Resultat: Valet 2018
SvP får min röst
0%
0 röster
SvP får inte min röst
0%
0 röster
2014-10-02, 22:27
Medlem
Quid pro quos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSnaps
För att vara lite polemiskt elak: Deportation, ja det var vad Stalin sysslade med! Så hur stor marknadsandel kan man tänkas få i Sverige med ett parti vars medlemmar vill idka en deportationspolitik á la Stalin?!

Det där är faktiskt ingenting annat än ren och skär extremism och fundamentalism och idioti!! Om partiet inte förmår göra sig av med sådana föreställningar hos medlemmar och anhängare, med eller utan uteslutningar, så är det helt enkelt adjöss och återgång till sandlådan som gäller!

Nog med elak polemik.

En viss återflyttning är säkerligen möjlig (och önskvärd). Främst av de problematiska klientelen, t.ex de kriminella, de som ljög etcetera, vilket är gott nog för det är de som främst orsakar problemen. Men det påverkar inte demografin radikalt. Den syrier som byggt upp ett stort framgångsrikt och lönsamt företag här i Sverige (ja sådana finns faktiskt) har vi väldigt svårt att repatriera, och nyttan med en sådan repatriering är högst begränsad samtidigt som priset är väldigt högt. Säkert kommer många invända, men empiri talar för min sak.

Med Vänliga Hälsningar, vonG.

Det är en fullkomligt vettlös jämförelse med Stalin, bara en omvänd Godwins lag.
De som skall repatrieras handlar om folk som försöker kolonisera Sverige. Människor från andra kontinenter som förutom att de vill stjäla vårt arv skapar ett disharmoniskt mångetniskt och multikulturellt samhälle.

Återbördandet av den handfull syrier och övriga som har skapat något unikt vi inte skulle ha mäktat med själva kommer inte att vålla oss några långvariga problem som står i proportion till de som multietniscismen ger upphov till och är i så fall ett temporärt offer vi måste göra.

Nej, jag rekommenderar inte SvP att göra en SD och maximera röstetalet genom att göra budskapet fullständigt urvattnat. När krig och massdöd följer efter befolkningsexplosion och liberalmarxistisk globalism så har svenskarna ett vägval att göra och det måste bli med etnonationalismen.
Citera
2014-10-02, 23:00
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
[...]
Man kanske inte ska ta allting så seriöst på internet herr knarkförespråkare.
Det stämmer dock att jag likt Ahnenerbe är intresserad av germanernas verkliga ursprung och att jag ser den officiella historieskrivningen som falsk.

Kalla det pseudovetenskap om du vill men jag finner det fortfarande intressant även om vissa teorier är väldigt osannolika.
Citera
2014-10-02, 23:40
Medlem
gavlips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Realisten har under lång tid efterlyst flera skribenter, detta är känt. Har du någonsin skrivit något åt sidan? Det är så enkelt att klanka ner nu när sidan är nerlagd men vart i helvete var ni när den fortfarande var aktiv?

Man borde mer aktivt sökt efter personer som kan skriva. T.ex. skickat ut meddelande till alla avdelningar att hitta personer som kan tänka sig att bidra med sitt skrivande.

Citat:
Ursprungligen postat av Operations
Fortsätter man analysera i Aristoteles anda ser man att SvP inte behöver en partitidning, lite lika som Socialdemokraterna eller Moderaterna eller Sverigedemokraterna gör det.

Alla mainstreamtidningar jobbar för att folk ska rösta på moderaterna eller socialdemokraterna. Sverigedemokraterna har egna tidningar. SvP.s situation är annorlunda än de stora partiernas.
Senast redigerad av gavlip 2014-10-02 kl. 23:47.
Citera
2014-10-03, 00:39
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tygfisk
Det står ingenting sådant överhuvudtaget i den text du länkar till. Vad försöker du uppnå genom att ljuga på det här viset?
Jag tolkar inlägget som att De Geer tänker fortsätta med SvP trots att valet inte ledde till de framgångar många hade hoppats på. Tolkar du det som att han har tänkt hoppa av?
Citera
2014-10-03, 00:42
Medlem
Guillounisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gavlip
Man borde mer aktivt sökt efter personer som kan skriva. T.ex. skickat ut meddelande till alla avdelningar att hitta personer som kan tänka sig att bidra med sitt skrivande.

Du som i var och vart annat inlägg tjatar om att folk ska "göra det bättre själva", skriver alltså detta. Är det bara jag som ser hyckleriet? Har du ingen initiativförmåga? Du är ju trots allt ett arbetslöst, svettigt svin?
Citera
2014-10-03, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jag tolkar inlägget som att De Geer tänker fortsätta med SvP trots att valet inte ledde till de framgångar många hade hoppats på. Tolkar du det som att han har tänkt hoppa av?

Nej, du min gode baggebo1 nu ljuger du igen. Du skrev så här:

Citat:
SvP måste antingen kasta ut Motgiftgänget med anhängare eller låta dem ta över helt. Det går inte att fortsätta splittrade. Lika bra att få det gjort snabbt. De Geer meddelar på Motgift att de inte tänker lämna partiet frivilligt:

https://www.motgift.nu/2014/10/i-vatt-och-torrt/

(FB) Svenskarnas parti tråden, allt om SvP

Här målar du upp en bild av en pågående konflikt där man försöker kasta ut Motgiftstrojkan ur partiet. Enligt dig har Jonas De Geer låtit meddela "att de inte tänker lämna partiet frivilligt".

Men när man klickar på länken upptäcker man att det inte finns spår av någon konflikt eller några utkastningsförsök och att Jonas De Geer inte har sagt ett skit om att man "inte tänker lämna partiet frivilligt". Så här ser De Geers inlägg ut:

Alltihop var bara ditt påhitt. Då jag har följt dina inlägg här på Flashback ett tag vet jag att du inte är idiot och att du klarar av att läsa och förstå skriven svenska. Alltså står det klart att du ljuger.

Kan du inte bara förklara varför du gör det? Varför ägnar du, som ju är en utpräglad judekritiker, så mycket tid och möda åt att till varje pris - till och med din intellektuella heder - försöka sänka en judekritisk sajt som lyckats nå ut till förhållandevis många lyssnare och läsare?

Frågan är uppriktigt menad, för jag förstår verkligen inte varför du håller på som du gör.
Senast redigerad av Tygfisk 2014-10-03 kl. 01:32.
Citera
2014-10-03, 01:15
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guillounism
Du som i var och vart annat inlägg tjatar om att folk ska "göra det bättre själva", skriver alltså detta. Är det bara jag som ser hyckleriet? Har du ingen initiativförmåga? Du är ju trots allt ett arbetslöst, svettigt svin?
gavlip skrev faktiskt många bra inlägg i den gamla Ukrainakristråden. Jag minnes det ganska bra då jag själv var pro-Majdan i början och reagerade på att han var anti-Majdan, då jag visste att han var en systemkritiker men förundrades över varför han inte stödde denna genuina nationalistiska statskupp. Jag tycker att han borde, med vetskapen om att det handlade om en judeo-amerikansk sponsrad färgrevolution, försöka å föra SvP i en mer pro-rysk riktning genom å bl.a. skriva Ukraina-kritiska artiklar för Realisten. Han borde även skriva om huru sinnessjuk västukrainsk nationalism är genom å taga upp Svobodas partiprogram, vilka som låg bakom massakern i Odessa och Massakreringen av polacker i Volynien och Östgalizien. Svoboda får som flest röster i di historiska regionerna Galizien (oblasterna Lviv, Ternopil och Ivano-Frankivsk) och Volynien (oblasterna Lutsk och Rivne): http://s23.postimg.org/mttk9fuor/image.jpg
Senast redigerad av NixYO 2014-10-03 kl. 01:35.
Citera
2014-10-03, 01:38
Medlem
CommanderRockwells avatar
Citat:

Ja, var befann sig alla "gör det bättre själv" inom SvP när Realisten och SvP behövde vettiga och kompetenta skribenter och medarbetare?
Citera
2014-10-03, 01:39
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tygfisk
Jag förstår precis vad du menar med referensen till Jared Taylor - han låtsas som om den judiska faktorn inte fanns, eftersom han vill slippa svartmålas som antisemit. Men det kan du väl inte beskylla Motgiftarna för att göra? De missar ju sällan ett tillfälle att tala om judiskt inflytande, såväl när det gäller massinvandringen som i andra sammanhang.
Det var inte det som han syftade på, utan på att di föllo för simpelt bondfångeri, som alluderade på nationalism och kristendom, trots all den kunskap di hade om judiska maktförhållanden.
Senast redigerad av NixYO 2014-10-03 kl. 01:43.
Citera
2014-10-03, 01:50
Medlem
adolf512s avatar
Min blogg riktar sig egentligen till de som redan är frälsta och nu spenderar jag faktiskt största delen av tiden på att förbättra befintliga inlägg. Speciellt mina inlägg om nytt styrelseskick kommer att göras om fler gånger. Det viktiga när det gäller styrelseskick är vilka som har makten att förändra styrelseskicket, idag ligger det hos politiker vilket innebär att de etablerade partierna kan ändra valsystemet(krävef 2/3 majoritet två val irad) och t.o.m införa diktatur.

I en riktig demokrati är det folket och endast folket som genom folkomröstningar kan ändra grundlagen och naturligtvis så krävs det en oberoende konstitutionsdomstol, svårare än så är det faktiskt inte och detta borde de åtminstone kunna nämna istället för att bara beskriva vilka krav de ställer upp, ungefär som att skriva att man vill ha låga skatter och bra välfärd utan att nämna hur.

Styrelseskicket måste naturligtvis anpassas efter förutsättningarna, ex på styrelseskick för ett enat norden http://odincoin.boards.net/post/86/thread . Det skall bli intressant att se vilken typ av politik som NMR:s parti kommer förespråka, detta kommer vara det som avgör ifall jag byter parti eller ej, jag är dock inte jätteimponerad övef det motstådsrörelsen har presenterat än så länge https://www.nordfront.se/framtidens-styre.smr generellt sett så måste nationella i sverige i mycket bättre på att presstera det samhälle som de vill ha ex http://www.youtube.com/watch?v=MfxVF1Y4PNY

Tredje riket filmer kan väl funka ok men jag tänkef mig mer åt hållet ett sverige med ett jorsbruk, där man kan känna sig trygg när man går på stan, där män är män och kvinnor kvinnor, där man från tidig ålder får krav och möjlighet till att utvecklas både fysiskt och mentalt samtidigt som man har möjlighet att utveckla sina talanger. Jag personligen hade önskat att skolan hade ställt betydligt högre krav på mig, nu fick jag istället på egen hand ta tag i livet och då var det nästan för sent(Det är alltid lättare att utvecklas som ung). När det gäller matematik så görs de flesta upptäckter av mycket unga individer(<20 år) pga att dessa mentala färdigheter minskar med åldern.

Citat:
Ursprungligen postat av vonSnaps
Nu när den värsta åsiktsstormen bedarrat och dammet lagt sig vad gäller nytt SMR-parti och nedlagd Realist, så kanske det finns utrymme för mig att svara på ett par dagar gammalt tankegods om styrelseskick:

Ja, och med tanke på den störtflod av aggressiva och motstridiga inlägg strax efter ditt inlägg så synes förutsättningarna för ett reformerat SvP att faktiskt erhålla betydande marknadsandelar i demokratiska val vara försvinnande små! Men å andra sidan så kanske ett nytt SMR-parti öppnar nya förutsättningar för SvP att reformeras, alternativt läggas ner till förmån för ett helt nytt etnonationalistiskt parti. Och i en sådan kontext skriver jag följande:

Dina tankar i din blogg är klart intressanta. Ett parti bör dock inte i ett partiprogram lägga fram en alltför detaljerad beskrivning över ett tänkt framtida system, eftersom det måste till väldigt många överväganden, och dessutom måste det ske genom evolution och inte revolution. Att beskriva möjliga alternativ är dock utmärkt! Jag uppfattar dina förslag och idéer helt och hållet som demokrati — en reformerad och förbättrad demokrati. Givetvis skall då ett parti (eller dess medlemmar) absolut inte ens antyda något i stil med "avskaffa demokrati", eller ens "ersätta demokrati"!

Men säkert finns det extremister och fundamentalister som är av annan åsikt och vill avskaffa allt som bara luktar det minsta demokrati... Den senare kategorin får väl hålla till i ett litet obskyrt hörn av samhällets utkanter under NMRs ledning, rutinmässigt övervakade av SÄPO, och i de fall de tar till vapen så kommer de att spärras in.
Senast redigerad av adolf512 2014-10-03 kl. 02:15.
Citera
2014-10-03, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommanderRockwell
Ja, var befann sig alla "gör det bättre själv" inom SvP när Realisten och SvP behövde vettiga och kompetenta skribenter och medarbetare?
Det är kanske lite hobbyist-problematik. Alla vill vara strateger och ideologer, men ingen vill sköta grundläggande basuppgifter som behövs för att överhuvudtaget förverkliga någon strategi eller effektivt kommunicera ut sund ideologi. Man ser ju nu hur allt och alla dyker upp för att berätta för SvP hur de bör göra i framtiden. Hur många tänker hjälpa partiet att göra något? Antagligen inte de allra flesta av de som nu kommer med massa idéer.

Ett tips är att folk som har massa idéer fokuserar på att ha några få riktigt bra och realistiska idéer och kanske ibland tar tag i någon av idéerna och förverkligar dem istället för att bara ha massvis med halvdana idéer som det aldrig blir något av.
Citera
2014-10-03, 01:56
Medlem
NixYOs avatar
Citat:
Precis.
Motgiftstrojkan verka vara sådana där typer som vägra erkänna att di kunna ha fel. Ett exempel på en sådan flashbackskribent är Babuinul (som verkar ändra kön som ett rumänskt neutrumsubstantiv ); detta gäller för både Doamna Babuin och Domnul Babuin. Sådana typer äro V Ä L D I G T jobbiga å debattera med. Om di mot all förmodan faktiskt inse att du har rätt, så komma di inte å erkänna det för dig på direkten; jag har sett Babuinul skriva saker i trådar som jag skrev för typ ett år sedan, men då vägrade Babuinul erkänna det utan letade istället upp underliga och undermåliga källor som bekräftade konstigheter som passade hens [sic! ] agenda för tillfället.

Doamna Babuin har faktiskt skrivit en del underliga anti-ryska och rumänsk-chauvinistiska saker här på Flashback alltidnatt* hon är ryska: Bl.a. när jag frågade om det vore bäst ifall Moldavien förblev en del av den ryska intressesfären genom å fortsätta å vara en självständig nationalstat eller hamna i klorna på Väst genom å uppgå i Rumänen ur ett judekritiskt perspektiv, så trodde hon inte att det spelade någon större roll.

NixYO: (FB) Rumäniens president vill tvångsförena Moldavien med Rumänien
Citat:
Det finnes ju även ett turkfolk där; ser du inte dessa som ett större problem ur en raslig synvinkel? Många nordrumäner torde ha östslaviskt påbrå, kolla på kvinnor som exempelvis Ramona »Bambola« Cheorleu från Piatra Neamț i Centralmoldavien (rum. Moldova Centrală) (för det är väl vad regionen som Piatra Neamț ligger i kan komma att heta enligt något förslag?) i nordöstra Rumänien.

Vad är det med dig och östslaver? Av vad jag haver läst så anser du att de haver en primitiv kultur och du ville t.ex. inte att din syster skulle gifta sig med en östslav; skulle du kunna utveckla detta? ^^ Jag kommer förövrigt ihåg ett ganska roligt inlägg som frapperade dig: I någon diskussion var det någon nordeuropeiskcentrisk FB-skribent som påpekade att moldaviskor är då allt heta – för de haver ju rasblandat sig med vita (antager att det var ukrainare han syftade på)!

I egenskap av judekritiker borde du väl ändå ha ett »vad är dåligt för judarna?«-perspektiv på saken: Vad vore den allra sämsta utgången för judarna?

Doamna Babuin: (FB) Rumäniens president vill tvångsförena Moldavien med Rumänien
Citat:
I Ukraina finns det Ryssar och Ukrainare. Ukrainare är inte slaver. De är någon slags misslyckade mongol-liknande folk. De är undermänniskor. Turk folket är ett mindre problem eftersom de håller för sig själva, medan Ukrainare gömmer sig bland vanligt folk. För en icke insatt kan det vara svårt att skilja dessa från Rumäner och Ryssar.

Jag tror inte att det skulle göra någon större skillnad för judarna i vilket fall som helst. Jag ser inte att de skulle vinna/förlora något större på en förening.

Kvinnan som du länkar till är förmodligen ukrainare.

NixYO: (FB) Rumäniens president vill tvångsförena Moldavien med Rumänien
Citat:
Spelar det någon roll för judarna nu ifall Rumänien annekterar Moldavien med tanke på att de snart har stora delar av västra Ukraina i sina händer?

Din argumentation är verkligen övertygande...

Doamna Babuin: (FB) Rumäniens president vill tvångsförena Moldavien med Rumänien
Citat:
Jag är inte säker. Det kan vara att de är emot det för att de inte vill få konkurrens från minoriteter i Moldavien. Idag styrs Rumänien av en allians mellan judar och tatarer om man tar in ukrainare/gagauzier/moldaviska judar är det risk att maktbalansen rubbas.

Det är svårt att göra en analys så länge vi inte vet den rätta rasfördelningen i Moldavien.

Titta från 10:00 till 15:00. Ser du inte att de är undermänniskor?

Senast redigerad av NixYO 2014-10-03 kl. 02:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in