2014-10-02, 18:51
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Anus

OT (oral turinabol) skulle jag reka iaf.

Men om det är piller med effekt så nära testo så möjligt är det dianabol som gäller.

Androil är testo i tabs. Uselt prepp dock o finns la knappt längre
Citera
2014-10-02, 19:20
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe-peppe
Tack vart kan man få tag på det då till bra pris? så testosteronpiller är inget bra? hitta såna på den här sidan. http://www.crazymass.com/ tar gärna i mott tips på hur man tar såna eller någon bra sida o läsa på..

det där är bara skit.
Citera
2014-10-03, 07:29
Medlem
mactopens avatar
Hur e det när det gäller användning av testo E på de som e 40+ och unga? Är det högre biverkning hos de unga än 40 plusare, finns det studie som visar det? eller e det samma och det spelar ingen roll hur gammal man e?

Min plan e att köra ENDAST testo E och inte planda nånting annat än bara pct när jag kliver av då.
Citera
2014-10-03, 07:35
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen
Hur e det när det gäller användning av testo E på de som e 40+ och unga? Är det högre biverkning hos de unga än 40 plusare, finns det studie som visar det? eller e det samma och det spelar ingen roll hur gammal man e?

Min plan e att köra ENDAST testo E och inte planda nånting annat än bara pct när jag kliver av då.

Om du är gammal och har lågt testo, och inte kör monsterdoser är det tom hälsosamt för dig. Förutsatt du är fullt frisk från början.
Citera
2014-10-03, 10:29
Bannlyst
När tappar man vätskan efter testo e, snart gått 15 dagar sedan sista sticket och då borde väll steroiderna vara ute ur kroppen och vätskan med? Kan tillägga att jag deffade de senaste veckorna i kuren.
Citera
2014-10-03, 13:05
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppe-peppe
finns det ingen här som har provat testosteron piller typ som TESTOSTERONE MAX? finns det fler testo piller?

Det är inte aas. Alltså fel forum grabben
Citera
2014-10-03, 13:08
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
När tappar man vätskan efter testo e, snart gått 15 dagar sedan sista sticket och då borde väll steroiderna vara ute ur kroppen och vätskan med? Kan tillägga att jag deffade de senaste veckorna i kuren.
Ute ur kroppen på 18dagar? Testa e?! Halveringstiden är ju 10.5dagar.....30_45dagar skulle jag säga med vätskan
Citera
2014-10-03, 14:41
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:

Precis som Wolverine6 skriver tar det längre tid än så för att vätskan ska lossna. Man ska nog inte föreställa sig att nedgången är linjär utan snarare exponentiellt avtagande, och likaså viktnedgången. För mig brukar det ta ca 1 månad så är större delen av vätskan borta, 1-2 månader till så är det som normalt igen.
Citera
2014-10-03, 18:55
Medlem
Handen på hjärtat nu alla nybörjare. Hur många kollar upp sina levervärden innan,under eller efter kur?

Jag sitter och väntar in min dbol och läser allt jag kan hitta men det verkar ju iaf av alla som skriver på nätet vara ganska klent med dom som fuckat upp levern. Borde kanske kolla upp den innan man proppar i sig något för man vet ju aldrig.
Citera
2014-10-03, 19:41
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Handen på hjärtat nu alla nybörjare. Hur många kollar upp sina levervärden innan,under eller efter kur?

Jag sitter och väntar in min dbol och läser allt jag kan hitta men det verkar ju iaf av alla som skriver på nätet vara ganska klent med dom som fuckat upp levern. Borde kanske kolla upp den innan man proppar i sig något för man vet ju aldrig.
Har inte kollat. Men jag är en maskin och har ett hjärta som ett lejon, så det är lungt! Kommer dock endast köra 25mg e1d. Skulle igentligen redan ha börjat men blev blåst av hulkmanshop, så fet röding där!

När kan jag förvänta mig att känna effekt av Mast P?
Citera
2014-10-03, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Har inte kollat. Men jag är en maskin och har ett hjärta som ett lejon, så det är lungt! Kommer dock endast köra 25mg e1d. Skulle igentligen redan ha börjat men blev blåst av hulkmanshop, så fet röding där!

När kan jag förvänta mig att känna effekt av Mast P?
Blev du blåst av hulk ? Det skulle va kul o höra...

Googla mast p kick in time så kanske du hittar svaret snabbare.

mvh
Citera
2014-10-03, 21:44
Medlem
Citat:

Ge det 5 veckor åtminstone!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in