2014-09-29, 11:03
Medlem
Det var ju bra målare och så men vart ändå sjukt uttråkad efter en kvart. Och nollan som filmat rullen behöver spöstraff. Länge sedan jag blev så åksjuk av att titta på film.

Det mest underhållande är att se ArtAbuse gång på gång fortsätta lipa över att folk piratkopierar filmer år 2014. Hahahaha!
Senast redigerad av 1532 2014-09-29 kl. 11:05.
Citera
2014-09-29, 11:05
Medlem
carlss avatar
Haha, Triss kör vidare på fiskehatten.
Citera
2014-09-29, 12:11
Medlem
Kastaflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Svammel
Om du hade köpt DVD:n och läst på baksidan så uppmuntras kopiering&fildelning utav filmen. Tillsammans med "serious vandalism", så klart.
Citera
2014-09-29, 12:48
Medlem
pluto-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DuHarSneat
Jag blev ärligt talat lite uttråkad och skippade frammåt många gånger. Sevärd givetvis men hade förväntat mig mer action.
Samma här. Väldigt tråkig film.

Roligaste var ju dockan och CSG.
Citera
2014-09-29, 14:43
Medlem
graffdatshits avatar
Vad är detta? http://www.fotolog.com/cocaindealers/215000000000029886/#profile_start Finns den att hämta någonstans? Skall ju tydligen vara gammal!
Citera
2014-09-29, 18:39
Medlem
Sthlm sabotage var Riktigt bra!

Enda minus är att 60 minuter är för kort i mitt tycke, vill ha mer
Citera
2014-09-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av graffdatshit
Vad är detta? http://www.fotolog.com/cocaindealers/215000000000029886/#profile_start Finns den att hämta någonstans? Skall ju tydligen vara gammal!

Wtf, vad är detta för nått? Vill jag ha.
Den som sitter på'n, vänligen PM:a!
Citera
2014-09-30, 21:20
Medlem
Mandarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Gillar du inte målade tåg eller vad var felet?

Nu tyckte i och för sig jag att den var helt ok men kan tänka mig att en del ogillar det ganska långsamma tempot. Standardklippningen på de senaste årens rullar har ju varit att trycka in fjorton scener per minut och visa några sekunder från varje. Typ. Sen tycker åtminstone jag att det blir rätt enformigt att se samma folk stå och köra hela tiden, även om det är gott om brännare.
Citera
2014-10-01, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtAbuse
Riktigt jävla ruttet av idioten som rippat och lagt ut Stockholm Sabotage direkt efter den släppts! Så jävla fittigt och respektlöst! Det är personer som Du som fuckar upp graffitiscenen och gör att folk inte vill lägga ner tid och energi på att göra saker för graffscenen när det bara blir saboterat av nån finnig snorunge som rippar och lägger ut deras film som dom lagt ner flera år av att göra klart, lagt ekonomi på att trycka upp filmen och release festen och för att inte tala om risken dom tagit både när dom filmat allt material och sen haft det på datorn medans den klippts.
Riktigt jävla lågt! Respektera dom som kämpar för att göra saker åt scenen i landet och supporta böcker, filmer och tidningar istället för att motarbeta personerna genom att piratkopiera och sprida! Det handlar inte om många kronor för att köpa ett ex av rullen själv, samtidigt som du stödjer dom som gjort filmen, och kan motivera dom att göra en uppföljare till exempel.
Fuck internet och mentaliteten hos dagens färskingmålare, allt måste inte komma ut och vara tillgängligt och gratis för alla sekunden det släpps!!

Graffiti ska aldrig handla om att tjäna pengar, vill de göra en film så tror jag knappast att personerna som ligger bakom tänker " nu ska vi bli rika genom att göra en Graff film". Jag tycker det är skit bra att filmen finns gratis, skulle man vilja donera pengar för deras sak så gör man det genom att köpa filmen. Men att man tvunget ska betala för att se deras film. Pfft! Man sprider sitt ord inom Graff och film är ett bra sätt..
Citera
2014-10-01, 08:21
Medlem
Pompedomps avatar
Dart: Youtube.com/watch?V=7fYdFRTtY94
Citera
2014-10-01, 09:26
Medlem
VonBongs avatar
Någon annan som fick gåshud av Introt till Stockholm sabotage? Så fet soundtrack och redigerat.
Citera
2014-10-01, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadrHari
Gillar du inte målade tåg eller vad var felet?
Har redan sagt vad som är felet. Tyckte de va för lite action i filmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in