Hej.
För att dra det kort.
Jag är 25 år gammal och inte speciellt välhängd, helt normal, ser hyfsat bra ut och får ca 5-7 nya ligg om året...
Brukade vara nervös vid sex i början av min sexuella karriär men kom över den för ett antal år sedan. Jag har en kk som jag träffar ca 2 ggr i veckan och har gjort det nu i tre månader och när jag är med henne så har vi sjukt bra sex. Både jag och hon njuter och jag håller alltid länge. Så var det även första gången vi hade sex. I år har jag haft sex med 6 olika tjejer, 4 av dem gick det hur bra som helst med.
Nu till problemet.
Jag har börjat tröttna på min kk och har under senaste månaden hittat två nya ligg, men båda gångerna händer samma sak. Jag får någon konstig känsla i kroppen men känner inte alls att jag ska komma, men redan efter några juck så kommer jag. Helt sjukt pinsamt känns det och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Kan även säga att jag just nu inte har ett psyke som är på topp av någon anledning som jag själv inte funderat ut än. Tror det är något undermedvetet som gör mig nedstämd.
Är det någon som vet vad det kan bero på? Är det något undermedvetet? Jag kan fan aldrig träffa någon ny ifall det ska fortsätta såhär.
PS. Tur att ingen av de två senaste varit några 10-poängare eller ens i närheten.