Citat:
Ursprungligen postat av
L_italian
Hejsan! Jag skulle behöva lite hjälp här jag ska betta en stor summa imorgon på hockey 9000:- Varför kan jag inte gå in på men jag är stort behöv av pengar fram till måndag! Vet att man inte ska spela för pengar men det är verkligen allt eller inget som gäller för mig. Då jag inte är så kunnig i hockey men har kollat så gott jag kan så har jag tänkt mig 2 lag.
Leksand- Örebro där tror jag på Örebro någon som har lite tips att ge mig skador något speciellt att spela om osv?
Luleå-hv71 tror stark på Luleå där men tydligen så är det inte säkert att Per Ledin och Stephen Dixon ska spela imorgon någon som sitter på något där?
All tips om lagen är guld värt för mig
Imorgon är en sådan dag där matcherna kan sluta precis hur som helst. Hade jag varit du hade jag absolut
aldrig spelat 9k på någon av dessa matcher, speciellt inte på Leksand - Örebro.
Har du planerat att göra det så skulle jag köra x2 på Örebro. Vågar inte uttala mig om vilka som vinner uppe i Luleå, alldeles för tidigt på säsongen för att kunna säga vilka som ska och bör vinna mot just det och det laget. Hade jag dock spelat hade jag nog kört 1x på den.
Lycka till