2014-10-06, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
http://www.youtube.com/watch?v=QvCDzSZFVrY

Jävlar va många, respekt!

Snälla människa, vad i herrans namn finner du respekten att samla mycket folk och hetsa 2 etage under?

Trodde detta forum handlade om fotbollsfirmor och info om deras aktiviteter, inte om hur många maskerade personer som kan stå 2 etage under och hetsa mot supportrar? som absolut inte har
någon firma att hänga i granen!

Tydligen har folk på detta forumet olika syn på vad respekt är, för mig är respekt att kliva in i en jämn fight typ 10 mot 10, och veta att min motståndare inte stampar in skallen på mig när jag redan har knäckt näsben och ligger ner, likaså vill jag att min motståndare skall veta det. Som sagt vi alla verkar definiera ordet respekt väldigt annorlunda.

Nej men Mano08, respekt! hahaha.
Citera
2014-10-06, 20:12
Bannlyst
Vad hände på vid tele2 igår "söndags" som jag uppfattade det så var det 3-4 grabbar som kom inrusandes på 12"tolv" (under tele2 arena) sen slog dom till nån random snubbe o blev jagade till slakthusområdet
Citera
2014-10-06, 20:15
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallybil
Åhhh jävlar!!!
Snacka om tufft alltså!!

Det är tufft, precis som dom själva sa, dom är inte som IFK Göteborg. Malmöiterna fick sitta där som duktiga små fittor och inte ställa till i AIK-land med tex planstormning trotts att man vunnit SM GULD(!) och det är respekt! Det är verkligen en "Sit down bitch!" till motståndaren. Så går det när inga pungkulor står för laget, då får man lyssna och lyda andra hanar som en liten slyna hahaa..
Citera
2014-10-06, 20:29
Bannlyst
Citat:
Det är tufft, precis som dom själva sa, dom är inte som IFK Göteborg. Malmöiterna fick sitta där som duktiga små fittor och inte ställa till i AIK-land med tex planstormning trotts att man vunnit SM GULD(!) och det är respekt! Det är verkligen en "Sit down bitch!" till motståndaren. Så går det när inga pungkulor står för laget, då får man lyssna och lyda andra hanar som en liten slyna hahaa..
Är helt mållös, är du på riktigt? "Sit down bitch", är det sådana 'one-liners' du kör i spegeln varje kväll du smörjer in dig med acnekräm på pojkrummet? Värsta är att du antagligen kallar dig fotbollsfan också, världen hade varit en bättre plats om din morsa valt att svälja istället, den kvällen det begav sig.

Mvh
Citera
2014-10-06, 20:37
Medlem
Marinerameras avatar
Citat:

Som sagt malmöiterna var 3 etage upp ska dom göra en kamikaze planstormning eller? Du är patetisk som tror blåvitt skulle dra sig för en planstormning på kompisvallen....
Citera
2014-10-06, 21:45
Medlem
nygards avatar
Citat:

Hahaha, vilken jävla lallare du är.
Citera
2014-10-07, 07:05
Medlem
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=QvCDzSZFVrY

Jävlar va många, respekt!
Åh herre min jefvel vad patetiskt! "Vi är jätte JÄTTEARGA för att ni vann en fotbollsmatch över AIK. Så nu tänker vi stå här och peka finger mot er. Hör ni det!"

The lulz.
Citera
2014-10-07, 07:28
Bannlyst
Hahah satte kaffet i halsen när jag surfa omkring på ansiktsboken och hittar sidan för evigt trogen.
Döm om min förvåning när jag ser B-B-Bo.. dyka upp bland bilderna.
Trodde de kastat ut honom för länge sedan DFG:s äldre snubbar.
Citera
2014-10-07, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Oj, vad du har fel, mannen. Hehe!

Malmös riktiga grabbar genomgår en omorganisation just nu och den nya firman är under uppbyggnad och har medvetet haft en låg profil denna säsong. 2015 kommer det däremot att smälla ordentligt. Casual 4-life! Nästa år kommer Malmö United göra ett ordentligt avtryck på ligistscenen. You better Believe it! Nog snackat, väl mött! Over & out!

Den som lever får se, sanna mina ord!

Cheers!
Välkommen tillbaka. Du har varit saknad. Hehehe. du clömde testo 4 life
Citera
2014-10-07, 13:57
Medlem
kungkonkurss avatar
Såg denna på ultrasshop:

http://www.ultrasshop.com/index.php?o=galerie&id=2

Undrar om det är en huligangrupp annars prövar jag i "supportersäsongen" istället. Är bara nyfiken vad för gruppering detta är.

EDIT: Oj såg nu att det inte gick att länka så! Iallafall stod det "Helsingborgs Äldre, anno 2014"
Senast redigerad av kungkonkurs 2014-10-07 kl. 14:20.
Citera
2014-10-07, 15:26
Medlem
Andickys avatar
Helsingborgs Äldre är enbart en gruppering med just äldre supportrar som följer laget runt om i Sverige.

Grupperingsnamnet är väl lite en "pun", en ordlek med glimten i ögat.
Citera
2014-10-07, 15:49
Medlem
Mano08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marineramera
Som sagt malmöiterna var 3 etage upp ska dom göra en kamikaze planstormning eller? Du är patetisk som tror blåvitt skulle dra sig för en planstormning på kompisvallen....

Etage 3 va där AIK ville att malmöiterna skulle sitta, vilket dom lyder som en förening med lite stake. Hade det varit AIK hade deras fans suttit i andra sektioner och de hade även stormat planen. Ni såg själva hur pass våldtagen en klubb kan bli när AIK besökte Göteborg 2LAX9. Hör hur polisen själva beskriver hur dom sket på sig den dagen

http://m.youtube.com/watch?v=apWBx2yZIgQ

AIK är inte vilka som helst förstår du
Senast redigerad av Mano08 2014-10-07 kl. 16:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in