Citat:
Nivåerna för löss handlar om att döda alla löss samt deras ägg samt är formade på verkliga tester på löss och deras ägg. Nivåerna för människor handlar om arbiträrt skapade lägre säkerhetströsklar.
Guvetvis var användandet av zyklon-b olika för avlusningskammare och det du kallar "gaskammare", i de senare så förekom det knappast någon användning av HCN.
Guvetvis var användandet av zyklon-b olika för avlusningskammare och det du kallar "gaskammare", i de senare så förekom det knappast någon användning av HCN.
Vad är det för orelevanta "fakta" du luskar fram? Varför löss behöver si mängd, och människor sådan mängd HCN är ointressant. Nivåerna HCN är det enda intressanta och relevanta. Nivåerna är allt dina så kallade "bevis" lutar på. Eftersom det är nivåerna som förklarar varför berlinerblå fanns i avlössningskammrarna och inte i dödskammrarna. Stick to the topic.
Vätecyanid, HCN, är det verksamma ämnet i Zyklon-B. Hur ska Zyklon-B kunnat användas utan att HCN utsöndras?! Och hur ska den lilla mängd berlinerblå som faktiskt har bildats i gaskamrarna kunnat bildats utan HCN? Färgmedel, kanske?
Citat:
Bluff eller irrelevant, givetvis utan någon förklaring. Fantastiskt bra argument du levererar.
Rudolf, mästaren av pseudovetenskap som han även kallas. Lustigt att du använder ordet pajaskonster för det är väl synonymt med pseudovetenskap?
Det återstår alltså 1 forskare som du kan luta dig mot förklara varför förintelsen inte ägt rum i den skala den gjort. Det finns otaliga forskare som kritiserat hans arbeten i form av vetenskapliga resonemang, men det är inte du intresserad av antar jag. Hans forskningar kan inte backas up av fakta, hur ska man ens kunna lita på hans forskning om att berlinerblå inte uppstått när han inte kan komma fram med en enda sanning om hur omständigheterna och miljön var i gaskammrarna? Och hur ska han förklara att en viss mått berlinerblå faktiskt har bildats? I avlusningskammrarna är det självklart varför berlinerblå har uppstått och det har jag ju redan förklarat.
Att påstå att förintelsen inte har ägt rum i den skala som du bestrider eftersom att en viss mängd berlinerblå inte har uppstått i en viss miljö man inte har en aning om hur den faktiskt var, baserat på en enda pseudovetenskapsman låter väldigt mycket foliehatt.. givetvis.
Såklart det är lögner när ingen av dina pseudovetenskapsmän har kunnat motbestrida argumenten. Förklara gärna för mig, vetenskapligt, hur detta är en lögn istället för att påstå det med tomma ord. Du parodierar dig själv och gör det svårt att ta dina argument serriöst när du argumenterar på detta vis.
De pseudovetenskaper du tar fram motbevisar jag med vetenskapliga argument. De vetenskapliga jag tar fram motbevisar du med orden "Lögner.".
Citat:
Ja det märks ju tydligt vad du går för, antingen så är du grovt inkompetent inom området eller så sprider du bara desinformation. Bemöt de argument jag framfört om bland annat fuktigheten och bemöt Rudolf om jag ens ska bemöda mig att ta dig på någorlunda allvar i fortsättningen.
Man har ingen aning om hur fuktigt det var. Punkt slut. Där faller även Rudolfs argument. Hur ska han kunna veta hur mycket berlinerblå som borde ha uppstått om det skett en massiv gasning när han inte ens vet omständigheterna?!? DET är pseudovetenskap.
Att luta sig mot 1 pseudovetenskapsman är som att tro vad ett enda vittne har att säga om händelsen..
Senast redigerad av Turbojan 2014-10-01 kl. 11:39.
Senast redigerad av Turbojan 2014-10-01 kl. 11:39.