2014-09-28, 21:00
Medlem
http://www.sydsvenskan.se/malmo/man-skots-till-dods-i-lagenhet/
Citera
2014-09-28, 21:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikPonti
Hur vet du det?

På Dalslandsgatan 1 bor bara en person som är i den åldern.

Kadm*r Dzaf*c

* = i

*edit*

Ett bolagsengagemang: Komplementär i R*v och Bygg Gruppen i Malmö Kommanditbolag.

F-skatt status: Ej registrerad för F-skatt
Arbetsgivare status: Ej registrerad som arbetsgivare
Moms status: Ej aktiv i momsregistret

Låter ju bra.
Citera
2014-09-28, 21:20
Medlem
Sorcars avatar
Om man gör en enkel sökning hittar man den andre delägaren i Kommanditbolaget, Nur*ja Dzaf*c, på Hindbyvägen. Det intressanta är att Nur*ja var inblandad i det s.k. Kastbergamordet, hon frikändes dock för "skyddande av brottsling".
Nu kan ju alla ni, som bara sitter och väntar på att vi andra skall upplysa er, göra en insats, och gräva vidare själva.
Citera
2014-09-28, 21:36
Medlem
Bollregs avatar
Så det är en rom som skjutits. Mycket intressant.
Citera
2014-09-28, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Finns knappt några av mina landsmän i Malmö. Nervös är det idioter som du som skiter på er och bara vågar göra er hörda på Flashback, inne i staden Malmö är ni värsta fegisarna.
Det är väl inte så konstigt att man som civiliserad svensk är feg i en stad där det skjuts till höger och vänster.
Citera
2014-09-28, 21:43
Medlem
Sorcars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollreg
Så det är en rom som skjutits. Mycket intressant.
Yep! Och söker man på familjenamnet får man massor med träffar, mord, utpressning, osv, osv!
Citera
2014-09-28, 21:45
Medlem
OvissFramtids avatar
FYFAN visste direkt när jag såg efternamnet vem det handlade om!!!
Citera
2014-09-28, 21:47
Medlem
OvissFramtids avatar
Den familjen har jag personligen velat skjuta ihjäl, jag känner bl a de som befann sig på platsen vid Kastberga och döda Knut. Dem horungarna
Citera
2014-09-28, 21:47
Medlem
kalibergotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Din tandlösa snok om du inte vet 100% skriv inget. Bara en idiot skriver gängrelaterat och inte någon orsak, bara idiotiska meningslösa spekulationer. Fuck Flashback och mentala kalhygen som nu när det är fullt med skitsnack utan någon som helst förankring i vad som verkligen hänt. Skriv inget om ni inte vet 100% vem som skjutit, av vilken anledning, vem som blev skjuten, annars framstår ni som idioter.
Har jag skrivit om vem som skjutit, vilken anledning, eller vem som är skjuten? Jag skrev att det helt klart är gängrelaterat. Annars hade inte länskrim varit inblandat.
Citera
2014-09-28, 21:49
Medlem
kalibergotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Den familjen har jag personligen velat skjuta ihjäl, jag känner bl a de som befann sig på platsen vid Kastberga och döda Knut. Dem horungarna
Berätta mer, vad har denna familj gjort för att råka ut för detta? Vad sysslar dem med för kriminalitet?
Citera
2014-09-28, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Det vi alla kan vara överens om är att det är kulturberikare som är i farten. Finns väl ingen i Malmö som höjer på ögonbrynen längre, mångkulturen är tydligen här för att stanna.

Sorgligt men helt sant! Jaha, säger man. Dalaplan.......jaha. Inget konstigt med det.

Om det INTE händer något riktigt allvarligt på en vecka....då börjar jag tänka:
"Nu smäller det nog snart igen!"
Citera
2014-09-28, 21:55
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalibergott
Berätta mer, vad har denna familj gjort för att råka ut för detta? Vad sysslar dem med för kriminalitet?

Dessa horungar var bl a inblandade i mordet på Kurt, svensk vanlig människa som levde på en gård utanför Eslöv. Jag var visserligen ung när det skedde, lika gammal som den yngste som deltog. De torterade han värre än vad de gjorde med C. Larsson, zigenarhorungarna lämnade Kurt att dö och kvävas i sitt eget blod. Min kompis blev även mordhotad av en av killarna som deltog, och jag har haft en gemensam flickvän med en av deltagarna i mordet. Jag glömmer inte den dagen, tänker på Kurt ibland. Och hade inte tvekat att ge M*ko o de andra packen ett skott i nacken. 44 åringen dock..ska inte säga så mycket. Inte oväntat att det skedde.
Senast redigerad av OvissFramtid 2014-09-28 kl. 22:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in