2014-10-05, 17:11
Medlem
habilgerbils avatar
Det var ju finmiddag i fredags med vad som skulle vara Mannens vänner/kollegor om jag minns rätt. Jag är väldigt nyfiken på hur den middagen artade sig. Berny känns ju spontant som en person man inte kan ha i möblerade rum, än mindre att äta middag med ett gott glas vin till utan att det riskerar urarta i karatefylla, speciellt om hon var nervös inför umgänget med detta förträffligt rekorderliga sällskap och kanske tog sig ett par styrketårar eller "vid behovs"-tabletter innan. Men mirakel händer, kanske gick det storartat.
Citera
2014-10-05, 17:25
Medlem
Denosynliges avatar
Dagens outfit, favorit i repris:
Citera
2014-10-05, 17:26
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Dagens outfit, favorit i repris:

Men herregud. Varning innan en dylik länk tack. Jag blev just frigid. Och män som kollar lär bli gay.
Citera
2014-10-05, 17:37
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Det var ju finmiddag i fredags med vad som skulle vara Mannens vänner/kollegor om jag minns rätt. Jag är väldigt nyfiken på hur den middagen artade sig. Berny känns ju spontant som en person man inte kan ha i möblerade rum, än mindre att äta middag med ett gott glas vin till utan att det riskerar urarta i karatefylla, speciellt om hon var nervös inför umgänget med detta förträffligt rekorderliga sällskap och kanske tog sig ett par styrketårar eller "vid behovs"-tabletter innan. Men mirakel händer, kanske gick det storartat.

"Andreas säger åt mig att lugna ner mig ordentligt med både alkohol och att sköta medicinerna"
Skrev hon den 30:e sep. Att han måste säga åt henne det säger en hel del om ni frågar mig. Om hon redan skötte sig så hade han ju inte haft anledning att yppa orden från första början. Och med tanke på hur hennes fyllor brukar se ut med fyllegrin, kräl på golvet, så kan man ju förstå att han vill motverka sånt särskilt när dom ska umgås. Nu har hon samma problem igen som hon hade när hon var tillsammans med Jonas. Att det är svårt som den psyksjuka partytjejen att passa in bland sin pojkväns relativt normala polare. I andra boken där det står att Jonas börjat sova över hos henne beskriver hon ju att han måste förklara för henne hur osunt det är att svälja en morgon grogg rent vanilj vodka med piller som var det som gällde på den tiden. I dokumentären har dom en konflikt pga hon haft återfall och ljugit om det. Historierna har ju en tendens att upprepa sig i Bernys liv. Få se hur länge det dröjer innan hon raserat allt igen.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-05 kl. 18:05.
Citera
2014-10-05, 17:55
Medlem
Denosynliges avatar
Dagens outfit. favorit i repris 2:
VARNING!!!

Kuriosa: Backa bilderna ska ni få se något lustigt

Dagens to do: favorit i repris

Här refererar hon sig själv som "flickkvinna"
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-05 kl. 18:32. Anledning: Tillägg
Citera
2014-10-05, 17:59
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlotGoth
Enligt Bernys FB så ska det vara denna bilen iaf

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1606863_292059107667167_6217946316187609559_n.jpg? oh=6a7711beb535812df1eea0f8e8667d73&oe=54B6DE8D

Vart hittar du den? Hon har ju inte lagt upp ett skit på Facebook vad jag kan se?
Citera
2014-10-05, 18:57
Avslutad
Ang bilen: http://biluppgifter.se/fordon/KMO354

Avställd och ägt av ett företag. I call bullshit.
Citera
2014-10-05, 19:11
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Ang bilen: http://biluppgifter.se/fordon/KMO354

Avställd och ägt av ett företag. I call bullshit.

Antal ägare: 0

Den tillhör alltså på pappret fortfarande bilfirman? Om någon vecka bör det stå vem som har köpt den, om någon nu har köpt den. Och inte t.ex. bara provkört den och fotat utanför Östra Promenaden 21
Senast redigerad av sinfon 2014-10-05 kl. 19:14.
Citera
2014-10-05, 19:16
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vart hittar du den? Hon har ju inte lagt upp ett skit på Facebook vad jag kan se?

Jag undrar samma. Har du en hemlig portal till Bernys facebook? Vad är det mer vi andra inte ser? Berättaaaa.
Citera
2014-10-05, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Antal ägare: 0

Den tillhör alltså på pappret fortfarande bilfirman? Om någon vecka bör det stå vem som har köpt den, om någon nu har köpt den. Och inte t.ex. bara provkört den och fotat utanför Östra Promenaden 21

Det är den bilen dom har kört omkring med sen dom hämtade den. Dom kanske har hyrt den?
Citera
2014-10-05, 21:39
Medlem
Fram med vad ni vet nu.
Kör dom omkring i blien?
Har A eget företag?
Varför bloggar hon inte?
Skriver hon inget på Facebook? Vi som inte har gemensamma vänner ser inte så mycket.
Citera
2014-10-05, 21:52
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag undrar samma. Har du en hemlig portal till Bernys facebook? Vad är det mer vi andra inte ser? Berättaaaa.

ser den på hennes fejja o den har en jordglob på sig, så alla borde se den :O weird

annars är det inte så mkt mer, ett godmorgon, att hon ska till tandläkaren, är på romantisk middag, o en bild på henne o Mannen
Senast redigerad av BlotGoth 2014-10-05 kl. 21:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in