2014-10-03, 22:16
Medlem
Knotknets avatar
Jag får intrycket av att Alice är väldigt trevlig. Hon lär även känna en del människor inom kultur. Men om hon klarar rollen som minister återstår att se.
Citera
2014-10-03, 22:26
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag har faktiskt legat med Alice en gång i tiden, på en affärsresa som spände över ett par dagar.
Detta var när hon var något yngre och ganska snygg. Dock hade hon kille då, så det "följdes aldrig upp" trots att hon verkade gilla mig en hel del.

När Löfven fick frågan om varför han valt den politiskt orutinerade Alice Bah tidigare idag, så mumlade han något i stil med: Alice har en stor och öppen egenskap som fick mitt intresse att växa för hennes tillsättande som kulturminister. Hmmm...

Det verkar som att något hos Löfven har vuxit med uppgiften när Alice Bah visat en stor och öppen fördel. Undrar om hon känner Monica Lewinsky också ?
Citera
2014-10-04, 02:58
Medlem
DaveGrohls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
När Löfven fick frågan om varför han valt den politiskt orutinerade Alice Bah tidigare idag, så mumlade han något i stil med: Alice har en stor och öppen egenskap som fick mitt intresse att växa för hennes tillsättande som kulturminister. Hmmm...

Det verkar som att något hos Löfven har vuxit med uppgiften när Alice Bah visat en stor och öppen fördel. Undrar om hon känner Monica Lewinsky också ?
Hon fick väl posten bara för att hon är svart antar jag. Känns ganska inkvoterat. Menmen, kan ju ha fel, hon kanske blir en bra minister ändå.
Citera
2014-10-04, 03:31
Medlem
En rasistisk demokratiminister.
Sverige i ett nätskal....
Citera
2014-10-04, 06:07
Medlem
tigerpops avatar
Varken hon eller maken finns med på ratsit. Om jag inte stavat fel på någon av namnen Bah Kuhnke.

Riktigt bra att hon blev kulturminister framför Eva Hamilton Behövs inte två häxor på högt uppsatta poster i Sverige. Hanna Stjärne och Eva Hamilton som kultur och demokratiminister.
Senast redigerad av tigerpop 2014-10-04 kl. 06:14.
Citera
2014-10-04, 09:46
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpop
Varken hon eller maken finns med på ratsit. Om jag inte stavat fel på någon av namnen Bah Kuhnke.

Riktigt bra att hon blev kulturminister framför Eva Hamilton Behövs inte två häxor på högt uppsatta poster i Sverige. Hanna Stjärne och Eva Hamilton som kultur och demokratiminister.

Hon har skyddad identitet
Citera
2014-10-04, 10:13
Medlem
Vad heter slampans make ?

Vad finns det för oegentligheter om honom?
Citera
2014-10-04, 10:29
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkompisen
Vad heter slampans make ?

Vad finns det för oegentligheter om honom?

Johannes Bah Kuhnke, skådespelare som är aktuell som huvudrollen i filmen Turist.
Citera
2014-10-04, 11:32
Medlem
Nu vet vi iaf vad det blev av den svarta lilla dockan som försvann ur Disneys tomteverkstad - hon blev kulturminister.
Citera
2014-10-04, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Johannes Bah Kuhnke, skådespelare som är aktuell som huvudrollen i filmen Turist.

Skådelspelare? Vilken lallare. Men seriöst vad har han tidigare i belastningen ? Har han blivit dömd?
Senast redigerad av Knullkompisen 2014-10-04 kl. 12:11.
Citera
2014-10-04, 12:12
Medlem
LittleHatJoness avatar
En kulturminister är aldrig starkare än sin budget, sa Bengt Göransson, salig i åminnelse, en gång.
Återstår att se vad Bah får för svängrum. Men hon är en sympatisk och modig person, så hon kommer nog att göra vad hon kan.
Åtminstone lär det bli ett lyft jämfört med Adelsohn, som gav walk over och överlät åt marknaden att sköta kulturen.
Citera
2014-10-04, 14:18
Medlem
Calapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag har faktiskt legat med Alice en gång i tiden, på en affärsresa som spände över ett par dagar.
Detta var när hon var något yngre och ganska snygg. Dock hade hon kille då, så det "följdes aldrig upp" trots att hon verkade gilla mig en hel del.
Nu för tiden ses vi då och då i yrkesroller, även om hon mest jobbar med marginalfrågor.
Så man får väl gratulera till hennes nya jobb.

Jag vet att det kommer följa en massa frågor om det sexuella, så jag kan lika gärna säga:
1. Hon gillade oralt, både att ge och att få.
2. Favoriten var bakifrån.
3. Hon gjorde analt. Gillade att bli slickad där också.

I övrigt inget avvikande att rapportera.
Tror hon kan hantera kulturfrågor alldeles utmärkt. Och ja, hon har varit medlem i MUF. Alternativt ljugit om det i väldigt stor omfattning under många år.
Jag tror hon dessutom haft ambitionen att sitta i regeringen tidigare, åt M.

Var hon rakad? Tog hon satsen i munnen? Behövde hon glid för att göra analt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in