2014-05-03, 11:25
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paijter
Varsågod, blandade bilder.

"Döda allt" & "Hata alla". Dom två gillade jag, lite mer originellt och jag gissar på att de inte stökade och ställde till med helveteskap
Citera
2014-05-03, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
"Döda allt" & "Hata alla". Dom två gillade jag, lite mer originellt och jag gissar på att de inte stökade och ställde till med helveteskap
Håller med dig. Bra framfört budskap.

Sjukt kul att se rödingen som sekunderna innan stod och hurra få stor stryk och åka i backen. Fan trodde han skulle hända? Minst lika kul att se nazisterna grina över att han blir plockad efteråt, likadant där. Fan trodde han skulle hända?

Ett kul spektakel att kika på som utomstående helt enkelt!
Citera
2014-05-03, 13:31
Medlem
Nattlandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
https://www.youtube.com/watch?v=sRnaKisibYU

Föredömligt filmar och redigerat. Otäckt att se vilket ursinnigt hat mot hemlandet Sverige som henvänstern går omkring och bär på.
Citera
2014-05-03, 16:45
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murder_u
Man riktigt känner hur funktionären reagerar med ryggmärgen.
"DU SKÄNDAR FAN INTE DEN SVENSKA FLAGGAN!"

Jävlar vad han vevar.

Han kommer garanterat att åka fast för det, men det var det nog värt. Insamling till böterna ?

Det kommer garanterat ske en insamling när domen har fallit, för dömd lär han bli. Håll utkik på www.svenskarnasparti.se och tack för att du vill bidra.
Citera
2014-05-03, 18:58
Medlem
moondawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Det kommer garanterat ske en insamling när domen har fallit, för dömd lär han bli. Håll utkik på www.svenskarnasparti.se och tack för att du vill bidra.
Jag kommer att bidra fast jag inte ens sympatiserar med Svp men jag kan förstå er frustration.
Den enskilde funktionärens ingripande var så rätt och rådigt och han har min respekt.
Citera
2014-05-04, 15:48
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Får väll se om SvP kommer tillbaks till Jönköping nästa år.

Gick ju knappast enligt planerna när massvis av vänsterfolket begav sig ut på gator och torg och blockerade vägen.
Citera
2014-05-04, 16:22
Medlem
SlaineHardings avatar
Siffrorna är väl ganska talande, i samma tradition som den missvisande SÄPO-rapporten där man klumpar ihop det högerextrema våldet - i huvudsak mord, hot och misshandel mot gemene man, med det vänsterextrema våldet - huvudsakligen vandalism. Jämför detta fall; 17 dödsknarkarvänsterexteremister omhändertagna för att de inte gått sin väg när polisen sa till dem.
Citera
2014-05-04, 19:38
Medlem
Vikingabalks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Jag kommer att bidra fast jag inte ens sympatiserar med Svp men jag kan förstå er frustration.
Den enskilde funktionärens ingripande var så rätt och rådigt och han har min respekt.

Det var mig en öppensinnad herre, jag, funktionärerna och svenska patrioter tackar dig.
Citera
2014-05-04, 20:00
Medlem
Sniperesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Får väll se om SvP kommer tillbaks till Jönköping nästa år.

Gick ju knappast enligt planerna när massvis av vänsterfolket begav sig ut på gator och torg och blockerade vägen.
Och det svenska folkets sympati vändes genom dessas ageranden till just SVP, snacka om att agera kontraproduktivt.

en mycket bättre reaktion som skulle ge dessa motdemonstranterna sympati vore en tyst demonstration där de kantade gatan med ryggarna MOT demonstranterna utan att störa.

Detta vrålande, skrålande och tutande samt våld och störning ger inga pluspoäng tvärtom.
Citera
2014-05-04, 20:02
Medlem
Sniperesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingabalk
Det var mig en öppensinnad herre, jag, funktionärerna och svenska patrioter tackar dig.
Jag sympatiserar absolut inte med SVP, men jag ger ändå cred till reaktionen på skymfandet av vår Svenska flagga.

samtidigt hänvisar jag till inlägget ovanför detta.
Citera
2014-05-04, 20:04
Medlem
LuxVeritatiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zuttili
https://www.youtube.com/watch?v=sRnaKisibYU

Hahaha denna var så jävla bra! "Vi har rätt enligt lag att ta tillbaka den!!" Vilka nötter alltså
De har faktiskt rätt att enligt lag ta tillbaka den, ja till och med envarsgripa tjuven - med våld om så är nödvändigt. Däremot kan inte våldet juridiskt sett anses försvarligt av den som slog med nävarna, hur underbart det än var att se. Den funktionär som tryckte upp vänsterråttan mot väggen kommer med all sannolikhet gå fri från ansvar då jag inte kan se hur han kan dömas för det.

En positiv sak är att vänsterråttans identitet kommer bli offentligt känd vid ett åtal. Ska bli mig ett nöje att rota i dennes förflutna efter brottmålsdomar och annat.
Citera
2014-05-04, 22:31
Medlem
Tintinikongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniperess
Jag sympatiserar absolut inte med SVP, men jag ger ändå cred till reaktionen på skymfandet av vår Svenska flagga.

samtidigt hänvisar jag till inlägget ovanför detta.

Instämmer. Som SD-röstare så skiljer sig mina åsikter från SVP:s, men fan vad jag njöt av att se dessa käftsmällar, rakt i vänsterplytet. Kollade filmen 5 gånger på raken. Heder åt den raska mannen. Kan tänka mig att bidraga till ev. böter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in