2014-09-28, 22:52
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Undrar verkligen om spaden kommer till användning. Hittade ett ställe i början men nu har jag burit runt på den i 40 timmar. Tänker inte ha den till att spöa supermitanter förens alla andra vapen är tömda så...

Ja finns graver lite utspridda i ödemarken. Dom jag kommer på nu är goodsprings kyrkogård, stort kors öster om godsprings, nordväst om mohavje outpost en bit att gå möjligen, novac, bittersprings kyrkogård.

När ni gör main questen, vilken väg väljer ni? Ncr, house , legion eller självständigt? Behöver råd.
Citera
2014-09-28, 23:18
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
När ni gör main questen, vilken väg väljer ni? Ncr, house , legion eller självständigt? Behöver råd.
Alla, vad annars det är olika historier och olika slut så jag körde dom en efter en.
Citera
2014-09-28, 23:18
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Ja finns graver lite utspridda i ödemarken. Dom jag kommer på nu är goodsprings kyrkogård, stort kors öster om godsprings, nordväst om mohavje outpost en bit att gå möjligen, novac, bittersprings kyrkogård.

Kör självständig denna gången.

Jag har ett problem i Old World Blues. Jag försöker göra "Robot Compliance Test" men jag kan inte se några Proximity detectors, det är som dom är osynliga.
Citera
2014-09-29, 08:59
Medlem
Red-Pandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Red-Panda
Jag har ett problem i Old World Blues. Jag försöker göra "Robot Compliance Test" men jag kan inte se några Proximity detectors, det är som dom är osynliga.

Löste problemet genom att hitta en väg där man kunde springa förbi dom.
Citera
2014-10-05, 22:42
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Jag har aldrig spelat något spel i Fallout-serien förut och har precis köpt New Vegas till boxen.

Jag skulle verkligen uppskatta en form av guide där man kan läsa om vad alla typer av items "gör" etc. Just nu känns allt så jävla köttigt.

Någon som sitter inne på en bra hemsida? Gärna på svenska, men engelska går självklart bra.

Löjligt bra spel. Men jag började nog om 4-5 gg innan jag började få ordning på saker och ting.

Nu får det bli F3. Hoppas det är lika bra.
Citera
2014-10-05, 22:46
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Löjligt bra spel. Men jag började nog om 4-5 gg innan jag började få ordning på saker och ting.

F3 är 100 gånger bättre !
Citera
2014-10-05, 22:48
Medlem
Fishyyyys avatar
Kasst..
Citera
2014-10-05, 23:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Bättre, FNV är så djävla trevligt, alla har de så bra och allmänt överdjävligt hög överlevnad medans F3 är daglig gråtrist död toppad med mycket mutanter och känslokallt extremt lågt människovärde.
Citera
2014-10-07, 07:55
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindtricks1
F3 är 100 gånger bättre !

Låter lovande.

Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Bättre, FNV är så djävla trevligt, alla har de så bra och allmänt överdjävligt hög överlevnad medans F3 är daglig gråtrist död toppad med mycket mutanter och känslokallt extremt lågt människovärde.

Mycket ångest, det gillar vi.

Sedan kliar det lite extra i fingrarna nu när man har koll på Pip-boy, perks etc.. Min karaktär var ju något oerhört felkomponerad i NV.
Citera
2014-10-07, 07:57
Medlem
Loxuss avatar
Varför spelar man NV före F3? oO
Citera
2014-10-07, 08:08
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Varför spelar man NV före F3? oO

Slump.

Såg NV på rea via liven. Spelar det någon roll? Är väl helt oberoende spel?
Citera
2014-10-07, 08:11
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Slump.

Såg NV på rea via liven. Spelar det någon roll? Är väl helt oberoende spel?

Jovisst, men tror att F3 kan kännas lite...jag vet inte. Primitivt. I jämförelse med NV. Det kom ju trots allt två år före.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in