Citat:
För att vara lite polemiskt elak: Deportation, ja det var vad Stalin sysslade med! Så hur stor marknadsandel kan man tänkas få i Sverige med ett parti vars medlemmar vill idka en deportationspolitik á la Stalin?!
Det där är faktiskt ingenting annat än ren och skär extremism och fundamentalism och idioti!! Om partiet inte förmår göra sig av med sådana föreställningar hos medlemmar och anhängare, med eller utan uteslutningar, så är det helt enkelt adjöss och återgång till sandlådan som gäller!
Nog med elak polemik.
En viss återflyttning är säkerligen möjlig (och önskvärd). Främst av de problematiska klientelen, t.ex de kriminella, de som ljög etcetera, vilket är gott nog för det är de som främst orsakar problemen. Men det påverkar inte demografin radikalt. Den syrier som byggt upp ett stort framgångsrikt och lönsamt företag här i Sverige (ja sådana finns faktiskt) har vi väldigt svårt att repatriera, och nyttan med en sådan repatriering är högst begränsad samtidigt som priset är väldigt högt. Säkert kommer många invända, men empiri talar för min sak.
Med Vänliga Hälsningar, vonG.
Det där är faktiskt ingenting annat än ren och skär extremism och fundamentalism och idioti!! Om partiet inte förmår göra sig av med sådana föreställningar hos medlemmar och anhängare, med eller utan uteslutningar, så är det helt enkelt adjöss och återgång till sandlådan som gäller!
Nog med elak polemik.
En viss återflyttning är säkerligen möjlig (och önskvärd). Främst av de problematiska klientelen, t.ex de kriminella, de som ljög etcetera, vilket är gott nog för det är de som främst orsakar problemen. Men det påverkar inte demografin radikalt. Den syrier som byggt upp ett stort framgångsrikt och lönsamt företag här i Sverige (ja sådana finns faktiskt) har vi väldigt svårt att repatriera, och nyttan med en sådan repatriering är högst begränsad samtidigt som priset är väldigt högt. Säkert kommer många invända, men empiri talar för min sak.
Med Vänliga Hälsningar, vonG.
Det är en fullkomligt vettlös jämförelse med Stalin, bara en omvänd Godwins lag.
De som skall repatrieras handlar om folk som försöker kolonisera Sverige. Människor från andra kontinenter som förutom att de vill stjäla vårt arv skapar ett disharmoniskt mångetniskt och multikulturellt samhälle.
Återbördandet av den handfull syrier och övriga som har skapat något unikt vi inte skulle ha mäktat med själva kommer inte att vålla oss några långvariga problem som står i proportion till de som multietniscismen ger upphov till och är i så fall ett temporärt offer vi måste göra.
Nej, jag rekommenderar inte SvP att göra en SD och maximera röstetalet genom att göra budskapet fullständigt urvattnat. När krig och massdöd följer efter befolkningsexplosion och liberalmarxistisk globalism så har svenskarna ett vägval att göra och det måste bli med etnonationalismen.
Jag tycker att han borde, med vetskapen om att det handlade om en judeo-amerikansk sponsrad färgrevolution, försöka å föra SvP i en mer pro-rysk riktning genom å bl.a. skriva Ukraina-kritiska artiklar för Realisten. Han borde även skriva om huru sinnessjuk västukrainsk nationalism är genom å taga upp