2014-05-04, 23:27
Medlem
Stratakastas avatar
Kollar på videon och bilder, jag förstår inte alla dessa kommunist kvinnor som ska gapa och skrika hela tiden... kan de ens något om politik förutom att SVP vill döda alla och hata allt?

Edit: kollat på fler videon nu, en kommunist flagga och en regnbågs flagga, är dessa vänster människor verkligen insatta i politik?
Jävla flum hela gänget.

Det var en gammal kvinna som skrev till AFA att allihopa var extremister så fick hon stryk från några små tjejer och en spinkig kille, heja AFA.

Är emot nazism, men kommunism är minst lika dåligt, om inte värre i Sverige, de är fler och tar till våld hela tiden...
Senast redigerad av Stratakasta 2014-05-04 kl. 23:44.
Citera
2014-05-05, 00:33
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Håll pilen över länken, läs filändelsen .7z och dra slutsatsen att din webbläsare förmodligen kommer vilja ladda ned filen till hårddisk. Varför bryr du dig om filen sparas på ditt skrivbord eller i dina temporära filer?
Kanske av samma anledning som jag gärna ser reklam på bussar, men inte gärna får den ner i min brevlåda. Vi alla värderar ju integritet olika högt. Jag kände mig också ofredad då jag plötsligt laddade ner något jag inte räknat med att göra. Det vore ju omtänksamt om du har det i åtanke nästa gång. Eller så bajsar du rakt över andras åsikter och uppfattningar. Det är ju helt upp till dig.
Citera
2014-05-05, 00:34
Medlem
Paradziks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaineHarding
Siffrorna är väl ganska talande, i samma tradition som den missvisande SÄPO-rapporten där man klumpar ihop det högerextrema våldet - i huvudsak mord, hot och misshandel mot gemene man, med det vänsterextrema våldet - huvudsakligen vandalism. Jämför detta fall; 17 dödsknarkarvänsterexteremister omhändertagna för att de inte gått sin väg när polisen sa till dem.

Fast det stämmer ju inte, RFs ofrivillige golbög Linus Soinjoki Wallin erkänner

det är vi som är dom sjuka idioterna. Dom har typ aldrig knivhuggit nån rf nånsin

när det kommer till antifagrejer så handlar allt om resultat liksom
Vi terroriserar dom
Dom ska vet att man inte kan gå runt på stan om man är nasse, man kan inte sitta i soffan och runka om man är nasse
för då åker man på't liksom

alltså vi är slåss ju sjuuukt fult
alltid fler, nästan alltid beväpnade
dom pallar inte liksom

jag har liksom hoppat jämnfota folk i huvudet när dom ligger ner

slog en tjej med ett dammsugarrör i huvudet en gång
no shame liksom

man ska vara tokig

Däremot så måste man nästan tycka det är kul med våld för att palla hålla på med det
jag tyckte det var jobbigt i början liksom, för det är skeva grejer mang ör mot folk

https://www.nordfront.se/linus-soinjoki-wallin-rfs-svaga-lank.smr
Citera
2014-05-08, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Jaså det säger du! Hur många har de mördat de senaste åren? Sen kanske du samtidigt ska kolla hur många som mördats av nazister de senaste åren, ofta i totalt oprovocerat våld som inte har det minsta med demonstrationer att göra.

Jag tycker samma om båda lägren och jämför dom med varandra. Jävla pack och skitfolk det där! Jag pissar på vänster lika mycket som jag pissar på höger. Sen har jag ingen statistik, har du själv någon källa?
Citera
2014-05-08, 14:58
Medlem
Ne0nXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatterian
Jag tycker samma om båda lägren och jämför dom med varandra. Jävla pack och skitfolk det där! Jag pissar på vänster lika mycket som jag pissar på höger. Sen har jag ingen statistik, har du själv någon källa?

Håller med fullt ut, pissar både åt höger och vänster, kunde inte brytt mig mindre om vilka som får vara kvar.

Ja, finns miffon både i RF och SvP/SD/SMR. Men jag känner hyffsat lugna folk ifrån bägge sidor, som faktiskt hellre väljer att sätta sig ner och ta en kopp kaffe och en kanelbulle istället för våld.
Senast redigerad av Ne0nX 2014-05-08 kl. 14:59. Anledning: Glömde lite skit.
Citera
2014-10-01, 16:01
Medlem
baggebo1s avatar
Det sinnessjuka svenska rättsväsendet har nu officiellt gått ut med att det goda våldet är straffbefriat. Personerna som åtalades för ohörsamhet mot ordningsmakt döms - men får inga straff eftersom de utförde brottet med gott syfte. Det här är så sjukt det kan bli. Vi lever inte längre i ett rättssamhälle:
Citat:
Tingsrätten dömer de fem tilltalade för ohörsamhet mot ordningsmakten och motiverar sin dom enligt följande. De tilltalade har deltagit i en folksamling som stört den allmänna ordningen. Polisens agerande mot de tilltalade har inte utgjort en otillåten inskränkning av de tilltalades religions-, yttrande- och mötesfrihet. De åtgärder som polisen vidtagit vid tillfället har inte varit oproportionerliga. Det är i första hand myndigheterna som ska göra intresseavvägningar mellan motstående enskilda och allmänna intressen.

De tilltalade ska dock vara fria från påföljd. De har motiverat sitt agerande med att de tog ställning mot åskådningar och värderingar som är oförenliga med ett demokratiskt samhälle, såsom nazism och rasism på bland annat genetisk grund. Med hänsyn till detta, och med hänsyn till den ringa påverkan av ordningen som gärningarna i praktiken kom att få, anser tingsrätten det uppenbart oskäligt att döma de tilltalade till påföljd. De ska därför inte få någon påföljd.
http://www.jonkopingstingsratt.domstol.se/Templates/Pages/DV_Press.aspx?id=40722&epslanguage=sv&mode=print
Citera
2014-10-01, 18:22
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Det sinnessjuka svenska rättsväsendet har nu officiellt gått ut med att det goda våldet är straffbefriat. Personerna som åtalades för ohörsamhet mot ordningsmakt döms - men får inga straff eftersom de utförde brottet med gott syfte. Det här är så sjukt det kan bli. Vi lever inte längre i ett rättssamhälle:
http://www.jonkopingstingsratt.domstol.se/Templates/Pages/DV_Press.aspx?id=40722&epslanguage=sv&mode=print

Goda våldet? Vilket våld, ordningsbrott likt detta har ju knappt påföljder, max max max dagsböter. Vad hade du väntat dig, fängelse i flera år?

Pinsamt slösande utav skattemedel att ens åtala.
Citera
2014-10-01, 18:34
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wurhan
Goda våldet? Vilket våld, ordningsbrott likt detta har ju knappt påföljder, max max max dagsböter. Vad hade du väntat dig, fängelse i flera år?

Pinsamt slösande utav skattemedel att ens åtala.
Du inser att det är ett principiellt oerhört viktigt (och för människor som gillar rättssamhället farligt) domslut? Att fria människor från straff för att de "tycker rätt" och för att de agerar mot människor som "tycker fel". Så jävla sjukt. Men det är bara att gratulera, ni närmar er ert drömsamhälle. Snart får ni statlig ersättning för att "banka nasse".
Citera
2014-10-01, 19:01
Medlem
Quwaesad177s avatar
Citat:
Du inser att det är ett principiellt oerhört viktigt (och för människor som gillar rättssamhället farligt) domslut? Att fria människor från straff för att de "tycker rätt" och för att de agerar mot människor som "tycker fel". Så jävla sjukt. Men det är bara att gratulera, ni närmar er ert drömsamhälle. Snart får ni statlig ersättning för att "banka nasse".
Men nu har vi det iallfall svart på vitt, systemet/polisen skyddar antifascister.

Det är dom (antifascister/antirasister) som är kapitalets stormtrupper, nationalister är dom enda systemet fruktar och aktivt försöker stoppa.

Nu vet vi det, så dumjävlarna kan skippa "dagens polis skyddar morgondagens hitler" ramsan som det skitsnack det alltid har varit och som vi nu alla kan erkänna.
Citera
2014-10-01, 19:29
Medlem
Klart det är vänsterfolk som blir gripna trots att de är fredligare än både nazister och islamister. Polisen skyddar rasister och nazister eftersom de flesta inom poliskåren tillhör den kategorin själva och då skyddas de som liknar en själv.
Citera
2014-10-01, 21:58
Medlem
%s avatar
Citat:
Känns lite kulturrevolution över det här. Vissa får härja runt som de vill p.g.a. att de har "rätt" åsikter.
Citera
2014-10-01, 23:23
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quwaesad177
Men nu har vi det iallfall svart på vitt, systemet/polisen skyddar antifascister.

Det är dom (antifascister/antirasister) som är kapitalets stormtrupper, nationalister är dom enda systemet fruktar och aktivt försöker stoppa.

Nu vet vi det, så dumjävlarna kan skippa "dagens polis skyddar morgondagens hitler" ramsan som det skitsnack det alltid har varit och som vi nu alla kan erkänna.

Aaaa exakt, Joel kom lindrigt undan. Åtal väntar ca 7 personer för att de skyddade sig mot nassar i Kärrtorp, riktiga stormtrupper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in