2014-09-26, 04:34
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag kör på Master redan i början av min ny Barbarian, se om jag klarar detta verkligen.

BTW: Jag försökte döpa min Barbarian till Lucifer, men det namnet var tydligen inte tillåtet.

Tycker du det är konstigt?
Citera
2014-09-26, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx

Om inte konstigt så jäkligt onödigt, men o andra sidan så är Amerika ett väldigt religöst land så det får man leva med

Har inte testat D3 efter senaste patchen, ska göra det idag, är bra nyfiken på vad pet WDs har att erbjuda mer nu. Samt så vill jag hitta en jäkla SoJ till min Wiz
Citera
2014-09-26, 08:28
Moderator
^Eazs avatar
Så droppar ett par TT av Kadala efter X antal tusen spenderade (behöver nya trifecta).... Yay tror man först, tills man ser Leg effekten

http://ladda-upp.se/files/2014/b119135.png

Edit: Ändrade om i paragon points så jag når 2.842 BP'n
Senast redigerad av ^Eaz 2014-09-26 kl. 08:36.
Citera
2014-09-26, 11:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qrounxqrounx
Ja, det finns ju människor som heter Lucifer, visst kan det förknippas med Satanism, men det är också ett namn.
Citera
2014-09-26, 11:38
Medlem
Caffreys avatar
Citat:
Ja, det finns ju människor som heter Lucifer, visst kan det förknippas med Satanism, men det är också ett namn.
Samma sak med Hitler, finns folk som heter det IRL men hur skulle det se ut om det namnet var tillåtet Ingame?
Citera
2014-09-26, 12:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caffrey
Samma sak med Hitler, finns folk som heter det IRL men hur skulle det se ut om det namnet var tillåtet Ingame?
Där får du mig, men Lucifer är inte lika vältaligt som Hitler som faktiskt var hemsk. Att Lucifer är hemsk är ett påhitt för vissa.
Citera
2014-09-26, 12:15
Medlem
fgnms avatar
Citat:
Där får du mig, men Lucifer är inte lika vältaligt som Hitler som faktiskt var hemsk. Att Lucifer är hemsk är ett påhitt för vissa.

Känns lite ironiskt att Lucifer inte är tillåtet i ett spel som handlar om just satan.

Ska testa meticulous bolt builden idag om jag får tag på en helltrapper. Gillar idéen med perma SS så man kan droppa unity osv. Öppnar upp för en del andra alternativ när man bara har en spender också.
Citera
2014-09-26, 12:15
Medlem
Godseyes avatar
Jag har lite problem med wrath generering på min Crusader. Använder Phalax som spender och i stort sett alla mina andra skills är maxade för att generera wrath.

Laws of valor - unstoppable force.
Akarats champion - Embodiment of power
Provoke, insurmountable, righteousness

Typ allt är maxat för wrathgenerering men jag tycker ändå inte det räcker till! Jag är inte på den nivån att jag kan välja och vraka bland gear. Men kanske nån kan ge några generella tips på hur man kan generera mer wrath? Tack
Citera
2014-09-26, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Jag har lite problem med wrath generering på min Crusader. Använder Phalax som spender och i stort sett alla mina andra skills är maxade för att generera wrath.

Laws of valor - unstoppable force.
Akarats champion - Embodiment of power
Provoke, insurmountable, righteousness

Typ allt är maxat för wrathgenerering men jag tycker ändå inte det räcker till! Jag är inte på den nivån att jag kan välja och vraka bland gear. Men kanske nån kan ge några generella tips på hur man kan generera mer wrath? Tack

Reapers wraps wrists, 6 set akkhan. (Detta + provoke är i stort sett allt som behövs för wrath)
Sedan om det inte räcker till så har det att göra med kill speed. Dra ner svårighetsgraden så att du inte behöver spendera så mycket wrath för att döda och så att du får globes till Reapers snabbare.

Du ska inte behöva ha den runan på Akarats champion, rekommenderar prophet när du börjar ta skada.
Citera
2014-09-26, 13:02
Medlem
Vilken Klass kan ni minst om?

Jag kan verkligen ingenting om Docs..
Kan inte ens konceptet med dem.
Jag har spelat 700 timmar o vet inte ens om Doktorer kan göra skada och överleva. Haha dafuq
Citera
2014-09-26, 13:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga

Jag har spelat 700 timmar o vet inte ens om Doktorer kan göra skada och överleva. Haha dafuq

Barb. Tycker den är så oerhört tråkig att spela så jag har gett fan i den.
Citera
2014-09-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlgaOlga

Crusader! Tänkte spara den till nästa season, så har knappt rört den än!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in