2014-09-28, 01:10
Medlem
Catwoman79s avatar
Berny har sagt att hon lider av PCO, en hormonrubbning som bl a brukar orsaka svårighet att bli gravid????
Citera
2014-09-28, 02:03
Medlem
Zebels avatar
Hon är fet. Vill dock gärna framställa sig själv som smal i fat-girl-angle. Punkt.
Citera
2014-09-28, 10:54
Medlem
motyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intoxicated
omg det är inte bara smala personer som är ätstörda!!!!!
vissa med bulimi är direkt överviktiga pga sin svåra ätstörning.

och bara för att någon annan skrev om bernys vikt är det inte på något vis mer legitimt för dig att också göra det.

Äh, vadå legitimt? Enligt vem, bestämmer du det? Varför kan man inte konstatera att B numera ser ut som en tunna? Hon är tjock, kraftig, fet - slänger du ut mig från tråden nu? Det är en skvallertråd på Flashback damn it, inte ett kafé i Hornstull.
Senast redigerad av motyl 2014-09-28 kl. 11:05. Anledning: stavfel
Citera
2014-09-28, 11:34
Medlem
Imeldas avatar
Jag hade aldrig hört talas om människan men var tvungen att kolla in bloggen. Vad sjutton är det för fel på människan? Är hon någon frikyrklig rabiat sociopat?
Citera
2014-09-28, 11:37
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Catwoman79
Berny har sagt att hon lider av PCO, en hormonrubbning som bl a brukar orsaka svårighet att bli gravid????

PCO är cystor på äggstockarna. De påverkar hormoner och gör att man kan gå upp kraftigt i vikt. Man får också oregelbunden mens och kan därmed få svårare att bli gravid. Jag har också PCO, men inte det minsta svårt att bli gravid. Dock fick jag en viss viktuppgång. Så det varierar rätt mkt hur pass påverkad man blir.
Citera
2014-09-28, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Äh, vadå legitimt? Enligt vem, bestämmer du det? Varför kan man inte konstatera att B numera ser ut som en tunna? Hon är tjock, kraftig, fet - slänger du ut mig från tråden nu? Det är en skvallertråd på Flashback damn it, inte ett kafé i Hornstull.

Om du inte förstår det, varför "hon ser ut som en tunna. Hon är tjock, kraftig, fet" är osmakligt och jävligt onödigt att skriva, skvallertråd eller inte.
Då spelar det nog ingen roll vad vi säger.
Något elementärt saknas liksom då...
Citera
2014-09-28, 14:31
Medlem
Men fattar ni inte? Hon har såklart gjort en deal med A för att få en större lägenhet längre bort från centrum iväg från nyfikna blickar. Om hon ska bli sambo behöver de en större lägenhet, därav satellitlägenhet. När hon fått den och han hittat egen, drar han. Personalen tycks ju tillåta allt så det är fritt fram att ansöka och bli beviljad då. Riktig lyx må jag medge, medan vanligt folk får köa i åratal för en central lägenhet i Malmö. Dum är hon inte när det gäller att kunna sina rättigheter.
Citera
2014-09-28, 15:17
Avslutad
Brukar en satellitlägenhet vara större än en etta?
Citera
2014-09-28, 16:21
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KukRocco
Om du inte förstår det, varför "hon ser ut som en tunna. Hon är tjock, kraftig, fet" är osmakligt och jävligt onödigt att skriva, skvallertråd eller inte.
Då spelar det nog ingen roll vad vi säger.
Något elementärt saknas liksom då...

Berny är fet; det finns mycket som skrivs i skvallertrådar som är ytterst osmakligt - skvallertrådar på flashback existerar inte för att vara studier i "smaklighet" om det nu har undgått dig - så vänj dig vid detta eller forsätt gråta unge vän. Hursomhelst är hon en fet attentionwhore som försöker se smal ut och photoshoppar sina "ett enda ansiktsuttryck" bilder hårt.
Citera
2014-09-28, 18:15
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebel
Berny är fet; det finns mycket som skrivs i skvallertrådar som är ytterst osmakligt - skvallertrådar på flashback existerar inte för att vara studier i "smaklighet" om det nu har undgått dig - så vänj dig vid detta eller forsätt gråta unge vän. Hursomhelst är hon en fet attentionwhore som försöker se smal ut och photoshoppar sina "ett enda ansiktsuttryck" bilder hårt.

Duckface + FGA, på bilder efter bild efter bild. Kanske folk skulle sluta snacka vikt om inte Börnan alltid skrev om hur hela världen tänder på henne? Personalen, läkarna, vårdarna och WT-brigaden. Alla verkar dom hålla Berny för Venus från Milo.
Citera
2014-09-28, 18:38
Medlem
sstheslayers avatar
Såg just att tillochmed Janne ifrågasatt B.

På fb
"Skönt med slappardag . Fast sedan blir det storhandling och ikea"

Abbe mcquinn: Again?

Smått komiskt måste jag säga. Sen har jag inget tillövers för honom annars.
Citera
2014-09-28, 21:29
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Jag hade aldrig hört talas om människan men var tvungen att kolla in bloggen. Vad sjutton är det för fel på människan? Är hon någon frikyrklig rabiat sociopat?

Hon har varit helt förstörd sedan hon var liten. Läs på om hennes historia så kanske några poletter börjar trilla ner till slut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in