2014-10-06, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Hahahaha jag kan bara skratta för jag håller fullständigt med er ang A.
A har nog tappat några kilo sen han träffade Berny.
NU ÄR FÖRLOVNINGSRINGEN ÄNTLIGEN AV I FRÅN A:s FINGER.
Berny borde vara jävligt lycklig för nu har hon hittat mannen i sitt liv som gör allt. Då menar jag lagar mat efter jobbet och tvättar all tvätt när han är ledig.
A fick maten serverad efter jobbet när han levde med den gravida. A fick tvätten tvättad.
visst att han lagade mat ibland och hjälpte till med tvätten det är väl inte så konstigt när fästmön är gravid.

Tyvärr så får han göra nästan allt själv nu.

Hahahaha är allt jag kan säga.

såg att de ska förlova sig nu.
Citera
2014-10-06, 23:11
Medlem
Gafflens avatar
Men det är ju inte precis som att B ser bra ut Heller.
Hon får ju dräggen

Men eftersom han lämnade mamman i sticket så tycker jag att A får vad han förtjänar just nu i denna stund.
Ska vi inte glädjas lite över att han får bita i det sura äpplet?

Hoppas att han testar sig för hep C snart eftersom jag förutsätter att en kondom inte finns med i bilden.
Senast redigerad av Gafflen 2014-10-06 kl. 23:14.
Citera
2014-10-06, 23:29
Medlem
Berny Pålsson 1 h*·*

Alla jävla kukbärare som stöter på mig trots att jag är upptagen på alla sätt med världens skönaste och bästa man_dra åt helvete.Andreas Norén*jag är din eftersom jag har hittat hem i dina trygga armar.

(Från facebook)
Hahahah Berny är fett poppis alltså. Vilka problem stackaren har
Citera
2014-10-06, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Men det är ju inte precis som att B ser bra ut Heller.
Hon får ju dräggen

Men eftersom han lämnade mamman i sticket så tycker jag att A får vad han förtjänar just nu i denna stund.
Ska vi inte glädjas lite över att han får bita i det sura äpplet?

Hoppas att han testar sig för hep C snart eftersom jag förutsätter att en kondom inte finns med i bilden.

Ja jag håller fullständigt med dig i att han förtjänar detta. Jag säger istället SOM MAN BÄDDAR FÅR MAN LIGGA.

Hoppas att dom lever lyckliga tillsammans.
Citera
2014-10-07, 00:57
Medlem
Fajerflajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113
Berny Pålsson 1 h*·*

Alla jävla kukbärare som stöter på mig trots att jag är upptagen på alla sätt med världens skönaste och bästa man_dra åt helvete.Andreas Norén*jag är din eftersom jag har hittat hem i dina trygga armar.

(Från facebook)

Var det bara för att ngn skrev Beautiful under fotot på henne och A? Bara för att man ger ngn en komplimang så betyder det ju inte att man stöter, fast i Bernys lilla värld så är väl alla män i världen kåta på henne förstås... Sicken sopa hon är!
Citera
2014-10-07, 01:01
Medlem
Fajerflajs avatar
Och A's kommentar till Bernys inlägg om att de ska förlova sig... "Det kan du ge dig fan på baby"
Tycker synd om A's ex, men hon lär ha det så mkt bättre utan honom känns det som! Känns verkligen som en mogen, intelligent, ansvarstagande pappa....
Citera
2014-10-07, 01:08
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av transparent113

Det är allmänt känt att alla, både män och kvinnor, dras till hennes sensuella kropp och fantastiska personlighet. Ingen går säker för hennes charm.
Senast redigerad av William Haines 2014-10-07 kl. 01:22.
Citera
2014-10-07, 03:05
Avslutad
Jahapp, nu är det dags för förlovning minsann.
Citera
2014-10-07, 08:09
Medlem
A verkar vara en rastlös person när det kommer till förhållande. Först kastar han sig fullkomligt ut för stupet och det ska flyttas ihop, skaffas möbler, förlovas och fan och hans moster. Allt är mysigt och oändligt i början när alla nykära känslor bubblar som vatten med för mycket kolsyra. Sedan kommer vardagen, slentrian och han blir helt plötsligt rastlös. Känslorna verkar som bortblåsta och han ger sig ut för att finna passionen och spänningen igen. Å när han har funnit den, lämnar han det gamla och ger sig av till det nya.
Jag tror faktiskt att det är Berny som denna gång kommer bli sårad. Då kommer vi ha att läsa Jag förväntar mig att få läsa om hot, smutskastning och synd-om-berny samt en liten skopa av att hon minsann själv insett att A inte vad något för henne!
Citera
2014-10-07, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fajerflaj
Och A's kommentar till Bernys inlägg om att de ska förlova sig... "Det kan du ge dig fan på baby"
Tycker synd om A's ex, men hon lär ha det så mkt bättre utan honom känns det som! Känns verkligen som en mogen, intelligent, ansvarstagande pappa....

Kommentaren ifrån A är så typiskt A.

Tyck inte synd om A's ex för hon har underbara personer som bryr sig och finns där för henne nu efter allt med A.
Citera
2014-10-07, 09:34
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pitbull86
Kommentaren ifrån A är så typiskt A.

Tyck inte synd om A's ex för hon har underbara personer som bryr sig och finns där för henne nu efter allt med A.

Hon hade ju tur som kom undan...Sen undrar jag ju hur man som normal har kunnat vara tillsammans med den där från början, men men, vi gör alla misstag.
Citera
2014-10-07, 09:38
Medlem
habilgerbils avatar
Förlovning efter en månad sitter väl aldrig fel, jag är inte ett dugg förvånad. Men jag undrar över ett par saker. Hur går det för lille Nilas hos LSS-transan och är Berny fortfarande gravid? Nu när de söker större lägenhet, förlovar sig och leasar en mercedes. Benz. är det kanske inte helt otänkbart att bilda familj på riktigt också? Inte för att jag tror att hon var gravid överhuvudtaget men eftersom det inte snyftats om traumatiska missfall eller ångestridna aborter är jag nyfiken på hur hon tänkt driva den storyn vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in