2014-10-02, 18:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beeenz
Hur långt tar de för 1 mg xanor att försvinna från kroppen . så de inte kan hittas i urinet på Sticka. Spårningstiden med andra ord.

Jag blev ren på 3 dagar efter 27mg xanor, men det är jag det.

Är en rätt normalbyggd person, lite mer muskulös kanske.. Men borde inte ta mer än 4 dagar.

Blir nog en stav ikväll då man fått hem 100 st, men ingen tolerans och går på suben
Senast redigerad av d-boll 2014-10-02 kl. 18:41.
Citera
2014-10-02, 20:07
Medlem
Sudden777s avatar
Om jag tar 2mg xanor (upjohn) på fredag förmiddag, är det då lugnt att dricka alkohol på lördag kväll utan några som helst eftereffekter av xanoren?

Vill nämligen inte förstöra fyllan och vakna utan minne dagen efter
Citera
2014-10-02, 20:26
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Jag blev ren på 3 dagar efter 27mg xanor, men det är jag det.

Är en rätt normalbyggd person, lite mer muskulös kanske.. Men borde inte ta mer än 4 dagar.

Blir nog en stav ikväll då man fått hem 100 st, men ingen tolerans och går på suben
Hur länge hade du gått på det innan du blev ren?
Citera
2014-10-02, 20:26
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777
Om jag tar 2mg xanor (upjohn) på fredag förmiddag, är det då lugnt att dricka alkohol på lördag kväll utan några som helst eftereffekter av xanoren?

Det ska vara lugnt. Jag skulle kört på i alla fall.
Citera
2014-10-03, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Hur länge hade du gått på det innan du blev ren?

Hade gått på det 1 kväll.

Måste medge att jag är besviken på de stavar jag fått, men de är från svenskt apotek, men xanor är inte min favorit-benzo, inte alls faktiskt.

Måste nog vara Iktorivil eller Diazepam, och allt pga deras muskelavslappnande effekt.
Citera
2014-10-03, 00:16
Medlem
surpriseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudden777

Tror att dom flesta hade kunnat köra på samma kväll så det är nog lungt
Citera
2014-10-03, 04:18
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hade gått på det 1 kväll.

Måste medge att jag är besviken på de stavar jag fått, men de är från svenskt apotek, men xanor är inte min favorit-benzo, inte alls faktiskt.

Måste nog vara Iktorivil eller Diazepam, och allt pga deras muskelavslappnande effekt.
Okej.

Xanor är inte direkt min favorit heller! Håller med att Iktorivil och Diazepam är bland favoriterna.
Citera
2014-10-03, 14:43
Medlem
SnowInformers avatar
Detta kanske är lite offtopic. Men vet någon om det finns någon RC som liknar Xanor?
Citera
2014-10-03, 15:17
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnowInformer
Detta kanske är lite offtopic. Men vet någon om det finns någon RC som liknar Xanor?

Inte nu vad jag vet, men Pyrazolam var ju Xanorlight
Citera
2014-10-05, 02:42
Medlem
garbagepailkidss avatar
alpra + sub = hit!

använd dock sunt förnuft i knarkandet kära FB:are. För höga doser leder lätt till andningsdep. och död. men 2mg alpra och 2mg sub gör susen

// GPK
Citera
2014-10-06, 03:13
Medlem
Har köpt Xanor från utlandet 1 och 2 mg, dessa är mycket starkare än svenska xanor som man får genom apoteket, har fått de utskriven förut men dessa som ja köpte är fan mycket mer potenta och starkare, vad beror det på ?? OBS gäller alla Benzo ja köpt utomlands de är alla starkare o mer potenta än Svenska benzo, nån som vet anledningen ? t,ex 10mg diazepam som ja köpt utomlands är lika stark o effektiv som ungefär 25-30 mg svenska stesolid.. o som sagt gäller alla benzon ja köpt och har... iktorivil clonazepam, xanor alprazolam, diazepam, flurazepam, nitrazepam, flunitrazepam, stilnoct osv. alla är starkare än svenska, o samma dos.. köpte massor av allt och så billigt
Citera
2014-10-06, 09:01
Medlem
RuckaRuckaAlis avatar
Hur länge sitter xanor i? ruslängden alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in