Citat:
Ursprungligen postat av
Mogaku-san
Jag ber om ursäkt för om frågan har ställts tidigare men jag undrar om det har framkommit uppgifter om eventuella skador på barnen då äcklet föregripit sig på dom? Jag kan ju bara själv försöka tänka mig in om jag var i de utsatta barnens situation och skador som då skulle ha kunnat uppkommit vid tex analöppning.
Vidrigt är bara förnamnet och jag hoppas att barnen och deras anhöriga får den hjälp och stöd som behövs. Fan att bli förnedrad på det sättet och sedan utlagd på nätet.
Enligt de uppgifter jag har så har det inte förekommit några skador alls på barnen. Tycker hela den här historien verkar otroligt överdriven, det blir lite "Vargen kommer.." över det hela. Barnen är ju så pass små att de kanske inte förstår vad som hänt och de kanske till och med tyckte handlingen var njutbar, men det är klart om föräldrar, psykologer och andra pk-moralister hjärntvättar och indoktrinerar barnen att det är "fel" och "fult" det som hänt då är det klart att de kommer att må dåligt och känna skam. Släpp allt och gå vidare bara, säger jag.