vägen därför måste han övertyga sig själv att han älskar och vill leva ett liv med Berny.
Citera
2014-10-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxigkille
Ingen som vet barnens mammors Facebook?

Vad vill du barnens mammor?
Citera
2014-10-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Spenderar A alla pengar han har på Berny nu för att slippa underhåll, eller hur tänker han? Hade väl varit en bättre idé att lägga pengarna på sina barn, och saker till de om de nu skulle komma och bo med honom, vilket jag iof hoppas aldrig kommer att hända så länge han dejtar Berny.

Och länk till mammornas fb känns lite väl mkt, de har väl inget med detta att göra, låt de vara ifred!

Jag fattar inte var ni får det ifrån att han skall kunna slippa betala Underhåll?
Eftersom han har lön så måste han betala annars blir han betalnings skyldig till Försäkringskassan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in