2014-10-05, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jag tycker faktiskt inte det är så roligt, Bahoui (spelaren ) försöker tala dom till rätta utan att dom verkar bry sig nämnvärt,tycker jag visar hur mycket dom bryr sig om fotbollen ,är dom där för att bråka håller jag med vakten då kan dom göra upp i någon grusgrop eller ute på stan .
Gå maskerade bland barnfamiljer ser för jävligt ut rent ut sagt.

..
Senast redigerad av TheskalmanGSU 2014-10-05 kl. 22:49.
Citera
2014-10-06, 00:19
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o.m.a
Och vem fan bryr sej om vad du tycker. Idiot!

Du! Uppenbarligen!
Citera
2014-10-06, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Jag tycker faktiskt inte det är så roligt, Bahoui (spelaren ) försöker tala dom till rätta utan att dom verkar bry sig nämnvärt,tycker jag visar hur mycket dom bryr sig om fotbollen ,är dom där för att bråka håller jag med vakten då kan dom göra upp i någon grusgrop eller ute på stan .
Gå maskerade bland barnfamiljer ser för jävligt ut rent ut sagt.

Jag håller med, tycker dessa människor att SVFF är fotbollsmördare bör man rannsaka sig själva först.
Citera
2014-10-06, 10:04
Bannlyst
Citat:
Och vem fan bryr sej om vad du tycker. Idiot!
Det är den frågan alla fotbollsälskare borde ställa till 'huliganerna', men tyvärr så måste vi bry oss...för ni är fan som kondylom, en obehaglig klåda som hela tiden gör sig påmind.
Kan ni inte turas om att vara på era respektive pojkrum och mäta kukarna där, utan att vi normala fotbollsälskare ska behöva störas av er?
Det mest sorgliga är att ni inte fattar att utanför eran lilla subkultur finns det ingen som tycker ni är 'coola', endast patetiska.

mvh
Citera
2014-10-06, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatThisMoron
Det är den frågan alla fotbollsälskare borde ställa till 'huliganerna', men tyvärr så måste vi bry oss...för ni är fan som kondylom, en obehaglig klåda som hela tiden gör sig påmind.
Kan ni inte turas om att vara på era respektive pojkrum och mäta kukarna där, utan att vi normala fotbollsälskare ska behöva störas av er?
Det mest sorgliga är att ni inte fattar att utanför eran lilla subkultur finns det ingen som tycker ni är 'coola', endast patetiska.

mvh
du e säkert en sån där som vill att alla ska sitta ner o inte sjunga.
utan stämning så dör svensk fotboll.
Citera
2014-10-06, 12:23
Medlem
Schlaktarnns avatar
Länken fungerar inte längre!
Citera
2014-10-06, 14:55
Bannlyst
Citat:
du e säkert en sån där som vill att alla ska sitta ner o inte sjunga.
utan stämning så dör svensk fotboll.
En sån där? Är det ett krav att tillhöra intelligensreserven för att kommentera i den här tråden? Var någonstans i min text får du känslan av att jag vill ha sång och ståförbud? Nix, svensk fotboll kommer inte dö ut pga stämning utan av att 'sådana som du', som borde varit aborterade, smutsar ner svensk fotboll.

Mvh
Citera
2014-10-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
Det va inte att firman boys skapades 1991 ?
Har för mej att första gången AIKare kom i in o utvända bomberjackor va på en träningsmatch på vintern på Stadshagen mot Dif och därefter tog orange som sin färg. Ja kan ha fel o mitt minne kan svika mej men har för mej d va första gången. Sen d här me bajen, ja..Tumba o Sätra va riktigt tunga på den tiden. Då va det äkta fotbollsvåld o inga jävla grusgroppar o industriområdes o åldersgränser som det e nu. Finns ju fan 25åringar som kör i yngre fajter, skäms dom inte..måste ju se sej själva som små yngre pojkar när dom kör där. Att inte en 25 åring ska kunna köra me FB, KGB' WM, DFG Eju bara pinsamt. E man där för våldet så får man väl slåss mot alla likasinnade. Gå o gnälla efteråt på ålder o nummer e bara patetiskt. E man äkta ligist vet man vad man ger sej in på, ibland vinner man och ibland får man stryk..så enkelt e det. Det enda som måste upphöra e allt övervåld, men det e lätt att säga, alla vi som vart me i drabbningar vet vilken jäkla adrenalin kick det e. När man taggat upp sej själv flera dagar i förväg så e det jävligt lätt att d bara svartnar för ögonen när d väl smäller. Vid krogstormningar flyger ju bord, glas o stolar och diverse andra saker, så har d alltid vart o kommer förmodlgen alltid att vara. En gyllene regel måste dock alltid finnas kvar, inga slag, sparkar, hopp på nån som redan ligger. Till sist, visst är d härligt att vinna en fajt, men rädslan att förlora får inte ta över viljan att få d att smälla, det e ju ändå d vi alla vill i slutändan..att få till ett redigt box. Tack för mej.
Citera
2014-10-06, 16:10
Medlem
Aaa vilka fina ord du kan. Kan du några flera?
Citera
2014-10-06, 16:22
Medlem
Mano08s avatar
http://www.youtube.com/watch?v=QvCDzSZFVrY

Jävlar va många, respekt!
Senast redigerad av Mano08 2014-10-06 kl. 16:27.
Citera
2014-10-06, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mano08
http://www.youtube.com/watch?v=QvCDzSZFVrY

Jävlar va många, respekt!

Åhhh jävlar!!!
Snacka om tufft alltså!!
Citera
2014-10-06, 17:52
Medlem