2014-10-04, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Nu har hon ju inte ens skrivit något meningslöst på Facebook på två dagar, man blir ju lite nyfiken...kanske det som är meningen?
Hon har kanske "gått under jord" lika bra de kanske?!
Citera
2014-10-04, 18:44
Medlem
Denosynliges avatar
Berny är totalt internetberoende. Har hon inte skrivit något på 2 dagar så är det nog för att hon inte kunnat. Eller så är hon bara allmänt arrogant och skiter i att uppdatera helt enkelt, kan lika gärna vara så också när hon har Andreas att umgås med.

Det lär väl visa sig.

Nästa gång vi hör av henne så är det nog tilllsammans med bilder på deras nya lägenhet ackompanjerat med de nya möblerna. Blir inte förvånad om det är Bernys morsa som står på både bil och kommande lägenhet. Såg reklamen btw för de nyaste kombi Mercorna, just en sådan jag antar att berny menar att hon har köpt. Tydligen kan man köpa dem för 2000ish/månaden om jag förstod det rätt.... i HUR många år egentligen? Den billigaste gick på kring 270 000:-. Men hur troligt är det egentligen att hon fått en sådan deal? Så jag gissar på att om nu ens denna bil finns på riktigt så är det säkerligen hennes morsa som står på den, någon annan helt enkelt. Theus uppfödare hade ju aldrig sålt till Berny får vi ju komma ihåg.
Senast redigerad av Denosynlige 2014-10-04 kl. 19:16.
Citera
2014-10-04, 18:46
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Berny är totalt internetberoende. Har hon inte skrivit något på 2 dagar så är det nog för att hon inte kunnat. Eller så är hon bara allmänt arrogant och skiter i att uppdatera helt enkelt, kan lika gärna vara så också när hon har Andreas att umgås med.

Börjar misstänka att hon hamnat på stritan igen...killen kanske kör runt henne mellan torskarna...?

Eller också försöker hon öka intresset för sin person med lite medietystnad. Måhända kombinerat med ett ordentligt tjackrace, win-win liksom.
Citera
2014-10-04, 18:59
Medlem
Fy fan för fb-appen.
Eller, senaste iOS-versionen.

Skrev just ett inlägg som försvann (igen...)

Kontentan; borde vi kanske tro att en riktig förändring är på G?
Jag är inte hemma med alla turer (även om jag under en vecka med influensa lyckades klämma tråden).
Men, är jag dum i huvudet/satnaiv om jag stilla hoppas att Anderas kanske inte gillar offentlighet och att dom har det bra?
Hon slutar VARA enbart i ljuset av internet och dom hittar något eget (well, i skuggan av alla barn han producerat...)
Citera
2014-10-05, 00:18
Medlem
Gafflens avatar
Jag tror att B jävlas med oss genom att inte skriva för att driva många här galna då många spekulationer förs och uppmärksamhet verkar ju vara hennes heroin.

Hur har hennes föräldrar råd att betala för B egentligen då hon inte direkt är billig i drift?
Citera
2014-10-05, 00:39
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Hur har hennes föräldrar råd att betala för B egentligen då hon inte direkt är billig i drift?

Är hon verkligen så dyr?

Hon sitter liksom och skryter om Ikea-möbler - stället där de flesta av oss köper saker från när vi flyttar hemifrån. Det är knappast massiv lyx vi pratar om. Sedan så får man komma ihåg att hon även verkar lyckas lura pengar till sig från bekanta, försäkringsbedrägerier, stipendier och alla sorters samhällsresurser hon kan parasitera sig på så hennes föräldrar betalar nog inte för alla infall.

Ärligt talat, får hon in tiotusen extra på bankkontot så räknar hon nog det som extrem lyx.
Citera
2014-10-05, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Som sagt hon brukar ju annars vara väldigt duktig på att ta bilder på allt och lägga upp annars, men nu får man helt plötsligt inte se den nya sängen, nya möblerna, nya bilen? Det känns som att det är något som inte stämmer, vad vet jag inte, men förr eller senare kommer det väl att visa sig i en snyfthistoria a la Berny

Jag skulle tro att det låter finare än vad det är. En ny bil, en vit merca så målar du upp en bild i huvudet om en ganska nice bil. Men det kan fortfarande vara en risig merca.. därav inga bilder.
Citera
2014-10-05, 09:47
Medlem
BlotGoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraeksjuk
Jag skulle tro att det låter finare än vad det är. En ny bil, en vit merca så målar du upp en bild i huvudet om en ganska nice bil. Men det kan fortfarande vara en risig merca.. därav inga bilder.

Enligt Bernys FB så ska det vara denna bilen iaf

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1606863_292059107667167_6217946316187609559_n.jpg? oh=6a7711beb535812df1eea0f8e8667d73&oe=54B6DE8D
Citera
2014-10-05, 10:31
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Är hon verkligen så dyr?

Hon sitter liksom och skryter om Ikea-möbler - stället där de flesta av oss köper saker från när vi flyttar hemifrån. Det är knappast massiv lyx vi pratar om. Sedan så får man komma ihåg att hon även verkar lyckas lura pengar till sig från bekanta, försäkringsbedrägerier, stipendier och alla sorters samhällsresurser hon kan parasitera sig på så hennes föräldrar betalar nog inte för alla infall.

Ärligt talat, får hon in tiotusen extra på bankkontot så räknar hon nog det som extrem lyx.

Nu vet vi ju inte direkt hur mycket av det hon säger är sant så det har du rätt i.
Men eftersom B verkar vara besatt i projekt hem så förvånar det mig inte ifall hon faktiskt köpt en del saker.

Förresten så tror jag att B är aningens desperat och ska därför påskina att mannen älskar henne så, men jag tvivlar ju på att han faktiskt säger alla gulliga saker och köper allting hon pekar på, men främst att han älskar henne som hon ( för B verkar bli kär i vem som helst ) älskar honom.
Citera
2014-10-05, 11:13
Medlem
När man tittar på bilder på A som inte Berny tagit ser han ju inte så frisk ut heller. Han ser faktiskt skitkonstig ut. Ja, det visste vi väl redan iofs med tanke på hur han beter sig...
Är inte kronofogden intresserade av allt hon köper?
Nåja, något lär skita sig snart och bli material till en ny bok.

https://cdn.anonfiles.com/1411646895812.png
Och jag vet inte, men jag tycker nog inte direkt hon blivit bättre på att sminka sig...
Senast redigerad av smokemeaway 2014-10-05 kl. 11:16.
Citera
2014-10-05, 16:32
Avslutad
Försöker kolla vem som står på bilen Berny lagt upp bild på, men transportstyrelsens servrar går segt somfan.
Citera
2014-10-05, 16:53
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway
När man tittar på bilder på A som inte Berny tagit ser han ju inte så frisk ut heller. Han ser faktiskt skitkonstig ut. Ja, det visste vi väl redan iofs med tanke på hur han beter sig...
Är inte kronofogden intresserade av allt hon köper?
Nåja, något lär skita sig snart och bli material till en ny bok.

https://cdn.anonfiles.com/1411646895812.png
Och jag vet inte, men jag tycker nog inte direkt hon blivit bättre på att sminka sig...

Jag googlade dessa på 2 minuter måste jag bara klargöra till att börja med så ingen börjar gapa om att jag inte har något liv det första dom gör. Men visst fan ser hon väl noggrannare sminkad ut på den som du länkar än dessa
På den sista kan ni ju bara fortsätta klicka för mer exempel på hur hon var sminkad förr. Ja asså hon sminkar sig ju inte överdrivet häftigt nu heller. Men det sitter ju iaf på rätt ställe osv nu för tiden. Fast nu när man vet att hon bruka redigera och lägga in filter på sina bilder (tro det eller ej men det finns typ smink appar som lägger på färger på rätt ställen på en bild så det ser ut som att man sminkat sig). Men det brukar ju å andra sidan se rätt verkligt ut. Men vissa är tydligt att hon mixtrat med:
Shit vad suddigt hennes smink är eller hur? Och vad hände med ögonbrynet, jättesuddigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in