2014-10-07, 09:43
Medlem
Svårt att förstå hur man kan bli ihop med någon som har barn med så många kvinnor (tänker då inte på B utan de andra kvinnorna).

Hon som skulle slåss (eftersom att B så tydligt skrev "inga skjutvapen"... haha) men inte kunde ses långt bort för att hon hade tre barn hemma borträknad.
Hon verkar inte ha alla indianer osv.

Men hey, what ever floats your boat...
Citera
2014-10-07, 09:44
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Var det bara för att ngn skrev Beautiful under fotot på henne och A? Bara för att man ger ngn en komplimang så betyder det ju inte att man stöter, fast i Bernys lilla värld så är väl alla män i världen kåta på henne förstås... Sicken sopa hon är!

Killen som skrev den kommentaren har varit facebookvän med Berny ett bra tag men de verkar inte känna varann, han verkar ha väldigt få kvinnliga vänner överhuvudtaget om man kollar på hans profil så när en bild på en brud dyker upp i hans feed lägger han en liten komplimang. Han har skrivit nåt liknande oskyldigt på en annan bild tidigare och då bad Berny typ honom dra åt helvete eller sa att han skulle drömma vidare eller nåt, stackarn ville väl bara vara trevlig men hon bara "ah guuud, fatta vad jag går igenom som är en sån jävla kuuukmagnet".
Citera
2014-10-07, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Förlovning efter en månad sitter väl aldrig fel, jag är inte ett dugg förvånad. Men jag undrar över ett par saker. Hur går det för lille Nilas hos LSS-transan och är Berny fortfarande gravid? Nu när de söker större lägenhet, förlovar sig och leasar en mercedes. Benz. är det kanske inte helt otänkbart att bilda familj på riktigt också? Inte för att jag tror att hon var gravid överhuvudtaget men eftersom det inte snyftats om traumatiska missfall eller ångestridna aborter är jag nyfiken på hur hon tänkt driva den storyn vidare.

Undrar också när vi får abortstoryn?
Eller vågar hon inte nu? Kommer det bli en sån hon duckar för?
Citera
2014-10-07, 09:48
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Killen som skrev den kommentaren har varit facebookvän med Berny ett bra tag men de verkar inte känna varann, han verkar ha väldigt få kvinnliga vänner överhuvudtaget om man kollar på hans profil så när en bild på en brud dyker upp i hans feed lägger han en liten komplimang. Han har skrivit nåt liknande oskyldigt på en annan bild tidigare och då bad Berny typ honom dra åt helvete eller sa att han skulle drömma vidare eller nåt, stackarn ville väl bara vara trevlig men hon bara "ah guuud, fatta vad jag går igenom som är en sån jävla kuuukmagnet".

Jag har en släng av hybris, men inte sjutton tror jag att alla vill ha mig. Tvärt om är jag så trög att jag inte fattar ett jota om ingen säger det rakt ut, och helst då i kombination med fysisk kontakt som förstärker det hela. Berny å andra sidan verkar utgå från att hon är oemotståndlig, hur nu det är möjligt? Hon ser ut som det vrak hon är, hon säljer sex och hon är extremt instabil och våldsam...
Citera
2014-10-07, 10:40
Medlem
motyls avatar
Jag tror att B är så in i helvete rädd att förlora A (vilket man iofs är när man är kär), då han är hennes biljett till Slappa I All Oändlighet.

Därför gör hon nu en kraftansträngning och försöker "jobba bort" allt som är sär med henne. LSS-lägenheten, den horiga och kladdiga sminkningen, den fula klädstilen, knarkandet av sin medicin, den sanitära olägenhet hon lever och frodas i..

Resultatet är en kraftigt censurerad B. Undra hur länge hon orkar spela innan hon fuckar ur igen och typ halsar hostmedicin och slickar dosetter, desperat att få ett rus. Antagligen är det för att passa in på den STORA MIDDAGEN med hans vänner bland annat.
Citera
2014-10-07, 11:32
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
A är inte kreditvärdig.
Ja han jobbar.

Ja jo, du säger det ja men jag har känslan av att du har motiv att skriva här så jag tar det du säger men en näve salt. Om det nu ändå skulle vara så att han faktiskt har betalningsanmärkningar så har kanske bilfirman haft överseende med det och sett till hans totala inkomst istället och släppt igenom det. Hur skulle du förklara bilinnehavet annars förutsatt att de nu innehar bilen och inte bara tog en bild under en provkörning?

Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hon ser ut som det vrak hon är, hon säljer sex och hon är extremt instabil och våldsam...

Äh, skitsnack. Det är bara Berny själv som utmålar sig själv som våldsam och farlig för att hon tycker det är häftigt. Det är bara hon som titulerat saker "slagsmål", lägger betoning på att personalen måste bära larm samt komma två och två. Sen det här med knivhoten, hon hade ju naturligtvis aldrig dykt upp för att äntra ett knivslagsmål mitt i centrala Malmö, det måste väl ändå alla förstå själva?

Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Jag tror att B är så in i helvete rädd att förlora A (vilket man iofs är när man är kär), då han är hennes biljett till Slappa I All Oändlighet.

Resultatet är en kraftigt censurerad B. Undra hur länge hon orkar spela innan hon fuckar ur igen och typ halsar hostmedicin och slickar dosetter, desperat att få ett rus. Antagligen är det för att passa in på den STORA MIDDAGEN med hans vänner bland annat.

Jag tror du har helt rätt i det. Jag tror Andreas har mer inflytande på henne än man kanske kan föreställa sig. Han har trots allt en hel näve ungar med olika mödrar som dessutom är pissed off på honom. Bernys utspel om deras privatliv kan enkom missgynna honom i situationen de befinner sig i så jag tror han bett henne tagga ner. Sen att det så klart kliar i hennes neuroleptikasvullna fingrar så pass mycket att hon måste flaunta vissa saker som att de ska förlova sig, det tror jag har mer att göra med att hon vill reta A:s ex och inget annat.
Citera
2014-10-07, 11:39
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ja jo, du säger det ja men jag har känslan av att du har motiv att skriva här så jag tar det du säger men en näve salt. Om det nu ändå skulle vara så att han faktiskt har betalningsanmärkningar så har kanske bilfirman haft överseende med det och sett till hans totala inkomst istället och släppt igenom det. Hur skulle du förklara bilinnehavet annars förutsatt att de nu innehar bilen och inte bara tog en bild under en provkörning?

Äh, skitsnack. Det är bara Berny själv som utmålar sig själv som våldsam och farlig för att hon tycker det är häftigt. Det är bara hon som titulerat saker "slagsmål", lägger betoning på att personalen måste bära larm samt komma två och två. Sen det här med knivhoten, hon hade ju naturligtvis aldrig dykt upp för att äntra ett knivslagsmål mitt i centrala Malmö, det måste väl ändå alla förstå själva?

Jag har inte sagt att hon är farlig, jag har sagt att hon är våldsam. Detta grundat på att hon får vredesutbrott som en trotsig tvååring.
Citera
2014-10-07, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Ja jo, du säger det ja men jag har känslan av att du har motiv att skriva här så jag tar det du säger men en näve salt. Om det nu ändå skulle vara så att han faktiskt har betalningsanmärkningar så har kanske bilfirman haft överseende med det och sett till hans totala inkomst istället och släppt igenom det. Hur skulle du förklara bilinnehavet annars förutsatt att de nu innehar bilen och inte bara tog en bild under en provkörning

shittingbricks bevisade väl i sitt inlägg här att bilen faktiskt är leasad.
(FB) Skvaller om Berny Pålsson?

Vet inte vad som krävs för det, men någon annan ( B's föräldrar) kan väl lätt stå för avtalet. Sen gäller det väl bara att betala in avgiften varje månad....
Citera
2014-10-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hon hade ju tur som kom undan...Sen undrar jag ju hur man som normal har kunnat vara tillsammans med den där från början, men men, vi gör alla misstag.

Hon visste inte att han var ett sådant kräk ifrån början.
Citera
2014-10-07, 13:06
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Hon visste inte att han var ett sådant kräk ifrån början.

Han är gräsligt ful, ser ju mer död än levande ut. Jag slår vad om att han missbrukar ngt, alternativt lider av ngn sjukdom. (Om det är det senare, förlåt för att jag är elak om utseendet. Jag brukar försöka låta bli sådant men jag kunde inte)
Citera
2014-10-07, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
Svårt att förstå hur man kan bli ihop med någon som har barn med så många kvinnor (tänker då inte på B utan de andra kvinnorna).

Hon som skulle slåss (eftersom att B så tydligt skrev "inga skjutvapen"... haha) men inte kunde ses långt bort för att hon hade tre barn hemma borträknad.
Hon verkar inte ha alla indianer osv.

Men hey, what ever floats your boat...

Den 3 barnsmamman har inget med A att göra.
Citera
2014-10-07, 13:11
Medlem
[quote=Kardnialvokal|50639179]Ja jo, du säger det ja men jag har känslan av att du har motiv att skriva här så jag tar det du säger men en näve salt.

Ta du det hur du vill.
Men jag vet mycket ang A som ni inte vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in