2014-10-06, 01:23
Medlem
SuperSpaggens avatar
Hej.

För att dra det kort.

Jag är 25 år gammal och inte speciellt välhängd, helt normal, ser hyfsat bra ut och får ca 5-7 nya ligg om året...

Brukade vara nervös vid sex i början av min sexuella karriär men kom över den för ett antal år sedan. Jag har en kk som jag träffar ca 2 ggr i veckan och har gjort det nu i tre månader och när jag är med henne så har vi sjukt bra sex. Både jag och hon njuter och jag håller alltid länge. Så var det även första gången vi hade sex. I år har jag haft sex med 6 olika tjejer, 4 av dem gick det hur bra som helst med.

Nu till problemet.

Jag har börjat tröttna på min kk och har under senaste månaden hittat två nya ligg, men båda gångerna händer samma sak. Jag får någon konstig känsla i kroppen men känner inte alls att jag ska komma, men redan efter några juck så kommer jag. Helt sjukt pinsamt känns det och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Kan även säga att jag just nu inte har ett psyke som är på topp av någon anledning som jag själv inte funderat ut än. Tror det är något undermedvetet som gör mig nedstämd.

Är det någon som vet vad det kan bero på? Är det något undermedvetet? Jag kan fan aldrig träffa någon ny ifall det ska fortsätta såhär.

PS. Tur att ingen av de två senaste varit några 10-poängare eller ens i närheten.
Citera
2014-10-06, 01:27
Medlem
Northerners avatar
Ibland kan det finnas ett samband mellan tidig utlösning och depression, låg självkänsla och lågt självförtroende. Men även andra saker, som hur ens liv ser ut i övrigt kan spela in.

Bland forskare diskuteras det också om det hos en del kan finnas genetiska orsaker, som påverkar nervsystemet och skapar en reflexmässig snabb utlösning. Det finns även teorier om att tidig utlösning kan bero på att man har ett extra känsligt ollon.

Hur länge har detta pågått då?
Citera
2014-10-06, 01:34
Medlem
SuperSpaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Hur länge har detta pågått då?

Det har bara hänt två gånger, igår och för en månad sen. Har hänt 2-3 ggr under mitt liv innan detta men det var när man var ung och grön liksom, då är det inget konstigt.

Vet inte om det kanske kan bero på att ifall jag inte mår så bra så vill jag kanske ha någon kvinna som jag kan känna mig trygg hos först?
Citera
2014-10-06, 01:39
Medlem
Northerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperSpaggen
Det har bara hänt två gånger, igår och för en månad sen. Har hänt 2-3 ggr under mitt liv innan detta men det var när man var ung och grön liksom, då är det inget konstigt.

Vet inte om det kanske kan bero på att ifall jag inte mår så bra så vill jag kanske ha någon kvinna som jag kan känna mig trygg hos först?
Ja, det känner du ju bäst själv.
Läs på om det, alt träffa läkare eller något dyl.
Behöver ju heller inte vara något permanent, det kan ju upphöra liksom.

Om du onanerar då? Kommer du tidigare än du vill då också eller?
Citera
2014-10-06, 01:46
Medlem
SuperSpaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Northerner
Ja, det känner du ju bäst själv.
Läs på om det, alt träffa läkare eller något dyl.
Behöver ju heller inte vara något permanent, det kan ju upphöra liksom.

Om du onanerar då? Kommer du tidigare än du vill då också eller?

Funderar på att träffa en psykolog.

Nej när jag onanerar så går det precis som vanligt och när jag har sex med min kk så håller jag länge.

Kan tillägga att jag inte har några känslor för min kk, det är bara sex.
Citera
2014-10-06, 02:03
Medlem
Vad är "helt normal"? ~15 cm?
Citera
2014-10-06, 02:43
Medlem
SuperSpaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Vad är "helt normal"? ~15 cm?

16-17 nåt sånt har jag. Syftade mer på att jag inte har någon jättestor kuk och inte heller extremt liten.
Citera
2014-10-06, 02:48
Medlem
SuperSpaggens avatar
Citat:
16-17 nåt sånt har jag. Syftade mer på att jag inte har någon jättestor kuk och inte heller extremt liten.

mätte nyss. 16 var det.
Citera
2014-10-06, 10:57
Medlem
Jag brukar få väldigt lätt att ladda om vi dde tillfällen när jag kommit snabbt, kanske funkar för dig också?
Tjejerna brukar gilla ännu mer när man blir hård igen
Citera
2014-10-06, 18:45
Medlem
SuperSpaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekotten4
Jag brukar få väldigt lätt att ladda om vi dde tillfällen när jag kommit snabbt, kanske funkar för dig också?
Tjejerna brukar gilla ännu mer när man blir hård igen

Det har blivit att det varit så pinsamt att jag inte kunnat, utan gått därifrån istället.
Citera
2014-10-06, 19:35
Medlem
Hasseroders avatar
Citat:
Det har blivit att det varit så pinsamt att jag inte kunnat, utan gått därifrån istället.

låter lite som mig att komma för snabbt.

har du provat om vi säger du ska ha sex ikväll så är du ensam och runkar av dig o sprutar ut den stora såsen, sen väntar du ett tag typ 20 minuter innan du träffar bruden och låter hon kåta upp dig när du är med henne / att du smeker o tar på henne lätt?

om ja ska ha sex ikväll o inte runkar av mig så kommer jag väldigt snabbt iallafall efter 5-10 minuter o tappar lusten helt efter det, om jag runkar av mig innan träffen o sexet så får jag pumpa på mer och hårt med bruden tills jag är lika nära att komma/spruta och då blir det inte tidigt kanske jag istället håller på i 20-40 minuter, men har hänt att jag tröttnat kanske pga krafterna synar i kroppen eller för att jag dels inte lär få lika grymt sprut när jag kommer, känns ju riktigt skönt lixom att inte runka eller ha sex i 1 vecka o sedan runka lite vänta lite runka lite vänta lite och hålla på så några gånger typ 15 gånger, tillslut när man sprutar så kan man höra hur det nästan "visslar" ur kuken när strålen kommer och det blir en hög stråle med, gissar på med kuken i hand så flyger sperman upp ca: 50cm.
Senast redigerad av Hasseroder 2014-10-06 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in