2014-09-26, 17:50
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Det är det om man inte kan någonting om Hockey möjligtvis.

Nej, redan förra året hade man ju elitseriens bästa backbesättning
Citera
2014-09-26, 18:20
Medlem
Busstations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Nej, redan förra året hade man ju elitseriens bästa backbesättning

Verkligen inte, vilket alla förstod. Den är väldigt bristfällig i år också, däremot har vi många duktiga forwards som skulle kunna ta plats i många lag i SHL.
Citera
2014-09-26, 18:45
Medlem
siryessirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Busstation
Verkligen inte, vilket alla förstod. Den är väldigt bristfällig i år också, däremot har vi många duktiga forwards som skulle kunna ta plats i många lag i SHL.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/orebro/article16700975.ab

Tänkte ju på det där som du säkert förstod.

I övrigt finns det nog inte någon spelare förutom Anttila i Örebro som jag skulle vilja se i Luleå. Man har ju dock en del som med lätthet skulle ta en plats i Leksand, Modo osv.
Citera
2014-09-26, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/orebro/article16700975.ab

Tänkte ju på det där som du säkert förstod.

I övrigt finns det nog inte någon spelare förutom Anttila i Örebro som jag skulle vilja se i Luleå. Man har ju dock en del som med lätthet skulle ta en plats i Leksand, Modo osv.

Nu pratade vi ju inte om vilka du ville se i Luleå utan om Örebro hade några spelare som skulle platsa i LIGAN förutom Hudachek och Antilla.
Citera
2014-09-26, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjafo
Undra hur länge Djurgården ska orka sprattla, brukar alltid bli tunga månader för nykomlingar i januari-februari, men än så länge gör dom det bra - Inte förvånad då nykomlingar ofta spelar på ren eufori i början.

Aa det är därför man är orolig som Djurgårdare. Vi har ju inte ett bra lag, fick mycket mindre pengar än andra lagen i SHL. Men vi får försöka kämpa oss kvar. Känns som vi kommer vara så mycket starkare på hemmaplan, vet inte hur många poäng vi kommer ta på bortaplan jämfört med hemma. Blir tufft men förhoppningsvis kan vi kämpa oss kvar och undvika kval.
Citera
2014-09-26, 21:18
Medlem
Illusioners avatar
Det är så uselt. Skiter fullständigt i om vi förlorar eller inte men spelet ser så sjukt blekt ut. Vi har spelare som ska producera som är helt osynliga(frågan är om Rödin och Blomqvist ens var med idag). Vi har en kedja som tycker det är kul att stå i sarghörnen och passa brorsan medan tredjespelaren åker vilset runt. Det ser fan ut som om spelarna åker runt med kukar uppkörda i rövarna. Jag är så jävla less att jag vill spy.

När stänger fönstret? Är det för sent? Kan vi värva någon jävel som faktiskt kan göra något? Satan.

Första-kedjan + Brodecki och Lindblom får godkänt utav forwardsen.
Citera
2014-09-26, 21:26
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
När stänger fönstret? Är det för sent? Kan vi värva någon jävel som faktiskt kan göra något? Satan.
Har du ens några förhoppningar på det? Vi har ju en enorm tro på det vi gör.

Citera
2014-09-26, 21:30
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Det är så uselt. Skiter fullständigt i om vi förlorar eller inte men spelet ser så sjukt blekt ut. Vi har spelare som ska producera som är helt osynliga(frågan är om Rödin och Blomqvist ens var med idag). Vi har en kedja som tycker det är kul att stå i sarghörnen och passa brorsan medan tredjespelaren åker vilset runt. Det ser fan ut som om spelarna åker runt med kukar uppkörda i rövarna. Jag är så jävla less att jag vill spy.

Första-kedjan + Brodecki och Lindblom får godkänt utav forwardsen.

Harju verkar ju ligga lite risigt till i Jokerit. Han är ju skillnaden mellan ett dåligt Brynäs och ett mediokert Brynäs.
Citera
2014-09-26, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex
Nu pratade vi ju inte om vilka du ville se i Luleå utan om Örebro hade några spelare som skulle platsa i LIGAN förutom Hudachek och Antilla.
Va finns det folk som vill se Hudachek och Antilla i sina lag!?
Senast redigerad av Skogsrök 2014-09-26 kl. 21:45.
Citera
2014-09-26, 21:40
Medlem
Giggsys avatar
Hur går det för LHC med att låna Vrana?
Citera
2014-09-26, 21:57
Medlem
Känner mig lite orolig inför Ullmarks NHL-äventyr nästa säsong. Nu gjorde han visserligen sin klart bästa insats ikväll men likväl blev det tredje raka förlusten med honom mellan kassarna. Nu tror jag inte att det mönstret kommer hålla i sig, både Ullmark och Modo kommer växa ytterligare, men det är fan inget gott tecken. Personligen tycker jag att Reideborn bör stå imorgon. Han har känts mycket stabilare och det känns som att laget känns tryggt med honom.
Citera
2014-09-26, 22:03
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackex

Du och din frände droppar bland annat Martin Johansson och Stefan Johansson som några av era starkaste kort. Fy fan vad mellanmjölk.

Kämpa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in