2014-10-02, 16:08
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
http://www.tv4.se/sport/klipp/se-bryn%C3%A4s-repris-p%C3%A5-det-klassiska-svenska-m%C3%A5let-2979644

Hockeygodis.

Påhlsson anmäls också såg jag. Helt rätt.

Ja det där var ett oerhört fint mål.
Tyckte passningsspelet var riktigt bra igår, man vågade även göra "bakom ryggen passningar" som självklart gick fram till rätt person.

Är det bara jag som tycker säsongens tröjor är dom snyggaste på bra länge?
Citera
2014-10-02, 17:21
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Mycket fult av Påhlsson.
För att inte tala om...
Citera
2014-10-02, 17:27
Medlem
Sportblaskan skriver att Leksand haft krismöte med Appelgren... Undrar vad det kan innebära i slutändan?
Citera
2014-10-02, 17:40
Medlem
Illusioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
För att inte tala om...
Fyfan. Tackar vet jag Ollas, han spelar inte ens just nu pga att han vill visa Respekt för motståndarna.
Citera
2014-10-02, 17:49
Medlem
whaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basiclogic
Någon som känner till ett gratis, alternativt billigt, sätt att se en speciell match i SHL? Kommer aldrig köpa tv4 premium och jag har Viasat så Cmore känns inte aktuellt. Dessutom vill jag bara se enstaka matcher.
Tack på förhand.

csports.se (dock inte billigt) men det är väl typ vad du har att välja på.
Citera
2014-10-02, 17:53
Medlem
Kalle-Kottes avatar
Jävlar vad Frölunda kollapsar i egen zon. Flera situationer där hela laget är mellan förlängda mållinjen och tekningspunkten. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan man anklagas för defensivhockey, köttmur, styrspel och så vidare - ni vet ju hur det brukar låta.

De var vassa på att ställa om också.
Citera
2014-10-02, 18:00
Medlem
Strobeliciouss avatar
Både Lehtonen och Schremp gör debut ikväll, ska bli intressant att se.
Citera
2014-10-02, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strobelicious
Både Lehtonen och Schremp gör debut ikväll, ska bli intressant att se.
Som modoit hoppas jag att schremp levererar direkt. Nu blir Skellefteå livsfarliga.
Citera
2014-10-02, 18:30
Avslutad
Ska bli grymt kul att se Schremp samt Lehtonen ikväll, förväntar mig inte några direkta höjdarinsatser men oerhört bra att dom börjar vara med i tävlingen nu också.

Hoppas att någon kan leva upp till Lindströms storhet i Skellefteå, då blir det mycket underhållning samt mycket hockeygodis . Men nog en alldeles för svår uppgift att nå upp till, Schremp kanske.
Citera
2014-10-02, 18:37
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Som modoit hoppas jag att schremp levererar direkt. Nu blir Skellefteå livsfarliga.
Är Schellefte alla Modoiters andralag eller hur menar du?
Citera
2014-10-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Är Schellefte alla Modoiters andralag eller hur menar du?
Nja, det har jag ju inte påstått, men på något sätt så önskar man att dom ska prestera bra i sina nya klubbar även om dom är i samma liga. Om det inte sker mot ens eget lag såklart.
Citera
2014-10-02, 19:35
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-Kotte
Jävlar vad Frölunda kollapsar i egen zon. Flera situationer där hela laget är mellan förlängda mållinjen och tekningspunkten. Ska bli spännande att se hur lång tid det tar innan man anklagas för defensivhockey, köttmur, styrspel och så vidare - ni vet ju hur det brukar låta.

De var vassa på att ställa om också.

Obegripligt inlägg, vad menar du? Menar du att dom spelar styrspel i egen zon? Frölunda har en jättestor svaghet i egen zon. Eller rättare sagt, Rönnberg måste låta spelarna vara mer flexibla, nu är det dödstraff på sarg ut.

Luleå väljer sina lägen att checka i år, skillnad på föregående år. Dom ställer upp likt FBK när dom hamnar för långt från motståndaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in