Citat:
Ursprungligen postat av
Calogero
Celtic är trots allt en storklubb och han får dessutom spela i Europa League. Givetvis ett mycket mer lockande alternativ än att vända hem till Allsvenskan. Ja, det skulle väl vara om Malmö FF hade knipt honom då, men det kändes ju föga troligt.
Dessvärre får han inte det då det slarvades med tidsfönstret vid övergången, Celtic kunde aldrig registrera honom för Europaspel den här säsongen...
I nio fall av tio kniper ju Celtic den där Europaplatsen och inte MFF, det här året var väl den tionde gången.