2014-10-04, 20:59
Medlem
m4tt145s avatar
Så underbart skönt. Hade vi torskat idag hade vi blivit så gott som avhängda. Positiva intryck från Hultström (vilket mål), Lundström och Josefsson.

Idag såg man glimtar från förra årets spel, hoppas man kan fortsätta i det så kanske vi kan börja vinna mer.

Har Djurgårdens ras börjat?
Citera
2014-10-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Så underbart skönt. Hade vi torskat idag hade vi blivit så gott som avhängda. Positiva intryck från Hultström (vilket mål), Lundström och Josefsson.

Idag såg man glimtar från förra årets spel, hoppas man kan fortsätta i det så kanske vi kan börja vinna mer.

Har Djurgårdens ras börjat?
Kändes som att det var sista chansen för er ikväll och hade ni inte slagit ett lag som Örebro så vet jag inte vad som hade krävts för att komma ur krisen. Läget är ju fortfarande prekärt för er, men nu har ni fått vinna iaf och nu kanske ni kan ta lite poäng.

Jag tror Djurgården kommer tappa nu, dom börjar bli sönderlästa känner jag. Vi möter just Djurgården på torsdag och det lag som torskar den matchen kan på fullt allvar bli indraget i bottenstriden tror jag. Förhoppningsvis kan vi dra nytta av Djurgårdens dalande form, samt att vi inte brukar göra flera dåliga matcher i rad.
Citera
2014-10-04, 21:18
Medlem
Leksingens avatar
Alla lag kan bara drömma om att ha någon som bergenström, jag tycker synd om er.
Citera
2014-10-04, 21:18
Medlem
"Det är mycket roligare att vinna än att förlora" Andreas Appelgren.

Ja, det är väl självklart?
Citera
2014-10-04, 21:22
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
"Det är mycket roligare att vinna än att förlora" Andreas Appelgren.

Ja, det är väl självklart?

Tror att hans lag kommer att förlora mycket denna säsong.
Citera
2014-10-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Tror att hans lag kommer att förlora mycket denna säsong.
Ja det är vi nog många som tror, men när han drar till med ett Hamrencitat när dom äntligen vinner en match så vet man inte riktigt hur man ska tolka det.
Citera
2014-10-04, 21:25
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Tellqvist blir jobbig. Men nu kör vi!
Se så fel man kan ha. Mycket bekväm seger ikväll, vi blev lite stillastående i andra halvan av första men i övrigt var vi ganska överlägsna när tempot väl skruvades upp. Stor eloge till Starky som trots sin tavla gjorde en helgjuten insats. Samma sak med Andersén, han är ovärdlig i Brynäs försvarsspel.
Citera
2014-10-04, 21:36
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Ja det är vi nog många som tror, men när han drar till med ett Hamrencitat när dom äntligen vinner en match så vet man inte riktigt hur man ska tolka det.

GF GA 10/32 de har inte förlorat med uddamålet direkt. Idag vann de med udddamålet. Det blir till att ta fram trottoarkanter och reversblock snart igen.
Alla vet ju att Salo är oskyldig till allt, han får inte skuldbeläggas.....
Citera
2014-10-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
GF GA 10/32 de har inte förlorat med uddamålet direkt. Idag vann de med udddamålet. Det blir till att ta fram trottoarkanter och reversblock snart igen.
Alla vet ju att Salo är oskyldig till allt, han får inte skuldbeläggas.....
Man får se hur länge det dröjer innsn dom kommer ner på jorden igen, men idag var Appelgren väl kaxig när dom väl vann.
Citera
2014-10-04, 22:26
Medlem
von_Ss avatar
Fy fan vad underbart. Hade glömt att det kunde vara kul i en hockeyarena. Alla nyförvärv imponerade på mig. Överlag fick jag lite samma känsla som förra säsongen där man utan att skämmas kan berömma samtliga spelare för en fin kämpainsats.
Citera
2014-10-04, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Har han börjat bortförklara sig nu? Förr höll han ju alltid med journalisterna när de kom med sina idiotiska påståenden vilket var en stor anledning till att han var omtyckt av media.

Skön seger mot Frölunda. Jag delar inte uppfattningen att Frölunda var överlägsna även om de var bättre och målen de fick var också rena flaxmål och inte resultatet av ett bra spel.

Undrar om du såg matchen??? VF var ju totalt överlägsna i större delen av matchen!
Citera
2014-10-04, 23:42
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Undrar om du såg matchen??? VF var ju totalt överlägsna i större delen av matchen!
Var det inte tydligt att han har sett matchen och inte håller med om ditt påstående?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in