Citat:
Hej flashback.
Ska köpa 10gram Weed imorgon och jag och några vänner tänkte baka något speciellt. Vi tänkte brownies men jag vet inte hur mycket vi ska ha per person eftersom det är det första vi äter. Vi är 3 killar och 2 tjejer som ska dela på det.
Vet ni om doser per person för att få ut ett så bra rus som möjligt och samt, och hur vi ska göra i ordning det?
Ska köpa 10gram Weed imorgon och jag och några vänner tänkte baka något speciellt. Vi tänkte brownies men jag vet inte hur mycket vi ska ha per person eftersom det är det första vi äter. Vi är 3 killar och 2 tjejer som ska dela på det.
Vet ni om doser per person för att få ut ett så bra rus som möjligt och samt, och hur vi ska göra i ordning det?
Citat:
Citat:
1,5-2g första gången i bakverk är på tok för mycket för en nybörjare. Lyssnat inte på den här killen/tjejen.
Citat:
NEJ. Du ska ha 0,5 ca i dem för att ni ska ha det trevligt i ett par timmar. Att käka cannabis är en helt annan upplevelse än att röka då man omvandlar THC't till det 4 gånger mer psykoaktiva ämnet "11-Hydroxy-THC" och det kan fucka med väldigt många. Därför folk tror att deras kakor etc är lacade med andra saker.
Jag rekomenderar 0,5g MAX i varje brownie. Det värsta som kan hända är att ni får äta en till om ni känner er riktigt modiga. Baka fler, med mindre i.