Citat:
Ursprungligen postat av
Pitbull86
A är inte kreditvärdig.
Ja han jobbar.
Ja jo, du säger det ja men jag har känslan av att du har motiv att skriva här så jag tar det du säger men en näve salt. Om det nu ändå skulle vara så att han faktiskt har betalningsanmärkningar så har kanske bilfirman haft överseende med det och sett till hans totala inkomst istället och släppt igenom det. Hur skulle du förklara bilinnehavet annars förutsatt att de nu innehar bilen och inte bara tog en bild under en provkörning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Imelda
Hon ser ut som det vrak hon är, hon säljer sex och hon är extremt instabil och våldsam...
Äh, skitsnack. Det är bara Berny själv som utmålar sig själv som våldsam och farlig för att hon tycker det är häftigt. Det är bara hon som titulerat saker "slagsmål", lägger betoning på att personalen måste bära larm samt komma två och två. Sen det här med knivhoten, hon hade ju naturligtvis aldrig dykt upp för att äntra ett knivslagsmål mitt i centrala Malmö, det måste väl ändå alla förstå själva?
Citat:
Ursprungligen postat av
motyl
Jag tror att B är så in i helvete rädd att förlora A (vilket man iofs är när man är kär), då han är hennes biljett till Slappa I All Oändlighet.
Resultatet är en kraftigt censurerad B. Undra hur länge hon orkar spela innan hon fuckar ur igen och typ halsar hostmedicin och slickar dosetter, desperat att få ett rus. Antagligen är det för att passa in på den STORA MIDDAGEN med hans vänner bland annat.
Jag tror du har helt rätt i det. Jag tror Andreas har mer inflytande på henne än man kanske kan föreställa sig. Han har trots allt en hel näve ungar med olika mödrar som dessutom är pissed off på honom. Bernys utspel om deras privatliv kan enkom missgynna honom i situationen de befinner sig i så jag tror han bett henne tagga ner. Sen att det så klart kliar i hennes neuroleptikasvullna fingrar så pass mycket att hon måste flaunta vissa saker som att de ska förlova sig, det tror jag har mer att göra med att hon vill reta A:s ex och inget annat.